تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذير...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821285625




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سارق سريالي طلافروشي هاي تهران يک زن بود


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: سارق سريالي طلافروشي هاي تهران يک زن بود
کد خبر: ۴۱۶۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸ - 15 July 2014


زني که با روش کشرو زني و سرگرم کردن صاحبان طلافروشي‌ها توانسته بود از طلافروشي‌هاي 3 استان کشور سرقت کند، پس از آخرين سرقتش در اصفهان توسط ماموران پليس آگاهي دستگير شد.

به گزارش ابتکار، سرهنگ خسروي رئيس پليس آگاهي استان اصفهان گفت: در پي شکايت صاحبان طلافروشي‌هاي سطح استان مبني بر سرقت از آن ها توسط زن جواني موضوع شناسايي و دستگيري اين سارق در دستور کار قرار گاه مبارزه با سرقت اين استان قرار گرفت.

 وي افزود: با انجام تحقيقات صورت گرفته هويت متهم مشخص شد و تصويري در اختيار تمامي واحد‌هاي طلافروشي قرار گرفت.

اين مقام انتظامي عنوان داشت: سرانجام زن سارق هنگامي که قصد عملي کردن نقشه سرقتي ديگر از يک باب مغازه طلافروشي در شهر اصفهان را داشت، توسط صاحب مغازه مورد شناسايي قرار گرفت و با حضور به موقع پليس در صحنه متهم دستگير و به پليس آگاهي استان منتقل شد.

سرهنگ خسروي در ادامه بيان داشت: اين زن 26 ساله در اعترافات خود بيان کرد که از 2 سال قبل کار سرقت از طلافروشي‌ها را آغاز کرده و تا کنون توانسته ده‌ها فقره سرقت در استان‌هاي تهران، قم، فارس و اصفهان انجام دهد.

رئيس پليس آگاهي استان با بيان اينکه اهل و ساکن کرج است، گفت: هر بار پس از چند بار سرقت، طلاهاي مسروقه را به کرج بوده در آنجا به فروش مي‌رساند.

رئيس پليس آگاهي استان اصفهان خاطر نشان کرد: تحقيقات از متهم همچنان ادامه دارد و پليس در پي شناسايي مالباختگان است.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن