تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در انسان پاره گوشتى است كه اگر آن سالم و درست باشد، ديگر اعضاى بدنش هم با آن سا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798386951




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئولان آذربایجان غربی قتل عام مردم مظلوم فلسطین را محکوم کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مسئولان آذربایجان غربی قتل عام مردم مظلوم فلسطین را محکوم کردند ارومیه - ایرنا - جمعی از مسئولان آذربایجان غربی، جنایات رژیم صهیونیستی در قتل عام و کشتار مردم بی دفاع و زنان و کودکان فلسطینی در نوار غزه و سکوت نهادهای بین المللی در قبال این کشتارها را محکوم کردند.


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با محکوم کردن جنایات وحشیانه اسرائیل غاصب در غزه گفت: قتل عام مردم غزه، تاریخی ترین جنایت بشری است و نشان می دهد توحش عصاره رژیم صهیونیستی است.
حجت الاسلام سیدمهدی قریشی افزود: مجامع بین المللی در برابر این جنایات سکوت اختیار کرده اند و حتی فرمان آتش بس نیز صادر نمی کنند.
وی اظهار کرد: متاسفانه بسیاری از دولت های به اصطلاح اسلامی و عربی نیز مسیر جنایت های رژیم صهیونیستی را هموار کرده و به جای حمایت از مردم فلسطین، سنگ اسرائیل غاصب را به سینه می زنند.
امام جمعه ارومیه ادامه داد: آنچه در غزه روی می دهد جنایت هولناک بشری است که در تاریخ نظیر آن کمتر اتفاق افتاده است.
حجت الاسلام قریشی با اشاره همزمانی جنایات گروهک تروریستی داعش در عراق با قتل عام مردم غزه افزود: سناریوی جنایات اسرائیل غاصب و گروهک تکفیری داعش به دست نتانیاهو نوشته شده چرا که هر دو، دست به تکه تکه کردن بدن انسانها، سوزندان کودکان و زنده به گور کردن مردان و زنان می کنند.
وی با بیان اینکه رژیم اشغالگر قدس از بحرانهای به وجود آمده در کشورهای اسلامی سوء استفاده کرده و با استفاده از این موقعیت، مشابه اعمال گروهک تروریستی داعش را در غزه تکرار می کند گفت: در شرایط کنونی باید تمام دولتهای اسلامی متحد شوند و تلاش کنند تا غزه را از محاصره اسرائیل غاصب بیرون بیاورند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با انتقاد از بی اعتنایی شورای امنیت و مجامع بین المللی و تعظیم دولتهای وابسته عربی در برابر اسرائیل غاصب گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری به یکپارچگی دنیای اسلام محتاج هستیم.
** خط مقاومت هرگز با وحشی گری های صهیونیستها نمی شکند**
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری نیز با محکوم کردن اعمال وحشیانه اسرائیل گفت: خط مقاومت هرگز با وحشی گری های صهیونیستها نمی شکند و برای همیشه ماندگار می ماند و رژیم صهیونیستی باید بداند حماس و جریان مقاومت با قتل عام مردم غزه از بین نمی رود.
حجت الاسلام عسگر دیرباز به خبرنگار ایرنا افزود: جام جهانی فوتبال و جنایات گروهک تروریستی داعش در عراق دو اتفاقی بودند که نگاه مردم جهان را به خود جلب کردند و اسراییل غاصب از این فرصت استفاده کرده و با سوء استفاده از غفلت مردم دست به جنایت بزرگ دیگری در غزه زد.
وی ادامه داد: بی اعتنایی اتحادیه جهانی عرب و بسیاری از دولت های اسلامی به جنایات وحشیانه اسرائیل باعث شده رژیم صهیونیستی در آسودگی خاطر به ادامه جنایتهای وحشیانه اش بپردازد.
حجت الاسلام دیرباز افزود: وحدت مسلمانان برای نابودی اسرائیل غاصب، ضرورت انکارناپذیر دنیای امروز است اما متاسفانه دولت های عربی در برابر رژیم صهیونیستی سر تعظیم فرود آورده و برای خوشایند این اشغالگر تلاش می کنند.
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: رژیم صهیونیستی با اعمال فشار بر مردم غزه و در تنگنا قرار دادن آنها سعی می کند به اهداف خود دست یابد اما همانگونه که در گذشته شکست خورده این بار نیز عزت نفس مردم فلسطین او را به عقب می راند.
** سکوت در برابر قتل عام غزه، لکه ننگی بر پیشانی اتحادیه عرب است **
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی نیز با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: سکوت دولت های عربی در برابر قتل عام مردم بی دفاع غزه، لکه ننگی بر پیشانی اتحادیه عرب است.
نادر قاضی پور در گفت و گو با ایرنا افزود: جنایات رژیم صهیونیستی در حقیقت ادامه جنایات گروهک تکفیری داعش است و می توان گفت داعش و اسرائیل برای قتل عام مسلمانان متحد شده اند.
وی اظهار کرد: اگرچه قتل عام فلسطینان مساله تازه ای نیست اما همزمانی آن با جنایات گروهک تروریستی داعش در عراق این حقیقت را روشن می سازد که اسرائیل غاصب از فرصت به وجود آمده نهایت استفاده را کرده است.
این نماینده مجلس ادامه داد: رژیم صهیونیستی از یک سو با تربیت گروههای تکفیری نظیر داعش تلاش می کند ریشه اسلام را بخشکاند و از سوی دیگر دست به کشتار مسلمانان غزه می زند.
قاضی پور افزود: گسترش موج اسلام خواهی در کشورهای اسلامی باعث شده رژیم صهیونیستی به هراس افتاده و برای نجات خود با تکیه بر گروههای تکفیری از یک طرف و در سویی دیگر با تاراج زندگی مردم فلسطین مخصوصا مردم غزه و به قتل رساندن کودکان و زنان، بقای خود را تضمین کند.
نماینده مردم ارومیه در خانه ملت با انتقاد شدید از اتحادیه عرب و سازمان های بین المللی گفت: اگر این جنایت در کشوری غربی روی می داد آیا باز هم سازمان ملل مهر سکوت بر لب می زد و بر خنده های نتانیاهو آفرین می گفت.
وی ادامه داد: اتحادیه عرب تنها نام مسلمانی را یدک می کشد و می توان گفت حامی بزرگ اسرائیل غاصب است چرا که از هیچ کمکی برای رژیم صهیونیستی دریغ نمی کند.
غزه مدتی است جولانگاه نیروهای رژیم صهیونیستی شده و صدها انسان بی گناه به طرز فجیعی به وسیله سلاح های رژیم اشغالگر قدس در آن به شهادت می رسند.
8135/581/ 1495

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




24/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن