تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819425566




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تهیه وسایل کمیاب توانبخشی معلولان اولویت امسال بهزیستی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob رییس اداره بهزیستی شهرستان تهران: تهیه وسایل کمیاب توانبخشی معلولان اولویت امسال بهزیستی است تهران بزرگ - ایرنا - رییس اداره بهزیستی شهرستان تهران گفت: هدف بهزیستی و خیرین این است که تا پایان سال 93 نیاز مددجویان به وسایل توانبخشی گران قیمت و کمیاب را رفع کند.


به گزارش خبرنگار ایرنا مصطفی سراج سه شنبه شب در مراسم مهر و دوستی سازمان بهزیستی استان تهران تصریح کرد: شهرستان تهران با تقسیم بندی به شمیرانات، ری و تهران دارای جمعیتی 7 میلیون و 300 هزار نفری است که به همین دلیل بزرگترین و مهمترین واحد اجرایی کشور به حساب می آید.
وی ادامه داد: شهر تهران تعداد 60 هزار نفر معلول و 8 هزار نفر مددجوی حوزه اجتماعی دارد که در سال 1392 به واحدهای تحت پوشش مراجعه کرده اند.
رییس اداره بهزیستی شهرستان تهران خاطر نشان کرد: در سال گذشته 32 میلیارد و 800 میلیون تومان مشارکت در راستای اهداف خیرخواهانه، جهت حمایت از مددجویان هدایت شده است.
وی افزود: در سال گذشته 70 میلیارد تومان در بخش غیر نقدی، 1 میلیارد و 500 میلیون تومان در بخش مسکن، 2 میلیارد تومان در بخش کمک هزینه اشتغال و 1 میلیارد تومان نیز در بخش های دیگر به مددجویان کمک شده است.
سراج اظهار کرد: با 30 میلیارد تومان اعتبارات جاری توانستیم 1072 خانواده ای که دارای بیش از یک معلول که استطاعت مالی ندارند را صاحب مسکن کنیم.
وی اضافه کرد: همچنین با کمک خیرین برای 852 نفر شرایط اشتغال مناسب را فراهم کردیم که بسیار کار تاثیر گذاری در جامعه بوده است.
وی ادامه داد: در سال گذشته هدف سازمان بهزیستی توانمند سازی جامعه هدف بود که توانستیم از عهده بخشی از آن بر آییم و امسال نیز مقرر شد تا پایان سال نیاز مددجویان را به وسایل توانبخشی گرانقیمت و کمیاب برطرف کنیم.
سراج با بیان اینکه بسیاری از مشکلات خارج از توان سازمان بهزیستی است خاطر نشان کرد: هر ساله به دلایل مختلفی از جمله تصادفات به تعداد معلولان اضافه می شود که باید برنامه ریزی مناسبی برای پیشگیری یا مدیریت این قشر نیز انجام شود.
وی افزود: این معضل نیازمند یک برنامه ریزی فراسازمانی و ملی است و نیازمند همراهی سازمان های دیگر در کنار سازمان بهزیستی است تا بتوانیم فاصله ای که سالانه بین عرضه خدمات و افزایش تقاضا است را کم کنیم.
رییس اداره بهزیستی شهرستان تهران با اشاره به تکنولوژی های نو پدید گفت: این ابزار نوین نه تنها آسیب های بسیاری را به همراه دارد بلکه موجب تغییر در هویت اشخاص می شود که ما باید از هم اکنون با فراگیر شدن هر چه بیشتر آن خود را آماده برنامه ریزی برای مقابله کنیم.
سراج تصریح کرد: البته حضور خیرین و مشاوره های آنان به مددجویان بزرگترین کمک و همراهی برای سازمان بهزیستی است.
تهرام/7561/ 699
انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





25/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن