تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ارزش چهار چيز را جز چهار گروه نمى‏شناسند : جوانى را جز پيران، آسايش را جز گرفتاران...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804816067




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دبیرکل حزب مردم سالاری: ادبیات سیاسی برخی افراد، تهی از اخلاق است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob دبیرکل حزب مردم سالاری: ادبیات سیاسی برخی افراد، تهی از اخلاق است اصفهان- ایرنا- دبیرکل حزب مردم سالاری گفت: متاسفانه در ادبیات سیاسی برخی افراد، اخلاق مطرح نیست و تهمت ، توهین، افترا و بداخلاقی در رفتار سیاسی آنها دیده می شود.


ˈمصطفی کواکبیانˈ دوشنبه شب در همایش اصلاح طلبان استان اصفهان اظهار کرد: در عرصه سیاسی کشور امروز شاهد برخی تهمت ها و توهین ها هستیم و متاسفانه بیشتر این تهمت ها از سوی کسانی است که ادعای پیروی از ولایت را دارند ولی با این اعمال در واقع در مقابل رهبری می ایستند، ما از آنها می خواهیم که حرفی نزنند که خودشان به آنها پایبند نیستند.
دبیر کل حزب مردمسالاری با بیان اینکه ریشه حوادث 88 در همین بداخلاقی ها بود، یادآور شد: این اخلاق بد هنوز هم ادامه دارد و امیدواریم ما شاهد جایگزینی اخلاق حسنه باشیم.
وی افزود: هر روز شاهد یک همایش با یک نام هستیم یک روز همایش با نام دلواپسان و روزی با نام دیگر، همان دوستان دلواپس همایشی با نام خط قرمز دارند و ما به همه این دوستان می گوییم که ما نیز دلواپس نظام و انقلابیم و این فقط شما نیستید که دلسوز این نظامید.
کواکبیان ضمن محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی به سرزمین های اشغالی و مردم بی دفاع غزه گفت: جنایاتی که امروز شاهد آن هستیم نتیجه بی اخلاقی های بین المللی است و این از سوی کشور هایی است که ادعای حقوق بشر دارند ولی این ظلم آنها پایدار نخواهد ماند و طبق آیه صریح قرآن، حق پیروز است.
وی در مورد بحث این روزهای کشور یعنی مذاکرات هسته ای گفت: تا دیروز ما می گفتیم که با خارجی ها مذاکرات برد-برد انجام دهیم اما حقیقت این است که امروز باید هم در مذاکرات داخلی و هم در مذاکرات خارجی این موضوع را دنبال کنیم چرا که مذاکره با برخی از عوامل داخل کشور به مراتب سختر از حتی مذاکره با 1+5 است و ما باید اول با آنها مذاکره کرده و آنها را راضی نماییم سپس با غربی ها مذاکره کنیم.
وی ادامه داد: مذاکرات برد، برد یعنی اینکه اگر چیزی دادیم در مقابلش باید دریافتی داشته باشیم و نباید این گونه باشد که بخواهیم مراکز هسته ای را تعطیل کنیم.
وی گفت: ما این را نمی پذیریم و تیم مذاکره کننده هم سر این موضوع نه کوتاه می آید و نه باید بیاید، ما باید مراکزی مانند یو سی اف اصفهان را داشته باشیم و باید نیروگاه هایی مانند نطنز و فوردو را برای انجام کارهای تحقیقاتی و علمی هر روز مجهزتر کنیم.
وی گفت: به ما گفتند 20درصد غنی سازی نکنید قبول کردیم اما بستن مراکز هسته ای را نمی توانیم قبول کنیم و ما به این فناوری نیاز داریم همان طور که رهبری هم اشاره کردند ما حداقل به 60 تا 70 هزار سانتیریفیوژ نیازمندیم که چرخه تولید هسته ای مان قطع نشود و از این موضع هم به هیچ وجه کوتاه نخواهیم آمد.
وی افزود: کشور ما نشان داده که هیچ گاه دنبال بمب هسته ای نبوده و نخواهد بود و وقتی رهبری ما فتوا می دهد که ساخت بمب هسته ای حرام است؛ باید این موضوع را بفهمند که ما بمب نمی خواهیم و فقط هدفمان رسیدن به کاربردهای صلح آمیز هسته ای است.
کواکبیان گفت: دشمن در فکر تعطیلی مراکز هسته ای ماست و تنها حرفی که میزنند تعطیلی انرژی هسته ای است که امکان ندارد ایران از مواضع خود کوتاه بیاید.
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در مورد تحریم ها و اثرات آن نیز گفت: در دولت قبل ما هرچه گفتیم که سازمان ملل قطعنامه داده است و فکری برای آن بکنید، کسی گوشش بدهکار نبود و با بی درایتی هایی که بود در جواب می گفتند آنقدر قطعنامه بدهند تا قطعنامه دانشان پر شود و وقتی تحریم ها اعمال شد و نرخ دلار به چهار هزار تومان رسید فهمیدند که اشتباه کردند و آن موقع دیگر کار از کار گذشته بود و فایده نداشت.
وی اضافه کرد: یکی از اهداف تیم مذاکره کننده ایران لغو کامل تحریم هاست و همه هم و غم نیز همین است و تیم ما می خواهد که تحریم ها سریع برداشته شود ولی 1+5 می گوید در یک برنامه پنج ساله تحریم ها را کم می کنیم.
کواکبیان گفت: رهبری وقتی از درایت و جنگاوری مالک اشتر صحبت می کنند در جای دیگر از نرمش قهرمانانه و صلح امام حسن هم صحبت می نمایند و ما امروز اگر در پی لغو تحریم ها هستیم، باید در جاهایی کوتاه بیاییم و این نه به معنی شکست است بلکه به معنی نرمش قهرمانانه است.
وی گفت: اگر می خواهیم که در مسئله هسته ای به نتیجه برسیم باید یک اجماع داخلی و وحدت ملی داشته باشیم و از تدبیر هسته ای دولت حمایت کنیم و فقط از این طریق می توانیم بر مشکلات پیروز شویم.
همایش اصلاح طلبان استان اصفهان با شعار «امید به تدبیر هسته ای دولت یازدهم» شب گذشته در اردوگاه شهید بهشتی شهرستان فلاورجان برگزار شد.
پ / 7146 / 7131/607

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





24/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن