تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802713582




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشق دنیای مدرن با جوهر خون کودکان غزه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob مشق دنیای مدرن با جوهر خون کودکان غزه کاشان– ایرنا- گلوله های سربی، بمباران و موشک، واژه های نام آشنای کودکانی است که بی تفهیم جرم در دادگاه وجدان های خفته درندگان انسان نما، محکوم به غسل با خون و حبس ابد در گورهای خاموش سرزمینی می شوند که حق آب و گلش را اشغالگران زیر سوال برده اند.


امروز صحنه به خاک و خون کشیده شدن کودکان غزه مستند سرگرمی دولت هایی شده که داعیه دفاع از حقوق بشرشان گوش آدمیان را کر و چشم هایشان را کور می کند، ادعاهایی که در سایه عمل رنگ می بازد و تنها مضحکه ای از اریکه نشینان قدرت در ذهن تداعی می کند.
شهرک نشینان صهیونیست در سایه روزه سکوت دولت ها با افتخار صحنه های فجیع و جنایتکارانه خود و خوی حیوانیشان را در بوق و کرنا فریاد می زنند و از سازمان ملل هم زمزمه لالایی امیدی برای شیرخواره غزه به گوش نمی رسد.
کودک فلسطینی که از بدو تولد، شیر خشکش باران خون و تفرجگاهش بجای پارک خیابان و آسباب بازی اش سنگ بوده، بجای جستجوی معادلات ریاضی چندمجهولی، اشغال آب و خاک و شدت درجه خوی حیوانی نسل ابلیس را حل می کند.
شاید هم این جوانان و نوجوانان فوج فوج به آغوش خاک می روند تا سرزمین آبا و اجدادیشان را اینگونه حفظ کنند و ابقای نام ˈگورستان فلسطینˈ را به فلسطین اشغال شده ترجیح می دهند.
آنچه مسلم است در قلب قرن مدرن و میان هیاهوی بی پشتوانه فریادهای صلح و بشردوستانه در میان تشریفات تشکیل انجمن های حمایت از حیوانات و گردهمایی های حمایت از محیط زیست و روزهای جهانی این و آن، جنایتی هولناک و فاجعه ای انسانی درحال انجام است و چشم ها کور و گوش ها، اما اینجا کر است.
و این شهرک نشینان صهیونیست هستند که به دور از بوی انسانیت از خواب غافلانه اصحاب جهان بهره برده و برای خود سند جنایت مهر می کنند و شاید هم پیش درآمدی باشد تا با ایجاد رعب و وحشت و قدرت نمایی، فریادهای مرگ بر صهیونیسم روز قدس را در گلو خفه کنند.
اما به عقیده استاد علوم سیاسی و مسائل بین الملل دانشگاه اصفهان مشکل غرب و صهیونیست ها دقیق نبودن محاسبات و حساب و کتاب براساس قواعد دنیوی و تفکرات امانیسمی است و اینگونه است که گمان می کنند با تهدید و ترغیب نیاتشان عملی می شود.
ˈمحسن نصریˈ می گوید: تفکرات توهم گونه صهیونیست ها نه تنها آنان را نجات نمی دهد، بلکه هرچه بیشتر در منجلاب فروبرده و نفرت عمومی از آنان را بیشتر می کند و این موجب رقم خوردن روز قدسی با شکوه در میان ملت های مسلمان و بیدار خواهد شد.
عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان دلیل شدت تهاجمات صهیونیست ها به غزه در روزهای اخیر را تا حدودی جبران شکست این رژیم در تشکیل یک حاکمیت وابسته به خود در سوریه و عراق عنوان کرد.
وی خاطرنشان کرد: صهیونیست های شهرک نشین برای جذب افکارعمومی مایل به خود با تهاجم سنگین نظامی سعی دراعمال قدرت و خود نمایی دارند.
نصری همچنین در بیان دلایل دیگر شدت تهاجم صهیونیست ها در روزهای اخیر تصریح کرد: احساس می شود این رژیم جعلی با حملات نظامی به غزه تلاش می کند در عرصه مذاکرات ایران با 1+5 و روند مذاکرات و به گونه ای تن دادن ایران به خواسته های نامعقول اثر بگذارد، اما از توانمندی و اقتدار ایران غافلند.
وی افزود: این درحالی است که پرتاب چند موشک از سوی مردم غزه شش میلیون صهیونیست ها را به وحشت انداخته و راهی پناهگاه کرد و باید بفهمند تهدیداتشان در برابر امت اسلام بویژه جمهوری اسلامی ایران نقش بر آب است.
این استاد حوزه و دانشگاه سکوت و گاها همکاری دولت های عربی و منطقه در برابر تهاجم صهیونیست ها را بدلیل وابستگی سیاست های آنان به امریکا و رژیم صهیونیستی دانست و تاکید کرد: علیرغم سکوت مجامع بین الملل، مردم و گروههای مختلف در برخی کشورها از جمله کشورهای غربی و اروپایی علیه این تهاجم های ضدانسانی تحصن و اعتراض کرده اند.
نصری خاطرنشان کرد: قطعا روز قدس فریاد اعتراض از تمام جهانی که شاهد جنایات وحشیانه صهیونیست ها بوده است به گوش خواهد رسید.
از: فاطمه رحمتی
7429/545

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





25/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن