تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از خدا خير بخواهد و به آنچه خدا خواسته راضى باشد، خداوند حتما براى او خير خواه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821105999




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه اندازي کارگو فرصت مناسبي براي افزايش صادرات در بخش کشاورزي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ تير ۱۳۹۳ (۱۷:۳۴ب.ظ)
راه اندازي کارگو فرصت مناسبي براي افزايش صادرات در بخش کشاورزي است معاون بهبود توليدات گياهي سازمان جهادکشاورزي آذربايجان شرقي از برقراري آزمايشي پرواز بار هوايي(کارگو) در فرودگاه بين المللي شهيد مدني تبريز تا پايان رمضان سال جاري خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، ايوب ايراني فام در حاشيه نشست بررسي موضوع برقراري پرواز بار هوايي (کارگو) در فرودگاه بين المللي شهيد مدني تبريز با اشاره به اهميت راه اندازي ترمينال باري در فرودگاه تبريز و نقش بارز آن در اقتصاد آذربايجان شرقي به ويژه در بخش کشاورزي افزود: در صورت راه اندازي اين ترمينال، صادرات محصولات کشاورزي مي تواند بيشترين حجم صادرات پايانه بار هوايي (کارگوترمينال) تبريز را به کشورهاي هدف به خود اختصاص دهد.
وي با اشاره صادرات بخش کشاورزي از طريق ارسال کالا به تهران ادامه داد: اين کار سبب تحميل هزينه انتقال بار، افزايش ضايعات و اتلاف وقت براي صادر کنندگان بخش کشاورزي بود و با راه اندازي پايانه بار هوايي فرودگاه شهيد مدني اين مشکل به زودي برطرف مي شود.
ايراني فام با بيان اينکه اين اقدام در توسعه تجارت بخش کشاورزي استان گام بزرگي محسوب مي شود، تصريح کرد: راه اندازي کارگو ترمينال فرصت بسيار خوبي براي افزايش صادرات و کسب ارز براي آذربايجان شرقي و استان هاي همجوار به ويژه در بخش کشاورزي است.
وي افزود: بخش کارگو در چند فرودگاه کشور از جمله فرودگاه امام خميني(ره) و فرودگاه شهيد بهشتي اصفهان فعال است که اميدوارم با راه اندازي کارگو ترمينال در تبريز حضور توليد کنندگان و صادرکنندگان بخش کشاورزي شمالغرب کشور و استان در بازارهاي جهاني افزايش يابد.
معاون بهبود توليدات گياهي سازمان جهادکشاورزي استان با بيان اينکه صادرات محصولات کشاورزي، 12 درصد صادرات آذربايجان شرقي را به خود اختصاص داده است اذعان داشت: در سال گذشته صادرات محصولات کشاورزي آذربايجان شرقي 260 ميليون دلار بود که با راه اندازي اين ترمينال اين ميزان افزايش خواهد يافت.
وي افزود: از کليه واحدها و تشکل هاي بخش کشاورزي و از صادر کنندگان بخش کشاورزي مي خواهيم از فرصت پيش آمده حداکثر بهره برداري را بعمل آورده و در تداوم و استمرار فعاليت ترمينال هوايي نقش افرين شوند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن