تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820036522




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهزیستی قصرشیرین بیش از یک هزار نفر را تحت حمایت دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob بهزیستی قصرشیرین بیش از یک هزار نفر را تحت حمایت دارد قصرشیرین - ایرنا - سرپرست اداره بهزیستی قصرشیرین گفت: در این شهرستان مرزی یک هزار و 69 نفر تحت حمایت این نهاد قرار داشته و از خدمات مختلف برخوردار هستند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈابراهیم مرادیˈ روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت روز بهزیستی افزود: این تعداد 421 خانوار مستمری بگیر، زنان بی سرپرست، بد سرپرست و دختران بی سرپرست و 211 خانوار شامل سالمندان و از کار افتاده هستند.
وی تصریح کرد: همچنین در شاخه توانبخشی نیز 126 نفر معلول مستمری بگیر و 241 نیز معلول پشت نوبت هستند که از خدمات بهزیستی بصورت موردی استفاده می کنند.
مرادی، خدمات ارایه شده به مددجویان در سال گذشته را معرفی 31 نفر از زنان سرپرست خانوار به تامین اجتماعی و پرداخت حق بیمه آنان و همچنین ثبت نام 56 زن و دختر روستایی برای عضویت در صندوق اجتماعی روستاییان وعشایر بیان کرد.
وی اظهار کرد: پرداخت کمک شهریه دانشجویی، کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان، پرداخت کمک های موردی درمان، مسکن، خرید لوازم ضروری منزل به 60 نفر از مددجویان به مبلغ 70 میلیون ریال و پرداخت سرمایه کار بلاعوض برای پنج نفر از زنان سرپرست خانوار از دیگر خدمات ارایه شده این نهاد در سال گذشته است.
مرادی افزود: پرداخت کمک هزینه ازدواج برای 31 نوعروس به مبلغ 310 میلیون ریال، اعطای 230 میلیون ریال برای 23 نفر از مددجویان و معلولان در قالب مشاغل خرد، تشکیل گروه های همیار برای اشتغال زنان و فرزندان تحت حمایت، توزیع شیرخشک بین کودکان شیرخوار از دیگر خدمات ارایه شده به مددجویان است.
وی با تقدیر از تلاش های مسوولان محلی و نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی در حمایت از بهزیستی برای ارایه خدمات بهتر به مددجویان بخصوص در بخش مسکن مهر گفت: 58 نفر از مددجویان برای مسکن مهر ثبت نام کردند که بدلیل افزایش سهم آورده متقاضیان هنوز نتوانسته اند سهم خود را بپردازند که برای این مهم نیاز به مساعدت بیشتر مسوولان برای خانه دار شدن این قشر داریم.
معاون فرماندار قصرشیرین نیز در این مراسم با تبریک ماه رمضان و روز بهزیستی از خدمات ارزشمند این نهاد در راستای حمایت از اقشار نیازمند بخصوص معلولان تقدیر کرد.
ˈنعمت اله نازپروردهˈ افزود: اختصاص روزی بنام بهزیستی در تقویم نظام اسلامی نشان از ارزش و جایگاه این دستگاه برای حمایت از اقشار نیازمند که با حداقل درآمد و با عزت و کرامت زندگی می کنند، دارد.
وی تاکید کرد: پیگیری لازم در راستای رفع مشکلات مسکن مهر مددجویان زیرپوشش بهزیستی این شهرستان را از طریق مسوولان استانی و همچنین از طریق نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی انجام می دهیم.
در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر از کارکنان اداره بهزیستی قصرشیرین تجلیل شد.ک/2
707/567/712
انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





25/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن