تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خداوند ايمان را براى پاكى از شرك... و عدل و داد را براى آرامش دل‏ها واجب نمود. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819416492




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نرخ نان روغنی در خلخال افزایش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob نرخ نان روغنی در خلخال افزایش یافت اردبیل - ایرنا - معاون فرماندار خلخال از افزایش سه برابری قیمت نان روغنی (فطیر) در این شهرستان خبر داد.


جابر قربان زاده روز سه شنبه در جلسه شورای آرد و نان خلخال افزود: افزایش قمیت انواع نان روغنی در خلخال با هدف پخت نان روغنی مرغوب و ایجاد رقابت سالم در بین نانوایان روغنی پز خلخال صورت می گیرد.
وی گفت: پیش از این قیمت هر قرص نان روغنی با وزن چانه 350 گرم چانه با استفاده از آرد سهمیه دولتی دو هزار و 500 ریال بود که به پیشنهاد اتحادیه نانوایان خلخال این قیمت به هشت هزار ریال با همان وزن چانه برای هر قرص نان با استفاده از آرد آزاد تغییر می یابد.
وی افزود: موافقت با افزایش نرخ نان روغنی در شرایطی صورت می گیرد که سهمیه آرد دولتی نانوایان روغنی پز خلخال از این پس قطع شده و این نانوایان با استفاده از آرد آزاد موظف به افزایش کیفیت نان با استفاده از مواد غذایی استاندارد و مرغوب از جمله روغن ، شکر و مواد افزودنی بهداشتی و سالم هستند.
قربان زاده گفت: نان روغنی از سوغات این شهرستان بوده و با توجه به افزایش قیمت مواد افزودنی این نان در بازار نانوایان اقدام به استفاده از مواد افزودنی غیراستاندارد در تهیه این نان کرده و در روزهای اخیر کیفیت نان روغنی خلخال به شدت کاهش یافته و خریداران این نان نیز رو به روز کاهش می یافت.
وی افزود: انتظار می رود با افزایش نرخ این نان و ایجاد رقابت سالم در بین نانوایان روغنی پز خلخال این سوغات دیرینه شهرستان دوباره احیا و مورد استقبال اهالی بومی و گردشگران خلخال واقع شود.
به گزارش ایرنا ، محسن مردی رییس ستاد آرد و نان شهرستان خلخال نیز در این جلسه از ممنوعیت فروش و یا واگذاری امتیاز نانوایی نانوایان سهمیه پز دولتی به افراد غیر خبر داد.
وی افزود: نانوایانی که به هر دلیل تمایل به ادامه کار خود ندارند تنها مجاز به اقدام برای ابطال پروانه فعالیت خود بوده و با فروش و یا واگذاری امتیاز نانوایی به افرد دیگر از سوی نانوایان دارای پروانه فعالیت برخورد قانونی خواهد شد.
وی گفت: انتقال و جابجایی محل نانوایی نیز در شهر خلخال تنها به شعاع 100 متر مجاز است.
وی با بیان این که از این پس آرد هفت باب نانوایی روغنی پز در شهر خلخال از محل آرد آزاد تهیه خواهد شد از موافقت اعضای شورای آرد و نان برای احداث سه باب نانوایی جدید آزاد پز در این شهر خبر داد.
شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/594/530

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





24/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن