تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 17 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814382614




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بدهی کشاورزان به بانک کشاورزی اصفهان تقسیط شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بدهی کشاورزان به بانک کشاورزی اصفهان تقسیط شد اصفهان - ایرنا - مدیرکل بانک مرکزی کشاورزی استان اصفهان بدون اشاره به رقم کلی بدهی کشاورزان این استان به این بانک گفت: بانک کشاورزی برای کمک به کشاورزان، بدهی آنها را تقسیط کرده است.


به گزارش ایرنا، « اسماعیل اسفندیاری » یکشنبه شب در نشست مشترک مدیرکل بانک کشاورزی کشور و نمایندگان کشاورزان استان اصفهان، اصل و سود طلب بانک کشاورزی استان در سه منطقه شرق، شمال شرق و غرب اصفهان را بالغ بر 8 هزار میلیارد ریال اعلام کرد.
وی رقم کلی تسهیلات بانک کشاورزی استان اصفهان در سال جاری را 18 هزار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: 40 درصد این تسهیلات به حوضه زاینده رود اختصاص یافته است.
مدیر کل بانک کشاورزی استان اصفهان با اشاره به تقاضای بخشودگی اصل تسهیلات از سوی برخی کشاورزان، تاکید کرد: بخشودگی بازپرداخت تسهیلات بانک کشاورزی استان امکانپذیر نیست زیرا ما امانت دار وجوهی که مردم در نزد بانک سپرده اند هستیم.
اسفندیاری با اشاره به حمایت های بانک کشاورزی از کشاورزان اظهار کرد: بانک در حد توان خود به کشاورزان کمک کرده است و بر اساس بخشنامه به استثنای بخشودگی جرایم و امکاناتی که از چند ساله اخیر اجازه آنرا داشته، توانسته است بدهی کشاورزان به بانک را تقسیط کند.
وی مدت زمان پرداخت بدهی های تقسیط شده را پنج سال اعلام کرد و افزود: امسال سال اول بازپرداخت قسط های بانک کشاورزی است و امیدواریم با حل مشکلات معیشت کشاورزان که بر اثر خشکسالی بوجود آمده است، آنها بتوانند در مدت زمان اختصاص یافته بدهی خود به بانک کشاورزی را پرداخت کنند.
عنایت الله بیابانی قائم مقام خانه کشاورزی کشور نیز بانک کشاورزی را متعلق به کشاورزان دانست و افزود: کشاورزان با پرداخت بدهی خود، از این بانک حمایت کنند و بدانند که بانک کشاورزی ماوایی برای رفع مشکلات آنهاست.
کم آبی چند سال اخیر شمار زیادی از کشاورزان استان اصفهان بخصوص در شرق شهر اصفهان را با مشکلات جدی معیشتی روبرو کرده است.
این کشاورزان به دلیل کم آبی زاینده رود از دریافت حق آبه خود محروم شده اند و نمی توانند اراضی خود را زیر کشت ببرند.
پ/ 7132/607

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




23/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن