تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804003103




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار جیرفت: راه اندازی کمپ نگهداری معتادان در جنوب کرمان ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار جیرفت: راه اندازی کمپ نگهداری معتادان در جنوب کرمان ضروری است جیرفت - ایرنا - فرماندار جیرفت گفت: راه اندازی کمپ نگهداری معتادان مواد مخدر در جنوب کرمان ضروری است و برای ایجاد آن باید اعتبار لازم تخصیص داده شود.


به گزارش ایرنا، احمد امینی روش شامگاه چهارشنبه در نشست شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان جیرفت افزود: مواد مخدر بلای خانمانسوزی است که اقتصاد و فرهنگ بویژه نسل جوان ما را به نابودی می‎کشاند.
وی گفت: در راستای اقدامات پیشگیرانه و مقابله با مواد مخدر تلاش ‎های بسیاری در کشور انجام شده اما به دلایل مختلف از جمله قرار گرفتن در مسیر ترانزیت مواد مخدر مشکلات زیادی در این زمینه وجود دارد.
وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران از ابتدا با تمامی توان به مبارزه با مواد مخدر پرداخته که در این راستا شهدای زیادی را نیز تقدیم کرده است.
فرماندار جیرفت گفت: سیاست استکبار جهانی پس از اشغال افغانستان افزایش تولید مواد مخدر و هدف نهایی آنها ضربه زدن به نیروی کارآمد و نسل جوان ما بود.
وی تصریح کرد: برای مبارزه با این بلای خانمانسوز همه مردم باید تلاش کنند و نیروی های نظامی و انتظامی نمی توانند به تنهایی در صحنه مبارزه تلاش کنند بلکه در کنار آنها دستگاه های فرهنگی باید با فرهنگسازی جوانان و خانواده ها را نسبت به این بلای خانمانسوز آگاه کنند.
امینی روش، گفت: باید با توسعه فعالیت های اقتصادی زمینه اشتغال جوانان را فراهم کنیم زیرا افراد بیکار در معرض معضلات اجتماعی قرار دارند.
وی با اشاره به افزایش کشفیات مواد مخدر ادامه داد: میزان کشفیات توسط دستگاه های مختلف امنیتی و انتظامی نشان دهنده تلاش شبانه روزی برای مبارزه با موادمخدر است.
فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت هم گفت: راه‎اندازی کمپ نگهداری و درمان معتادان در این منطقه به یکی از دغدغه‎های مهم مسوولان انتظامی تبدیل شده است.
سرهنگ مهریار سعیدی ادامه داد: امکانات کمپ فعلی در شهرستان جیرفت برای شهر هم کفایت نمی‎کند، بنابراین نمی‎تواند نیاز بقیه مناطق را برطرف کند.
وی گفت: با توجه به اینکه انتقال معتادان از جنوب کرمان به مرکز استان مشکلات زیادی را به همراه دارد لذا نیاز است امکانات ویژه ای برای نگهداری معتادان در منطقه ایجاد شود.
وی با اشاره به اینکه تمامی معتادان پرخطر خیابانی حداقل پنج سابقه سرقت دارند، تصریح کرد: کمپ فعال خصوصی نیز در سطح شهرستان وجود ندارد که بتوان این معتادان را به آنجا منتقل کرد.
سرهنگ سعیدی گفت: با همکاری مسوولان استانی باید تجهیزات لازم برای حضور پلیس در جاده ‎های اصلی و ترانزیتی فراهم شود تا بهتر بتوان جاده ‎های فرعی را پوشش داد.ک/2
8154/7444

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن