تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):گريه مؤمن از (درون) دل اوست و گريه منافق از (ظاهر و) سرش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814687330




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار جیرفت: راه اندازی شهرک آزمایش در جنوب کرمان ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار جیرفت: راه اندازی شهرک آزمایش در جنوب کرمان ضروری است جیرفت - ایرنا - فرماندار جیرفت گفت: با توجه جمیعت حدود یک میلیون نفری و موقعیت جنوب کرمان راه اندازی شهرک آزمایش راهنمایی و رانندگی در این منطقه نیاز ضروری است.


به گزارش ایرنا، احمد امینی روش روز دوشنبه در نشست شورای ترافیک شهرستان جیرفت که با حضور رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان برگزار شد افزود: در حال حاضر مردم جنوب کرمان برای انجام امور خود در این حوزه به مرکز استان می روند که این کار موجب اتلاف وقت و هدررفت هزینه های آنها می شود.
وی بیان کرد: امید است مسوولان مربوط با پیگیری بتوانند این نیاز را در منطقه جنوب کرمان برطرف کنند زیرا این درخواست اکید مردم از مسوولان است.
وی با اشاره به جمعیت 280 هزار نفری شهرستان جیرفت افزود: شهر جیرفت با 120 هزار نفر جمعیت جزء چهار شهر کلان استان محسوب می شود که باید در مسایل ترافیکی توجه ویژه ای به این شهر شود.
فرماندار جیرفت خاطرنشان کرد: اگر در سطح شهر مسایل ترافیکی داشته باشیم موجب اتلاف انرژی و وقت افراد می شود و حتی بر اعصاب و روان مردم نیز تاثیر منفی دارد لذا مشکلات ترافیکی باید جدی گرفته شود.
وی گفت: در زیرساخت های ترافیکی هر اندازه هزینه کنیم این سرمایه محسوب می شود و باید متولیان توجه ویژه ای به این بخش داشته باشند و در فعالیت های خود آینده نگر باشند زیرا هر روز با افزایش جمعیت و تعداد خودروها روبرو هستیم.
امینی روش ادامه داد: در بافت قدیم شهر با تلاش شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر اقدامات خوبی در زمینه روان سازی ترافیک انجام شده که بازگشایی دو خیابان در محدوده اصلی شهر و نصب علایم راهنمایی و رانندگی از جمله این اقدامات است.
وی گفت: شهرداری های نوپا باید از هم اکنون به فکر مشکلات ترافیکی آینده باشند و در برنامه های خود زیرساخت ها را طوری برنامه ریزی کنند که جوابگوی آینده باشد.
فرماندار جیرفت با اشاره به اهمیت آموزش گفت: انجام زیرساخت ها به تنهایی نمی تواند مشکل ترافیک را حل و فصل کند بلکه باید در کنار فعالیت های فیزیکی بحث آموزش و اطلاع رسانی را نیز در دستور کار قرار دهیم.
وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید خاصی بر فرهنگ دارند و امسال را نیز به عنوان سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی نانگذاری کرده اند که ما هم برای تحقق فرامین رهبری باید تلاش کنیم.
وی گفت: پلیس باید در کنار رافت اسلامی با متخلفانی که مشکلات ترافیکی را برای مردم ایجاد می کنند برابر قانون برخورد کند.
امینی روش خاطرنشان کرد: باید متناسب با افزایش خودروها در سطح خیابان ها به فکر ایجاد پارکینگ های عمومی نیز باشیم.
در این نشست علاوه بر بررسی چند طرح پیشنهادی از تلاش های سرهنگ مرتضی رضایی تقدیر و سرگرد علی اکبر سنجری به عنوان رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان جیرفت معرفی شد.ک/2
7444/8154

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




23/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن