تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803364206




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارشناس رژیم صهیونیستی سامانه گنبدآهنین رابزرگترین دروغ در جهان دانست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob کارشناس رژیم صهیونیستی سامانه گنبدآهنین رابزرگترین دروغ در جهان دانست تهران- ایرنا- ˈموطی شیفرˈ کارشناس مهندسی هوا-فضا و برنده جایزه امنیت در فلسطین اشغالی گفت : سامانه دفاع موشکی ˈ گنبد آهنین ˈ بزرگترین دروغ و فریبی است که جهان شاهد آن بوده است .


به گزارش پایگاه خبری ˈ رأی الیوم ˈ این سخنان وی که همانند صاعقه بر سر صهیونیست ها فرود آمد ، باعث بحث و جدل زیادی در محافل رژیم صهیوینستی شد .
شیفردر مصاحبه با یکی از شبکه های رادیویی عبری گفت : امروزه هیچ موشکی وجود ندارد که بتواند موشک ها یا گلوله های خمپاره و امثال آن را رهگیری و منهدم کند و گنبد آهنین تنها برای اطمینان دادن به افکار عمومی در اسراییل است و برای مقابله با تهدیدد های موشکی کارآیی ندارد زیرا در واقع همه انفجارهایی که می بینیم ، ناشی از انفجار موشک های خود سامانه گنبد آهنین است نه منفجر کردن موشک های مهاجم زیرا هیچ یک از موشک هایی که گنبد آهنین شلیک کرده ، حتی یک موشک شلیک شده از سمت غزه را منهدم نکرده است .
این کارشناس مسائل هوا -فضا افزود : تاکنون هیچ کس ندیده است موشک های گنبد آهنین موشک مهاجمی را رهگیری و منهدم کرده باشد وهیچ کس لاشه این موشک های مهاجم را که ادعا می شود گنبد آهنین آن را منهدم کرده ، پیدا نکرده است .
شیفر تصریح کرد تکه آهن هایی که می بینیم مربوط به موشک های گنبد آهنین است که در هوا منفجر شده است اما به دروغ گفته می شود این بقایای موشک های منهدم شده فلسطینی ها است .
وی در پایان گفت : سامانه دفاع موشکی گنبد آهنین یک طرح و توطئه بزرگ است که اشخاص و طرف های زیادی از صاحبان منافع از آن به نفع خود بهره برداری می کنند و از صلح ترس دارند و البته مسئولان دستگاه های امنیتی و بنیامین نتانیاهو از جمله این ها هستند .
ˈگردان های عزالدین قسامˈ شاخه نظامی حماس ، اخیرا اعلام کرد گنبد آهنین و سامانه های دفاع موشکی رژیم صهیونیستی توان مقابله با موشک های جی 80 مقاومت و انهدام آن را ندارد و برخی از این موشک ها به قلب تل آویو اصابت کرده است. مقاومت این موشک ها را به سامانه ای مجهز کرده که باعث ایجاد اختلال در سامانه گنبد آهنین می شود و به همین دلیل این سامانه هنوز نتوانسته است این نوع از موشک های مقاومت را شناسایی ، رهگیری ومنهدم کند .
رژیم صهیونیستی ادعا می کند موفقیت سامانه دفاع موشکی گنبد آهنین به میزان 90درصد است اما با وجود سانسور شدید خبری در خصوص انتشار اخبار جنگ ، ویدیو ها، تصاویر و سخنان شاهدان عینی که منتشر شده است نشان می دهد شمار زیادی از موشک های مقاومت به اهداف خود رسیده است و همچنین تحلیلگران نظامی رژیم صهیونیستی می گویند هجوم اسراییلی ها به پناهگاه ها برای مصون ماندن از موشک های مقاومت بزرگترین دلیل برای اثبات ضعف و ناتوانی گنبد آهنین است .
ˈگنبد آهنینˈ نوعی سامانهٔ موشکی سطح به هوای متحرک است که رژیم صهیونیستی آن را طراحی و تولید کرده است.
این رژیم مدعی است که این سامانه به صورت شبانه روزی و در هر شرایط آب وهوایی فعالیت می کند و قادر است محل اصابت راکت دشمن را پیش بینی کند و راکت ها و گلوله های خمپاره و توپ را در فاصله ۴ تا ۷۰ کیلومتری هدف قرار دهد.
طراحی گنبد آهنین از سال ۲۰۰۷ در شرکت رافائل آغاز شد و این سامانه در مارس ۲۰۱۱ به ارتش رژیم صهیونیستی پیوست.
این رژیم تبلیغات وسیعی در باره توانایی و عملکرد این سامانه در سطح جهان به راه انداخته است که عملیات اخیر گروه های مقاومت فلسطینی بطلان آن ها را اثبات کرد.
خاورم **2041**7074**1446
انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





25/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن