تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در مسجد سهله دو ركعت نماز بخواند، خداوند، دو سال بر عمر او مى‏افزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819738811




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روسیه بر حل و فصل سیاسی-دیپلماتیک مسایل سوریه تاکید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob روسیه بر حل و فصل سیاسی-دیپلماتیک مسایل سوریه تاکید کرد مسکو-ایرنا- وزارت امور خارجه روسیه روز چهارشنبه با انتشار بیانیه ای بر پایبندی این کشور به حل و فصل مسایل سوریه از راههای سیاسی-دیپلماتیک تاکید کرد.


به گزارش ایرنا به نقل از وزارت امور خارجه روسیه، این بیانیه در رابطه با صدور قطعنامه جدید شورای امنیت سازمان ملل در مورد وضعیت انسانی در سوریه منتشر و در آن گفته شده است: فدراسیون روسیه به موضع خود مبنی بر برقراری ثبات در سوریه از راههای سیاسی-دیپلماتیک پایبند است.
روسیه در این بیانیه خواستار افزایش تلاش ها برای ازسرگیری مذاکرات مستقیم سوری-سوری در چارچوب کنفرانس بین المللیˈژنو2ˈ و توافقنامه سی ام ژوئن 2012 ژنو شده است.
در بیانیه وزارت خارجه روسیه بر عزم این کشور برای کمک به پیشبرد روند حل و فصل سیاسی مسایل سوریه با مشارکت ˈاستفان دمیستورایˈ نماینده جدید دبیر کل سازمان ملل در سوریه و بازیگران منطقه ای و بین المللی تاکید شده است.
روسیه همچنین از قطعنامه جدید شورای امنیت با شماره 2165 در مورد وضعیت انسانی سوریه استقبال کرده و گفته است: مسکو از این قطعنامه با توجه به لحاظ شدن نگرانی ها و اولویت های روسیه در متن آن حمایت کرد.
در بیانیه وزارت امور خارجه روسیه آمده است: در قطعنامه جدید شورای امنیت، حق حاکمیت و استقلال و تمامیت ارضی سوریه محترم شمرده شده است و این رویکرد اهمیت فراوان دارد.
وزارت خارجه روسیه یادآورشده است: در قطعنامه جدید بر ارسال کمک های انسانی به سوریه مطابق با اصول سازمان ملل تاکید شده است.
در این بیانیه آمده است: در قطعنامه جدید شورای امنیت در مورد سوریه، نسبت به تشدید فعالیت های سازمان های تروریستی همچون جبهه النصره، داعش و جبهه اسلامی در سوریه و افزایش جنایات آنها علیه مردم این کشور ابراز نگرانی شده است.
وزارت امور خارجه روسیه در پایان بیانیه خود بر همکاری این کشور با سوریه در حل مسایل مختلف آن و کمک و مساعدت به مردم این کشور تاکید کرده است.
اروپام/2242**518 **1010
انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





25/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن