تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):همانا سعادتمند(به معنای) کامل و حقیقی کسی است که امام علی(ع) را در دور...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820038377




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار کرمان: فرهنگ پشت میز نشینی باید به کار تبدیل شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار کرمان: فرهنگ پشت میز نشینی باید به کار تبدیل شود کرمان - ایرنا - استاندار کرمان، گفت: فرهنگ پشت میز نشینی باید به فرهنگ کار و تلاش تبدیل شود.


به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان، ˈعلیرضا رزم حسینیˈ در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای کمیته امداد امام خمینی (ره) در محل بوستان مادر افزود: افرادی که منتظر هستند دولت برای آنان شغل ایجاد کند، می توانند با استفاده از امکاناتی که دولت در اختیار کمیته امداد قرار داده است برای خود شغل و درآمد ایجاد کنند.
وی گفت: استفاده از ظرفیت های کمیته امداد برای سرعت بخشیدن به آهنگ کارآفرینی استان بسیار موثر است.
وی ضمن تقدیر از دست اندرکاران برپایی نمایشگاه دستاوردهای مددجویان کمیته امداد، افزود: این نمایشگاه نشان دهنده این است که جوانان جویای کار می توانند با استفاده از ظرفیت های خوداشتغالی استان برای خود شغل ایجاد کنند.
استاندار کرمان گفت: جوانان جویای کار به جای این که از دولت شغل بخواهند می توانند با استفاده از تسهیلات خوداشتغالی برای خود شغل ایجاد کنند.
وی از جوانان و افراد جویای کار خواست از این نمایشگاه بازدید کنند تا ببینند افرادی که یک روز نیازمند بودند چگونه با ایجاد اشتغال برای خود و دیگران درآمدزایی و از این طریق منزلت اجتماعی نیز کسب کرده اند.
رزم حسینی تصریح کرد: برپایی این نمایشگاه ها باعث می شود سایر مددجویان و نیازمندان نیز برای استفاده از تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد تشویق شوند و زمینه فروش محصولات تولیدکنندگان نیز فراهم شود.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم موضوع کارآفرینی که مدتی است آهنگ آن در استان سرعت گرفته با استفاده از ظرفیت های استان از جمله کمیته امداد در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی سرعت بیشتری بگیرد.
وی افزود: اختصاص 900 میلیارد ریال تسهیلات به کمیته امداد استان برای ایجاد اشتغال موقعیت مناسبی است که جوانان و افراد جویای کار با استفاده از این تسهیلات برای خود شغل و درآمد ایجاد کنند.
استاندار کرمان با بیان این که تاکنون 26 هزار خانواده تحت حمایت کمیته امداد با استفاده از تسهیلات خوداشتغالی به خودکفایی رسیده اند، اظهار کرد: امسال نیز جشن خودکفایی پنج هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان برگزار می شود که نشان دهنده اقدامات و تلاش های موثر کمیته امداد در این زمینه است.
وی تاکید کرد: رساندن مددجویان و نیازمندان به مرز خودکفایی کار بسیار ارزشمندی است که کمیته امداد در این زمینه موفق عمل کرده است.ک/1
7440/8154

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




24/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن