تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى‏يابد، رقّت قلب پيدا مى‏كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798495278




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح تحول نظام سلامت ، عدالت در سلامت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob فرماندار پلدختر: طرح تحول نظام سلامت ، عدالت در سلامت است خرم آباد- ایرنا- فرماندار پلدختر گفت: طرح تحول نظام سلامت، عدالت در سلامت است و دولت یازدهم با اجرای مرحله سوم این طرح عدالت درمانی را تکمیل کرد.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، ˈقدرت الله ترابی نژادˈ روز سه شنبه در بازدید از بیمارستان امام خمینی (ره) پلدختر افزود: یکی از مهمترین اولویت های دولت تدبیر و امید حوزه سلامت است و اهتمام دولت دکتر روحانی ومتولیان امرسلامت در کشور برای بهبود وضعیت سلامت جدی است.
وی گفت: ابلاغ سیاست های کلی بخش سلامت از سوی مقام معظم رهبری و تاکیدات معظم له در این حوزه در کنار اعلام شعار محوری سال نیز مسوولیت و رسالت متولیان امور را در این حوزه سنگین کرده است.
وی افزود: هدف از اجرای طرح نوپای تحول نظام سلامت کاهش هزینه های مردم دربخش درمان است و برنامه این طرح گامی بلند در ارتقا سلامت مردم که با مشارکت مردم و حمایت دولت این برنامه هر چه بهتر اجرایی شده است.
وی گفت : یکی از هفت بسته خدمتی در طرح تحول نظام سلامت رایگان شدن زایمان طبیعی در بیمارستان های وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است که به مرحله اجرا در آمد که هم اکنون در بیمارستان پلدختر هم انجام می گیرد.
ˈترابی نژادˈ با بیان این که اجرای این طرح نشان دهنده اهمیت بالای زایمان طبیعی نسبت به سزارین است افزود: هدف از انجام این مهم کاهش میزان سزارین بدون اندیکاسیون، افزایش رضایتمندی مادران و کاهش هزینه های مردم است.
وی با بیان این که افزایش رضایتمندی بیماران بستری و کاهش هزینه درمان از جمله برنامه های این نظام است تصریح کرد: سهم پرداختی مردم از کل هزینه های بستری در بیمارستانهای دولتی و دانشگاهی، حداکثر 10 درصد خواهد بود.
فرماندار پلدختر گفت: در طرح نظام سلامت هزینه بیماران بستری شده در بیمارستان ها از 40 به 10 درصد کاهش یافته و 100درصد نیازهای این بیماران از سوی داروخانه بیمارستان ها تامین می شود.
وی افزود: کسانی که زیر پوشش بیمه روستایی اند در صورت معرفی به بیمارستان از طریق سیستم ارجاع، فقط پنج درصد فرانشیز را پرداخت می کنند و دفترچه بیمه روستایی در این طرح مزایای بیشتری دارد.
وی تصریح کرد: با اجرای طرح تحول نظام سلامت توسط دولت یازدهم گام بلندی در حوزه درمان و سلامت در دسترسی آسان بیماران به دارو به خصوص بیماران صعب العلاج و رفع دغدغه های مردم برداشته شد .
فرماندار پلدختر با بیان این که طرح نظام سلامت در پلدختر به ˈزیرمیزیˈ پایان دادگفت: اقدام جدی دولت در حمایت از پزشکان مستقر در مناطق محروم اقدام قابل تحسینی است که می تواند درد بیماران را التیام بخشد.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان پلدختر گفت: نبود مرکز انتقال خون در پلدخترموجب شده که افراد داوطلب اهدای خون به خرم آباد مراجعه کنند. .
مهندس ˈاحمد کرموندˈ افزود: بخش آی سی یو بیمارستان امام خمینی (ره) پلدختر به علت کمبود نیرو فعالیتی ندارد و برای فعالیت آن به 6 نیرو نیاز است و بخش نوزادان با کمبود نیرو مواجه است که برای شروع فعالیتش به 6 نیرو نیاز است.
وی به کمبود و محدودیت فضای سردخانه بیمارستان اشاره کرد و گفت: این سردخانه بیش از دو نفر را در خود نمی تواند جا دهد و به علت جاده ترانزیتی و تصادفات زیاد با کمبود آمبولانس مواجه هستیم .
وی افزود: بحث سازمان های بیمه گر است که بیماران باید وقتشان تا ظهردر بیمارستان تلف شد تا نمایندگان بیمه گر بیایند و بیمه را تایید کند.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان پلدختر گفت: بیشترین دفترچه های درمانی مربوط به تامین اجتماعی و خدمات درمانی است که اگر بیمه گران به موقع به بیمارستان مراجعه کنند کار بیماران نیز سریع صورت می گیرد.
فرماندار پلدختر قول پیگیری و رفع مشکلات و نواقص اعلام شده از سوی سرپرست شبکه بهداشت و درمان این شهرستان را داد.
7272/630

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





24/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن