تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802525441




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت و تحویل 20 هزار واحد مسکونی به مددجویان تا پایان امسال


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ساخت و تحویل 20 هزار واحد مسکونی به مددجویان تا پایان امسال تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) بیان اینکه در سال گذشته 13 هزار واحد مسکونی برای مددجویان احداث و خریداری شده است، گفت: امسال نیز 20 هزار واحد مسکونی با برنامه ریزی صورت گرفته، تا پایان امسال احداث و تقدیم مددجویان خواهد شد.


به گزارش ایرنا از کمیته امداد امام خمینی(ره)، «قادر صمدی» در مراسم جشن رمضان با بیان اینکه تامین مسکن مددجویان مورد حمایت یکی از خدمات اساسی این نهاد است، افزود: پروژه های ساختمانی این نهاد شامل تامین مسکن مددجویان و همچنین تامین ساختمان های حمایتی، فرهنگی و تربیتی است.
وی با اشاره به نقش و کارکرد مسکن مناسب در زندگی افراد، تصریح کرد، مسکن مناسب در برقراری امنیت و آسایش، ارتقا سطح سلامت روحی، روانی و بهداشت خانواده و ایجاد ارزش افزوده برای خانواده های تحت پوشش بویژه ایتام، زنان سرپرست خانوار و کاهش سبد هزینه خانوار نقش بسزایی دارد.
وی بر تامین مسکن مقاوم در برابر حوادث با توجه به حادثه خیز بودن کشور تاکید کرد و افزود: در صورت مسکن مقاوم، خانواده ها آسیب نمی بینند.
صمدی با بیان اینکه بخشی از مبالغی که از طریق مشارکت های مردمی جمع آوری می شود، صرف تامین مسکن مددجویان می شود، افزود: مردم خیر و نیکوکار می توانند از طریق کمک های نقدی و یا تامین مصالح و ارائه خدمات فنی و مهندسی در تامین مسکن نیازمندان مشارکت کنند.
مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه با مشارکت بیشتر مردم و خیران، تامین مسکن مددجویان از لحاظ کمی و کیفی افزایش خواهد یافت، افزود: با توجه به گستردگی نیاز مسکن افراد نیازمند و امکانات محدود این نهاد، امیدواریم با کمک مردم خیر در مدت زمان منطقی، مشکل مسکن نیازمندان رفع شود.
صمدی خاطرنشان کرد: اولویت های اصلی ساخت و تحویل مسکن مددجویی ابتدا با ایتام و مددجویان مناطق محروم و دور افتاده و سپس با زنان سرپرست خانوار است.
وی از احداث و تکمیل هفت هزار واحد مسکن مددجویی در مناطق کپرنشین جنوب استان کرمان در سال جاری خبر داد و یادآور شد: بیشترین آمار احداث مسکن مددجویی مربوط به استان های خوزستان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان بوده است.
مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) به احداث و ساخت ساختمان های حمایتی جهت مددجویان شامل کانون های فرهنگی، خوابگاه های دانش آموزی و اردوگاه های تربیتی و فرهنگی که مخصوص ارائه خدمات فرهنگی تربیتی و حرفه آموزی به مددجویان تحت حمایت است، اشاره کرد.
وی گفت: در تابستان امسال 20 اردوگاه این نهاد در سراسر کشور فعال است که دانش آموزان و خانواده های تحت حمایت از خدمات آموزشی و تربیتی در این اردوگاه ها بهره مند هستند.
صمدی به مشارکت کمیته امداد امام(ره) در کارهای عام المنفعه شامل ساخت مسجد و احداث خانه های بهداشت اشاره کرد و افزود: با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نسبت به احداث خانه های بهداشت در روستاها اقدام شده و تا دهه فجر امسال روستای فاقد خانه بهداشت نخواهیم داشت.
اجتمام ** 9188 ** 1071

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن