تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):پشیمانی از گناه برای توبه کافی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802942679




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیردرمان تامین اجتماعی خوزستان:اجرای طرح نظام سلامت موجب افزایش رضایت مندی مردم شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیردرمان تامین اجتماعی خوزستان:اجرای طرح نظام سلامت موجب افزایش رضایت مندی مردم شده است اهواز- ایرنا- مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: اجرای طرح ملی تحول نظام سلامت در سطح استان به افزایش رضایت مندی مردم منجر شده است.


به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ، دکترˈداریوش پناهی زاده ˈشامگاه یک شنبه در نشست شرکای اجتماعی و مسوولان کانون های بازنشستگی استان در محل آموزش مدیریت درمان تامین اجتماعی در اهواز، اجرای این طرح را اقدامی مبارک و راه گشا از سوی دولت تدبیر و امید خواند و افزود: قبل از اجرای این طرح، بسیاری از خانواده ها پس از عمل های جراحی و درمانی به زیر خط فقر می رفتند ولی هم اکنون دریافتی از جیب مردم به 10درصد رسیده است و بخش اعظم هزینه های درمانی مردم را دولت می پردازد.
وی گفت: در دولت های قبلی، موضوع سلامت جزو اولویت های هفتم یا هشتم به شمار می رفت ولی هم اکنون به اولویت مهم دولت فعلی تبدیل شده است و این موضوع می تواند سرآغاز یک تحول مهم اجتماعی در کشور تلقی شود.
مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان افزود: دولت با هدف رضایت مندی مردم ، تمام توان خود را وقف کرده تا نظام سلامت را سامان دهد و در این راه تا حدود زیادی موفق عمل کرده است.
دکتر پناهی زاده با اشاره به اینکه پوشش بیمه ای 790قلم دارو از جمله داروهای سرطانی و ام اس که بسیار گران هستند افزایش یافته و با این اقدام باری از دوش مردم برداشته شده است افزود: نظام سلامت به سمت عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری که ˈ نباید مردم رنجی بیشتر از بیمار داری داشته باشندˈ پیش می رود.
وی در ادامه از سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین سازمان بیمه گر در کشور نام برد و در ادامه آمادگی این مدیریت را برای همراهی بیشتر با دولت برای پیشبرد طرح تحول نظام سلامت اعلام کرد.
مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان در ادامه به پروژه های عمرانی این مدیریت در استان اشاره کرد و گفت: هم اکنون ساخت سه بیمارستان جدید در دزفول ، آبادان و امیر کبیر اهواز در دست اقدام است که با اتمام این پروژه ها شمار بیمارستان های زیرپوشش این مدیریت به 9 بیمارستان خواهد رسید.
وی با بیان اینکه هم اکنون 30بیمارستان، درمانگاه، پلی کلینک و دی کلینک مشغول خدمت رسانی به خانواده ها و افراد زیرپوشش تامین اجتماعی استان هستند ابراز امیدواری کرد با پایان یافتن پروژه های جدید و دو نوبته کردن برخی درمانگاه های استان 157نیروی جدید در این مدیریت استخدام شوند.
دکتر پناهی زاده در ادامه بر تجهیز بیشتر بیمارستان ها و مراکز درمانی زیرپوشش تاکید کرد و گفت: در دو هفته اخیر 20میلیارد ریال تجهیزات پزشکی در راستای ارتقا سطح خدمات دهی به مردم برای مراکز درمانی استان خریداری شده است.
در این نشست مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان با تبریک هفته تامین اجتماعی (19تا 25تیر) از بازنشستگی زود رس و ثابت بودن نرخ پرداخت حق بیمه و پرداخت نکردن سهم دولت به صندوق تامین اجتماعی به عنوان سه چالش مهم فراروی این سازمان نام برد.
وی درهمین راستا افزود: باید راهکار قانونی تعریف شود تا سازمان تامین اجتماعی بتواند با فراغ بال به وظایف ذاتی خود که افزایش سطح خدمت رسانی به افراد مولدی است که بیشترین خدمت را کرده اند و سهم بیشتری به سازمان پرداخت کرده اند عمل کند.
ˈعلی ترکاشوندˈ افزود: باید همه کمک کنند تا وضعیت مالی موجود سازمان که خوب نیست بهتر شود و در این راه از استانداری خوزستان خواسته ایم به این موضوع ورود پیدا کند.
وی در ادامه با بیان اینکه 57درصد جمعیت 4.6میلیونی استان خوزستان زیرپوشش خدمات حمایتی سازمان تامین اجتماعی قرار دارند افزود: این افراد در قالب شاغل به کار، از کار افتادگی و مستمری بگیر زیرپوشش تامین اجتماعی هستند.
ˈعلی اکبر عزیزیˈ رییس کانون بازنشستگی و مستمری بگیران خوزستان با اشاره به اینکه در گذشته تصمیم های خلق الساعه مشکلاتی برای کانون های بازنشستگی به وجود آورده اند افزود: این تصمیم ها همواره به ضرر این کانون ها بوده است.
وی انعقاد بیمه تکمیلی با یکی از بیمه گذاران را یکی از اقدام های مهم این کانون خواند و گفت: ما تلاش کردیم امور بازنشستگان را به خود آنان واگذار کنیم ولی در عین حال به حمایت سازمان تامین اجتماعی نیازمندیم.
ˈنصرت الله رسولیˈ رییس کانون کارمندان بازنشسته تامین اجتماعی خوزستان نیز با اشاره به تغییرات زیاد در سطح مدیریت کلان سازمان تامین اجتماعی ابراز امیدواری کرد با تثبیت مدیریت در این سازمان مشکلات کانون ها کمتر شود.
وی کانون ها را ذخیره بازنشستگان توصیف کرد و گفت: همه یک روزی به جمع بازنشستگان خواهند پیوست از این رو مسوولان باید این کانون ها را تقویت کنند.
646/641

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




23/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن