تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دو خصلت است كه هيچ كار خوبى بالاتر از آن دو نيست : ايمان به خدا و سود رساندن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818967389




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار کرمانشاه براستفاده از نیروهای کارآمد درپست های مدیریتی استان تاکید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار کرمانشاه براستفاده از نیروهای کارآمد درپست های مدیریتی استان تاکید کرد کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه در دیدار با اعضای شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان کرمانشاه بر استفاده از نیروهای کارآمد در پست های مدیریتی استان تاکید کرد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، در دیدار استاندار با اعضای شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان کرمانشاه که عصر روز چهارشنبه در استانداری برگزار شد، ابراهیم رضایی بابادی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید همه طیف ها و گروه های سیاسی حضور دارند، اظهار داشت: همه این افراد با هماهنگی مشغول انجام وظایف خود هستند.
وی افزود: ما در چارچوب دولت آقای روحانی کار می کنیم و سیاست دولت تدبیر و امید این نیست که مخالفان خود را منصوب کند اما این طور هم نیست که از هر کسی که در دولت قبل بوده هم نمی توان استفاده کرد.
وی گفت: ما از نیروهای کارآمد استفاده می کنیم و بتدریج تغییرات لازم را شروع کرده ایم و ادامه هم خواهیم داد.
استاندار کرمانشاه در مورد انتخابات نیز گفت: وظیفه ما برگزاری انتخاباتی سالم و به دور از حاشیه است، بیشترین حساسیت ما هم بر روی فرمانداران اجرای این مهم است.
در این جلسه همچنین چند تن از اعضای شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان به بیان دیدگاه های خود پرداختند و روش خود را در مواجهه با دولت؛ انتقاد از درون و حمایت از بیرون ذکر کردند.
از جمله مطالب بیان شده توسط اعضای شورای هماهنگی اصلاح طلبان، بحث راجع به عملکرد استاندار کرمانشاه بود که این عملکرد با توجه به محدودیت ها و تنگناهای موجود مثبت و قابل قبول ارزیابی شد.
افراد شاخص اصلاح طلب استان همچنین از انتصاب های صورت گرفته در استانداری و ادارات کل استان حمایت کرده و این انتصاب ها را بر مبنای معیارها و ضوابط مدیریتی و اصل شایسته سالاری دانستند.
اعضای شورای هماهنگی اصلاح طلبان کرمانشاه در خصوص حوزه فرهنگی نیز، حاکم نبودن دیدگاه دولت تدبیر و امید در این حوزه و عدم همسویی کامل مجریان این بخش با سیاست های دولت، سپرده شدن مسوولیت ها به افرادی که دیدگاه های همسو با دولت در زمینه فرهنگی را نداشته اند و دخالت رابطه به جای ضابطه در سپردن مسوولیت ها را از نواقص موجود برشمردند و ضرورت رسیدگی به آن ها را مورد تاکید قرار دادند.
این افراد در خصوص حوزه اجتماعی نیز، طرح دیدگاه های غیرهمسو با دیدگاه های دولت از جانب بعضی مدیران مسوول در این حوزه، عدم وجود برنامه ای برای رفع نابسامانی های حوزه اجتماعی، اعلام نشدن برنامه های در دست اجرا برای اطلاع عموم و وجود مدیران غیرهمسو با دولت که معتقد به نگرش دولت قبل می باشند را مورد انتقاد قرار داده و خواستار چاره اندیشی برای آن شدند.
اعضای شورای هماهنگی اصلاح طلبان کرمانشاه، همچنین عدم وجود برنامه برای توسعه بخش سیاسی، نبود برنامه ای مشخص برای نظارت قانونی برعملکرد تشکل های سیاسی استان، عدم اهتمام جدی در اجرای قانون فعالیت های احزاب و سرو سامان دادن آن ها بر مبنای قانونی به گونه ای که این امر سبب شده تا زمینه سوء استفاده فراهم شود را از جمله نواقص موجود در حوزه سیاسی برشمردند.
در حوزه نظارتی نیز اعضای شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان، عدم اهتمام به انجام وظیفه اصلی توسط بعضی از مسوولین و پرداختن به مسائل غیرمرتبط، عدم رسیدگی به ابهام ایجاد شده در زمینه اتهام وارد شده را مورد انتقاد قرار داده و ضرورت اعمال نظارت عملی برعملکرد دستگاه های اجرایی را خواستار شدند.
اعضای این شورا، استفاده از دیدگاه های افراد مطلع و آگاه خارج از مجموعه در تغییر و تحولات مدیریتی، اتخاد شیوه ای مناسب در بکارگیری نیروهای مورد نیاز، ابهام زدایی از بعضی عملکردها و بستن زمینه سوء استفاده تبلیغاتی برخی افراد را از استاندار خواستار شدند.
در ادامه نمایندگان شوراهای اصلاح طلبان شهرستان های اسلام آبادغرب، پاوه، ثلاث باباجانی، جوانرود، روانسر، سنقروکلیایی، صحنه، کنگاور، گیلانغرب و هرسین به طرح مشکلات و تنگناهای موجود در مناطق خود پرداختند.
استاندار کرمانشاه نیز پس از شنیدن سخنان اعضای شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان، ضمن قدردانی از مطالب مطرح شده، اظهار داشت: همواره از انتقادهای سازنده استقبال کرده و به دنبال رفع نواقص و معایب بوده است.
رضایی، هم افزایی با احزاب، گروه های سیاسی و شخصیت های حقیقی هر جناح و جریان فکری را مورد تاکید قرار داد و گفت: این تعامل می تواند در حل مشکلات استان و بخصوص مسائل عمرانی و معیشتی راهگشا باشد.
7458/567

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن