تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست: ايمان به خدا و سود رساندن به برادران.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818814891




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش مقامات فرانسه برای جلوگیری از تظاهرات علیه جنایات صهیونیست ها


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تلاش مقامات فرانسه برای جلوگیری از تظاهرات علیه جنایات صهیونیست ها تهران- ایرنا - مقامات فرانسه که با موارد متعدد تجمع و تظاهرات در حمایت از مردم مظلوم غزه مواجه شده اند، تلاش می کنند تا به بهانه های مختلف از برگزاری این گونه حمایت ها که دراعتراض به جنایات صهیونیست ها انجام می گیرد، جلوگیری کنند.


به گزارش ایرنا، مردم فرانسه یکشنبه هفته جاری در حمایت از مردم غزه که زیر بمباران سنگین جنگنده های رژیم صهیونیستی قرار دارند، در شهرهای بزرگ ˈلیلˈ، ˈبوردوˈ و ˈ مارسیˈ تظاهرات آرامی را برگزار کردند. این تجمع در پاریس با درگیری میان پلیس و تظاهر کنندگان به خشونت کشیده شد. در جریان این درگیری 9 نفر از جمله شش پلیس مجروح و هشت نفر نیز بازداشت شدند.
روز گذشته (دوشنبه) نیز بخشدار لیل در شمال فرانسه تجمع فرانسویان را در حمایت از مردم غزه ممنوع اعلام و در بیانیه ای دلیل این تصمیم را همزمانی آن با برگزاری مراسم 14 ژوئیه (روز ملی فرانسه) عنوان کرد.
در بیانیه بخشداری لیل ممنوعیت تجمع مذکور با اشاره به برگزاری تجمع بدون مجوز و گسترده روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه توجیه و اعلام شده که در این تجمع شعارهای خصمانه ای علیه برخی موسسات یهودی - فرانسوی سر داده شده است.
در اقدامی مشابه، ˈکریستیان استروزیˈ شهردار شهر ˈنیسˈ نیز در نامه ای به بخشداری ˈ آلپ – ماریتیمˈ خواست تا برگزاری هر گونه تجمع در حمایت از مردم فلسطین را ممنوع کند.
به رغم انتشار خبر این ممنوعیت ها، مردم دیروز در هر دو شهر لیل و نیس تجمع کردند.
ˈفرانسوآ اولاندˈ رییس جمهوری فرانسه نیز در مصاحبه تلویزیونی به مناسبت روز ملی فرانسه، اعلام کرد : نباید درگیری های اسرائیل- فلسطین به فرانسه کشیده شود.
سابقه دیرینه روابط دوستانه فرانسه با رژیم صهیونیستی و در حالی که موسسات اقتصادی و صنعتی متعددی متعلق به یهودیان در فرانسه مشغول فعالیت هستند، سبب می شود که مسئولان در برابر این گونه اعتراضات از خود مسامحه نشان ندهند.
ˈبرنار کزنووˈ وزیر کشور فرانسه و ˈآن ایدالگوˈ شهردار پاریس عصر دوشنبه با نمایندگان موسسات یهودی دیدار کردند.
کزنوو همچنین به بهانه جلوگیری از بروز اختلال در نظم عمومی و درگیری از بخشداران خواست برگزاری تجمع در حمایت از مردم غزه را ممنوع اعلام کنند.
در حالی که بمباران سنگین نیروهای رژیم صهیونیستی علیه غزه بیش از180کشته بر جا گذاشته است، فرانسوآ اولاند اعلام کرد : اسرائیل حق برخورداری از امنیت را دارد و می تواند در صورتی که هدف حمله قرار گیرد از خود دفاع کند.
اروپام ** 9053 ** 1064

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




24/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن