تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819417084




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شورا و شهرداری شیراز، علت کاهش درآمد شهرداری را بررسی کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شورا و شهرداری شیراز، علت کاهش درآمد شهرداری را بررسی کنند شیراز-ایرنا-عضو شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به کاهش 33 درصدی درآمد شهرداری در سه ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل گفت: شورا و شهرداری موظفند که دلایل این کاهش درآمد را بررسی کنند.


به گزارش ایرنا، علی راستگو، دوشنبه در پنجاه و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر شیراز افزود: باید بررسی شود که علت چیست؟ آیا می توان علت را در افزایش هزینه پروانه های ساختمانی و عدم مراجعه شهروندان برای دریافت پروانه ساختمانی جستجو کرد؟
وی ادامه داد: طبق اعلام مسوولان شهرداری شیراز، در سه ماهه نخست امسال تنها دو هزار و 863 میلیارد ریال از مجموع بودجه 22 هزار میلیارد ریالی شهرداری شیراز مجقق شده در حالی که طبق برنامه باید پنج هزار و 500 میلیارد ریال محقق می شد.
او اظهار کرد: با توجه به اینکه در شرایط فعلی بخش زیادی از درآمد شهرداری از محل ساخت و سازها تامین می شود، افزایش عوارض ساخت و ساز باعث شده که انگیزه مردم برای دریافت پروانه ساختمانی کاهش یابد.
وی، در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن انتقاد از عدم پاسخگویی مقام و دستگاهی خاص در خصوص وضعیت ترافیک شهر شیراز و دلایل ایجاد ترافیک گفت: سیستم حمل و نقل عمومی نامطلوب، نبود فرهنگ استفاده از وسایل نقلیه عمومی در جامعه، وجود گذرگاهها و خیابان های قدیمی با معابری کم عرض و نامتناسب با ترافیک روز و نبود فرهنگ مناسب رانندگی در بین شهروندان از جمله این دلایل است.
راستگو، حل این مشکلات را مستلزم وجود امکانات جامع، هماهنگی و برنامه ریزی زیرساختی داست و اظهار کرد: اگر به دنبال حل مشکل ترافیک شهر هستیم باید باید تمام این نارسایی ها و مشکلات حل و فصل شود.ک/2
678/ 667

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




23/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن