تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهى است كه خداوند در آن حسنات را مى‏افزايد و گناهان را پا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801783506




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح بیش از یک هزار واحد مسکونی برای مددجویان بهریستی اصفهان در سال گذشته


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان شاهزیدی مطرح کرد:
افتتاح بیش از یک هزار واحد مسکونی برای مددجویان بهریستی اصفهان در سال گذشته
اصفهان – خبرگزاری مهر: معاون امور مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی استان اصفهان به افتتاح یک هزار و 334 واحد مسکونی برای خدمت بگیران سازمان بهزیستی استان اصفهان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: این تعداد واحد مسکونی با جذب اعتبار 15 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است.



به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر شاهزیدی پیش از ظهر سه شنبه در نشستی با خبرنگاران که به مناسبت گرامیداشت هفته‌ بهزیستی برگزار شد با اشاره به فعالیت 8 دفتر اصلی مشارکت‌های مردمی در سطح استان اصفهان اظهار داشت: این دفاتر در طول سال اقدام به جذب مشارکت‌های نقدی، غیر نقدی و خدماتی مردم در خصوص خدمت بگیران سازمان بهزیستی استان اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه کاریابی و اشتغال و مسکن مددجویان بهزیستی از طریق دفتر مشارکت‌های مردمی این سازمان پیگیری می‌شود، افزود: دفاتر مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی استان اصفهان شامل بخش‌های دولتی و خصوصی می‌شوند که در این راستا در استان اصفهان 82 مجتمع خدمات بهزیستی روستایی و 13 مجتمع خدمات بهزیستی خصوصی در سطح استان اصفهان داریم.

معاون امور مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی استان اصفهان در ادامه با اشاره به بحث اشتغالزایی برای معلولان زیر نظر بهزیستی در سطح استان اصفهان گفت: بر اساس مصوبه‌ی کارگروه اشتغال سهم اشتغال مددجویان بهزیستی استان اصفهان چهار هزار و 133 نفر بوده است که به صورت 100 درصد محقق شده است.

وی با بیان اینکه تسهیلات اشتغال مددجویان بهزیستی استان اصفهان در سال گذشته 20 میلیارد تومان برآورد شده است، ادامه داد: یک میلیارد و 100 میلیون تومان از این تسهیلات به صورت بلاعوض به مددجویان تخصیص یافته است.

شاهزیدی با انتقاد از عدم توجه دولت به اشتغال معلولان استان اصفهان گفت: بر اساس قانون باید 3 درصد از ظرفیت استخدام استان در سال گذشته به معلولان اختصاص می یافت که متاسفانه تنها 9 نفر در سال گذشته در سطح استان اصفهان در این زمینه همکاری داشته اند.

وی به افتتاح یک هزار و 334 واحد مسکونی برای خدمت بگیران سازمان بهزیستی استان اصفهان در سال گذشته اشاره کرد و افزود: این تعداد واحد مسکونی با جذب اعتبار 15 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است.

معاون امور مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی استان اصفهان با بیان اینکه در سال گذشته 17 میلیارد و 700 میلیون تومان به صورت نقدی، غیر نقدی و خدماتی در دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی استان اصفهان جذب شده است، افزود: این میزان کمک از طریق یک هزار و 920 دفتر در سطح استان که اغلی خصوصی بوده و تنها 13 درصد از آنها دولتی است ، جمع آوری شده‌اند.

وی در ادامه به اجرای طرح ضیافت مهر در سازمان بهزیستی استان اصفهان ویژه مددجویان بهزیستی استان اشاره کرد و بیان داشت: این طرح در 24 شهرستان استان اجرایی خواهد شد که افطاری دادن و توزیع سبد کالای گرم و خشک نیز از دیگر بخش‌های این طرح است.


۱۳۹۳/۴/۲۴ - ۱۳:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن