تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):از ما نیست آن که دنیاى خود را براى دینش و دین خود را براى دنیایش ترک گوید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821150680




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جدال 230 هزار کودک با سوء تغذیه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob جدال 230 هزار کودک با سوء تغذیه تهران- ایرنا- مدیر کل بهداشت، درمان و امور بیمه کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: براساس آمار و گزارش های رسیده بیش از 230 هزار نفر از کودکان زیر شش سال در کل کشور دچار سوء تغذیه هستند اما این نهاد به لحاظ مالی تنها می تواند تا 50 هزار کودک را زیر پوشش قرار دهد.


«ناصر ایروانی منش» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: کمیته امداد در بحث تغذیه برای افزایش بنیه جسمی این افراد یک سبد غذایی تعریف کرده است تا آنها بتوانند با تغذیه مناسبی که بر اساس نظرات متخصصان تغذیه برنامه ریزی شده بر بیماری غالب شوند.
وی اظهار داشت: با همکاری مراکز بهداشت استان ها همچنین سبدهای تغذیه ای برای حدود سه هزار نفر از نیازمندان که از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به این نهاد معرفی می شوند، طراحی شده است تا بنیه جسمی آنها تقویت شود.
وی ادامه داد: در همین راستا در طرحی مشترک میان کمیته امداد و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ماهانه یک سبد غذایی به این کودکان اهدا می شود.
ایروانی منش با بیان اینکه ماه رمضان به عنوان فرصتی برای کمک به نیازمندان است، گفت: یکی از کارکردهای رمضان همزاد پنداری با نیازمندان و یاری رساندن به آنان است به همین دلیل ما از فضای نوع دوستی و معنوی این ماه استفاده کردیم.
وی افزود: این هفته که همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) به عنوان هفته اکرام ایتام و نیازمندان نامگذاری شده است، فرصت خوبی است تا دست نیازمندان را بگیریم.
اجتمام**9188**1436

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





24/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن