تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را برطرف مى كند و باعث پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802511194




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استفاده از توان بخش خصوصی برای گسترش ورزش/ اتمام پروژه های نیمه تمام در دستور کار


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران قاسمی فرزاد:
استفاده از توان بخش خصوصی برای گسترش ورزش/ اتمام پروژه های نیمه تمام در دستور کار
پاکدشت - خبرگزاری مهر: فرماندار پاکدشت گفت: استفاده از بخش خصوصی در توسعه ورزش، نظارت بر اماکن ورزشی و ضرورت اتمام پروژه های نیمه تمام از مهم ترین وظایف شورای ورزش به حساب می آید.



به گزارش خبرنگار مهر، جلسه شورای ورزش شهرستان پاکدشت ظهر امروز با حضور علیرضا قاسمی فرزاد برگزار و طی آن اعضای این شورا احکام خود را از فرماندار پاکدشت دریافت کردند. علیرضا قاسمی فرزاد در این نشست با اشاره به اهمیت ورزش در عصر کنونی اظهار داشت: توجه به ورزش و انجام فعالیت های ورزشی همواره مورد توجه دین مبین اسلام و ائمه معصومین بوده است و مقام معظم رهبری نیز امر به ورزش را امر به خوبی ها عنوان کرده اند. فرماندار پاکدشت افزود: در سال های گذشته اشتیاق و انگیزه نوجوانان و جوانان به ورزش در کشور افزایش چشمگیری پیدا کرده به طوری که شاهد حضور آینده سازان کشور در بسیاری از کلاس های ورزشی در طول تابستان هستیم. وی ادامه داد: امروز استعدادها و پتانسیل های بالایی در ورزش کشور و در رشته های مختلف وجود دارد و در صورت برنامه ریزی درست و اصولی و هدایت نوجوانان و جوانان می توان قهرمانان بزرگی را در عرصه ورزش پرورش داد. قاسمی فرزاد با اشاره به ظرفیت های شهرستان پاکدشت در ورزش نیز بیان داشت: شهرستان پاکدشت همواره از شهرستان های پیشگام و پیش رو در امر ورزش بوده و قهرمانان متعددی را به کشور معرفی کرده است که در صورت حمایت از ورزشکاران و تلاش بیشتر در این زمینه، می توان شاهد بروز استعدادهای جدید در پاکدشت بود. این مسئول گفت: شورای ورزش یکی از نهادهای مهم تصمیم ساز و برنامه ریز در امر ورزش است که خوشبختانه در سال جدید در پاکدشت تشکیل شد و امید است که با تلاش اعضای این شورا، قدم های موثری برای پیشرفت ورزش شهرستان برداشته شود، همچنین حمایت از قهرمانان ورزشکار و مدال آور ، توسعه ورزش همگانی، استفاده از بخش خصوصی در توسعه ورزش، نظارت بر اماکن ورزشی و ضرورت اتمام پروژه های نیمه تمام از مهم ترین وظایف شورای ورزش به حساب می آید. رییس شورای ورزش پاکدشت متذکر شد: هماهنگی و تعامل بین بخشی جهت شناسایی و تأمین نیازهای تربیت بدنی و ورزش، ایجاد وحدت رویه در سیاست گذاری و هدایت ورزش، شناسایی و بهره وری منطقی از منابع موجود و تسریع در انتقال سیاست کلان ورزش در حوزه های بومی از دیگر وظایف این شورا به شمار می رود. وی تأکید کرد: همه مسئولین باید نسبت به توسعه فیزیکی و فعالیت های ورزشی در سطح شهرستان تلاش کرده تا با توجه به نیاز گسترده، هماهنگی و پیشرفت امور ورزشی و بهره برداری بهینه در راستای ارتقای ورزش بومی انجام شود. قاسمی فرزاد با تشریح مأموریت، اهداف، وظایف و ارکان شورای ورزش بیان داشت: با نگاه عملیاتی به شعار سال باید پیوست های فرهنگی در سیاست گذاری های ورزشی شهرستان که برعهده شورای ورزشی است، لحاظ شود.


۱۳۹۳/۴/۲۳ - ۱۸:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن