تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن طیب و پاکیزه را از هر که گفت بگیرید،‌ اگر چه او خود،‌ بدان عمل ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798504209




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شیخان: داعش بخشی از طرح صهیونیستی نیل تا فرات است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
شیخان: داعش بخشی از طرح صهیونیستی نیل تا فرات است

شیخان: داعش بخشی از طرح صهیونیستی نیل تا فرات است
معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی رئیس جمهور سابق با بیان اینکه دنیای غرب برای نابودی اسلام ،داعش، گروه‌های تکفیری و رژیم صهیونیستی را مامور کرده است گفت: باید مدیریت مبارزه با رژیم صهیونیستی در دست گروه‌های مقاومت واقعی که متشکل از شیعه و سنی است باقی بماند. محمد شیخان معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دولت سابق در گفت وگو با خبرنگار نامه نیوز به واکاوی ریشه‌های بوجود آمدن داعش و تروریست‌های تکفیری در سوریه و برنامه آمریکا و رژیم صهیونیستی و فتنه بزرگ ایجاد شده برای ضربه به اسلام ناب پرداخت.
وی در پاسخ به سوالی در خصوص ارزیابی‌اش درباره گروه داعش گفت: مسئله داعش یا گروه‌های تکفیری چیزی نیست که امروز ایجاد شده باشد. اولین بار در افغانستان، آمریکا گروه‌های تکفیری را که داعش امروزه شعبه‌ای از آن می‌باشد را تحت عنوان عرب‌های افغان شکل داد که با سلطه شوروی مقابله کند. اما بعد از فروپاشی شوروی ماجرا شکل دیگری به خود گرفت و در نهایت به چیزی رسیدیم که امروز می‌بینیم. اینها تبدیل به تروریست‌های اجاره‌ای در جنگ نیابتی با مخالفان منافع آمریکا و صهیونیسم جهانی گشتند.

صهیونیست‌ها به در و دیوار می‌زنند تا بر منطقه مدیریت کنند

شیخان درخصوص اینکه چرا گروه‌های تکفیری داعیه خلافت اسلامی دارند و حتی نقشه ممالک خود را نیز منتشر کرده‌اند بیان داشت: در ابتدای شکل‌گیری رژیم منحوس صهیونیستی گفته می‌شد قلمرو این رژیم نیل تا فرات است اما سؤال اینجاست که چگونه حدود 13 میلیون یهودی قرار است از نیل تا فرات زندگی کنند. در واقع این سرزمین برای این تعداد کم، بسیار بزرگ می‌باشد لذا از این امر برمی‌آید که مراد مدیریت صهیونیستی بر منطقه است.

رژیم صهیونیستی در ابتدای شکل‌گیری با هدف کنترل منطقه شکل گرفت و اینکه از آن برای ترساندن و وحشت دولت‌های منطقه استفاده می‌شد اما این مهم محقق نشد. پس از شکل‌گیری حزب الله و گروه‌های مقاومت فلسطینی و شکست اسرائیل دیگر این رژیم نه تنها برای غرب فایده ندارد بلکه تبدیل به یک هزینه گزاف برای آنها شده است چرا که حتی قادر به دفاع از خودش هم نیست.

هدف نهایی آمریکا نابودی اسلام واقعی است

آمریکا شیطان بزرگ است. کلمه شیطان در بیان امام خمینی (ره) اتفاقی و حتی نمادی نیست و دقیقاً منظور خود خود شیطان است. شیطان دشمن قسم خورده انسان است و بنا دارد اسلام که دین نجات بخش بشریت است را نابود کند. پس هدف نهایی آمریکا نابودی اسلام واقعی است. پس از شکل‌گیری انقلاب اسلامی در ایران و به حکومت رسیدن اسلام ناب محمدی بزرگ‌ترین مسئله آمریکا نابودی و براندازی انقلاب اسلامی و فکر و ایده مقاومت در مقابل شیطان است. در این راه از رژیم صهیونیستی استفاده کردند اما امروز می‌بینیم که این رژیم حتی از دفاع خود در برابر گروه‌های شبه نظامی هم عاجز است.

سؤال اساسی این است امروز برای نابودی اسلام واقعی چه کسی بهتر یا تواناتر است از داعش و گروه‌های تکفیری یا رژیم صهیونیستی؛ البته به هر حال نظام سلطه سیاست‌های منطقه‌ای خود را از طریق گروه‌های دست‌ساز و یا عوامل وابسته به خود دنبال می‌نماید.

گروه‌های تکفیری که نمونه قلابی و شیطانی از اسلام هستند

شیخان درباره این احتمال که آیا گروه های تکفیری جایگزین رژیم صهیونیستی شده اند افزود: رژیم صهیونیستی واقعاً در افکار عمومی جهان اسلامی منفور است آنقدر که حتی دولت‌های وابسته عربی جرأت رابطه آشکار با این رژیم را ندارند. حال تصور کنیم که اگر هدف همان نابودی اسلام واقعی باشد توسط این رژیم محقق نشود، گزینه بعدی چه خواهد بود؟

فتنه سنگینی که ممکن است پیش بیاید که این گروه‌های تکفیری که نمونه قلابی و شیطانی از اسلام هستند به رژیم صهیونیستی حمله کرده و با او وارد جنگ شوند آن وقت افکار عمومی جهان اسلام را با نیرنگ متوجه خود خواهند کرد.

رژیم صهیونیستی به جای درآمد برای کمپانی ها به هزینه تبدیل شده است

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی رئیس جمهور سابق در خصوص خاستگاه اصلی یهودیان صهیونیست در جهان اظهار داشت: رژیم صهیونیستی متشکل از یهودیان فقیر شرق اروپا، آسیا و آفریقاست. یعنی صهیونیست‌های اصلی هرگز از آمریکا نقل مکان نکرده‌اند لذا آنها از طریق این احمق‌های بدبخت جیب کمپانی‌های خود را پر می‌کنند اما می‌بینیم این روند معکوس شده و این رژیم به جای درآمد به هزینه تبدیل شده است از طرفی با حمایت‌های بسیاری که شده است خودشان قادر به نابودی آن نیستند و می‌دانند اگر کسی این رژیم را نابود کند در جهان اسلام محبوب می‌شود و چه کسی بهتر از گروه‌های تکفیری؟ با این کار هم این غده سرطانی پرهزینه از بین می‌رود و هم هدف کنترل شیطانی نیل تا فرات محقق می‌شود و آنگاه در این فتنه گروه‌های اسلامی واقعی که سال‌هاست داعیه مبارزه با رژیم صهیونیستی را دارند در مزیقه قرار می‌گیرند.

تشکیل ظاهری خلافت اسلامی روحیه کاذب در دشمنان ایجاد کرده است

وی درباره حضور پرچم داعش در برخی تشیع جنازه ها در فلسطین تصریح کرد: اینکه در برخی تشیع جنازه‌ها در فلسطین پرچم داعش دیده می‌شود و نیز شرکت برخی از این گروه‌ها در مبارزه با دولت بشاراسد این احتمال را ایجاد می‌کند که جسارت اخیر گروه‌های فلسطینی در ربودن شهرک‌نشینان و رویارویی مستقیم با رژیم اشغالگر ناشی از روحیه‌ای است که از فتوحات اخیر گروه مطبوع در برخی کشورها به دست آمده و از تئوری خلافت اسلامی این گروه نشأت می‌گیرد. در واقع تشکیل ظاهری خلافت اسلامی نوعی روحیه کاذب در اینها ایجاد نموده است.

آنچه حرف اصلی ماست این است که باید مدیریت مبارزه با رژیم اشغالگر همچنان در دست گروه‌های مقاومت واقعی که متشکل از شیعه و سنی است باقی بماند و اجازه نداد گروه‌های تکفیری با نفوذ در صفوف مبارزه با رژیم اشغالگر باعث فتنه بزرگ در جهان اسلام شوند.

داعش از تحولات عراق به عنوان یک پوشش استفاده می‌کند

شیخان درباره ارزیابی اش در خصوص تحولات فعلی عراق خاطرنشان کرد: مسئله عراق هم در همین پازل بررسی می‌شود. در مورد عراق چند نکته بسیار مهم است اول اینکه عناصر تروریستی تکفیری به پالایشگاه‌ها و مراکز غربی واقع در منطقه حمله نکرده‌اند و فقط به پالایشگاه بیجی که متعلق به دولت عراق است حمله کرده‌اند. دوم اینکه نکته مهم این است که اگر اینها قصد دارند به جنوب عراق حمله کنند چرا عدوات و سلاح‌های غارت شده از پادگان‌های عراق را به سمت دیرالزور در سوریه منتقل کرده‌اند. نکته نگران‌کننده اینجاست که به نظر می‌آید داعش از تحولات عراق به عنوان یک پوشش استفاده می‌کند.

داعش در عراق و تکفیری‌ها در سوریه به دنبال غافلگیری مقاومت در منطقه هستند

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی رئیس جمهور سابق در پاسخ به سوالی در خصوص این احتمال که آیا هدف داعش کربلا و نجف است گفت: هدف بلندمدت آنها اشغال کامل عراق است اما اکنون به نظر می‌آید با تظاهر حمله به جنوب در تدارک حمله همه‌جانبه و غافلگیرکننده به دمشق می‌باشند. حرکت آنها در شمال عراق اولاً باعث شده خط پشتیبانی سوریه که از عراق بسیار سخت بود سهل و آسان شود ثانیاً تمرکز رسانه‌ها و به طبع آنها نیروهای حامی مقاومت به سمت عراق جلب شده و از سوریه کمی غافل شوند. ما فکر می‌کنیم آنها اکنون در تدارک حمله همه جانبه و غافلگیرانه به دمشق هستند که با غائله‌ای که در اراضی اشغالی است امکان غافلگیر کردن مقاومت که مشغول دفاع از عراق و فلسطین می‌باشد راحت‌تر می‌شود. در واقع حمله اسرائیل به غزه و داعش به عراق دو لبه قیچی نقشه فتح دمشق است.

عربستان سعودی حامی گروه‌های تکفیری است

وی به نقش عربستان سعودی در قضایای داعش در عراق و تروریست های تکفیری در سوریه اشاره کرد و افزود: عربستان حامی گروه‌های تکفیری است اما اوضاع آن طور که آنها فکر می‌کنند پیش نمی‌رود. هم اکنون داعش با عربستان هم‌مرز شده است. ما فکر می‌کنیم که برنامه آنها پس از فتح فرضی سوریه، عراق و اردن در نهایت سرزمین حجاز و حمله به عربستان سعودی است. خلافت اسلامی مورد نظر این گروه تروریستی، مدعی اصلی سرزمین وحی به عنوان جایگاه مشروعیت بخش خود می‌باشد. به طوری که چندین بار حتی رژیم سعودی را ضمنی مورد خطاب قرار داده‌اند اما مسئولان عربستان فکر می‌کنند که این شمشیری است که فقط در شکم دشمنانشان فرو می‌رود که آماده باش اخیر در کشور عربستان نشان از آگاهی ضمنی از این موضوع است.

غرب با ایجاد بدل اسلام ناب به دنبال انحراف مسلمانان است

شیخان در پاسخ به سوالی درباره هدف اصلی فتنه علیه اسلام ناب خاطرنشان کرد: به نظر می‌آید آنچه در دهه‌های اخیر آمریکا و نظام صهیونیسم جهانی را به ستوه آورده روی آوردن مسلمانان جهان به اسلام ناب است. لذا با ایجاد گروه‌های تکفیری بدل اسلام ناب ایجاد شده و موجب انحراف بخشی از مسلمانان گشته است. استراتژی آمریکا حمله به نقاط قوت است ملاحظه می‌کنید که جهاد نقطه قوت در بین مسلمانان و مهم‌ترین عامل بازدارنده در برابر سلطه کامل دشمن به حساب می‌آمد اما امروز همین نقطه قوت با بدل‌سازی به بزرگ‌ترین تهدید تبدیل گشته است. این در واقع همان فتنه بزرگی است که باید با آن مبارزه کرد.

ماموریت گروه‌های بدل‌سازی شده مهار قدرت اسلام ناب است

مأموریت گروه‌های بدل‌سازی شده مخدوش سازی و مهار قدرت نرم اسلام ناب می‌باشد. داعش و گروه‌های تکفیری را باید در عرصه نظری شکست داد که این خود منجر به شکست نظامی آنها نیز خواهد انجامید حتی مبارزه با استکبار جهانی و آمریکا که روزگاری آرمان اسلام ناب و برگرفته از تعالیم قرآن بود با سوءاستفاده و ماکت‌سازی تبدیل به تروریسم تکفیری گردید که در واقع منافع آمریکا را تأمین می‌کند.

عملیات رسانه‌ای نظام سلطه با محور اسلام‌هراسی در حال انجام است

آنچه که لازم است علمای شیعه و سنی باید خطر این افراد جاهل و خوارج زمان را جدی گرفته و افکار عمومی مسلمانان را بیدار کنند و بدانند که خدای ناکرده کوچک‌ترین حمایت از این جریان فکری به قیمت گزافی تمام خواهد شد. باید از این هجمه‌ای که در حمایت رسانه‌ای و لجستیکی از این تفکر می‌شود فهمید که چه برنامه خطرناکی در ذهن شیطان می‌گذرد لذا باید کاملاً هوشیار بود. رسانه‌های غربی و آمریکا در تلاش‌اند گروهی را که دنیا محکومش می‌کند با اسلام یکی کرده تا اسلام‌ستیزی را رواج دهند. لذا عملیات رسانه‌ای نظام سلطه با محور اسلام‌هراسی در حال انجام است.

گروه‌های تروریستی در نهایت مغلوب اهل ایمان و حق خواهند شد

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی رئیس جمهور سابق در خصوص تحلیلش از اجرای فتنه بزرگ علیه اسلام ناب توسط داعش در عراق، تروریست های تکفیری در سوریه و هدایتگری آمریکا و رژیم صهیونیستی اظهار داشت: اگر علما و اندیشمندان جهان اسلام و مسلمانان خطر این نوع تفکر را جدی نگیرند شاهد پیروزی‌های بیشتر این افراد در جهان اسلام خواهیم بود اما ما فکر می‌کنیم با این روندی که در پیش است در نهایت این گروه اول به دست خودشان و به دست شیاطینی از جنس خودشان بسیار تضعیف شده و در نهایت مغلوب اهل ایمان و حق خواهند شد. کما اینکه قرآن وعده داده است: «وکتبنا فی الزبور من بعد الذکر ان الارض یرثها عبادی الصالحون




1393/4/24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن