تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز دل به باطل بودن حق و به حق بودن باطل يقين نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820346077




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیش‌بینی تشرف 3 ميليون زائر به حرم رضوي در ايام ليالي قدر


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان رضوی ممتاز خبر داد:
پیش‌بینی تشرف 3 ميليون زائر به حرم رضوي در ايام ليالي قدر
مشهد – خبرگزاري مهر: معاون امور متبركه و امور زائران آستان قدس رضوي گفت: پيش‌بيني مي‌شود در ايام ليالي قدر 3 ميليون زائر به حرم رضوي مشرف شوند.



به گزارش خبرنگار مهر، محمود ممتاز قبل از ظهر دوشنبه در نشست خبري اعلام برنامه هاي شب قدر، اظهار كرد: آستان قدس رضوي آمادگي دارد تا در ايام ليالي القدر به 3 ميليون زائر رضوي خدمت رساني كند. وي با اشاره به دعوت از 12 هزار نفر در سفره هاي اكرام رضوي با حضور بالغ بر 500 نفر خدمتيار و 6 هزار نفر ساعت كار روزانه عنوان كرد: در ايام ماه رمضان هر شب 12 هزار نفر بر سر سفره هاي اكرام رضوي اطعام مي شوند. معاون امور متبركه و امور زائران آستان قدس رضوي عنوان كرد: در شب بيست و يكم ماه رمضان نيز 14 هزار نفر از ايتام تحت پوشش كميته امداد و مديران كل و روساي سازمان ها و نهادهاي مختلف استان بر سر سفره هاي اكرام رضوي قرار مي گيرند. وي از استقرار 32 پايگاه فوق العاده و ثابت فوريت هاي پزشكي در ايام ليالي قدر خبر داد و افزود: استقرار 32 پايگاه فوريت هاي پزشكي از ديگر فعاليت ها و برنامه هاي پيش بيني شده معاونت اماكن متبركه آستان قدس رضوي در ايام شب هاي قدر است.   ممتاز يادآور شد: سياهپوش کردن اماكن متبركه و گنبد مطهر به مناسبت شهادت حضرت علي(ع)، مفروش نمودن تمامي اماكن پس از نماز مغرب و عشاء، پيگيري و هماهنگي به منظور تامين صورت و نور مناسب در رواق ها، صحن‌ها و بست‌هاي حرم مطهر و انتقال تصاوير مراسم در مكان‌هاي پيش‌بيني شده، غبارروبي و شستشوي ويژه اماكن متبركه قبل، حين و پس از مراسم شب هاي قدر و توسعه خدمات فوريت هاي پزشكي در قالب پايگاه هاي ثابت و سيار بخش ديگري از برنامه ها و اقدامات پيش بيني شده معاونت اماكن متبركه آستان قدس رضوي براي ايام شب قدر است.  


۱۳۹۳/۴/۲۳ - ۱۲:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن