تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، بزرگ‏ترين ـ فرمود ـ يا با عظمت‏ترين نام خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802984046




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقرار پایگاه های ثابت طرح اکرام ایتام و محسنین در گلستان شهدا/حمایت 42 هزار حامی از ایتام کمیته امداد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان سوادکوهی به مهر خبر داد:
استقرار پایگاه های ثابت طرح اکرام ایتام و محسنین در گلستان شهدا/حمایت 42 هزار حامی از ایتام کمیته امداد
اصفهان – خبرگزاری مهر: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان با اعلام حمایت 42 هزار حامی از ایتام کمیته امداد گفت: علاوه بر پایگاه های سیار در گلستان شهدا در طول شب های ماه مبارک رمضان، پایگاه های ثابت ثبت نام طرح اکرام ایتام و محسنین در لسان الارض گلستان شهدای اصفهان و در ورودی مقبره مرحوم ارباب برقرار می شود.



بهرام سوادکوهی در گفتگو با خبرنگار مهر در ارتباط با طرح اکرام ایتام ایام و طرح محسنین در ماه مبارک رمضان و به ویژه در شب های قدر اظهار داشت:  هفته اکرام ایتام و اطعام نیازمندان هرساله از 15 تا 21 ماه مبارک رمضان در سرتاسر کشور برگزار می شود و در طول این مدت سفره های اطعام و افطاری به کمک خیران برقرار و ثبت نام حامیان طرح اکرام ایتام و حامیان طرح محسنین نیز برگزار می شود.

وی افزود: همچنین در طول این مدت تمام دفاتر امداد و پایگاه های سیار این مرکز در گلستان شهدا آمادگی دارند تا وجوه خیران برای امر افطاری را دریافت و ثبت نام طرح های اکرام ایتام و محسنین را نیز انجام دهند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان تاکید کرد: در روز 21 ماه مبارک رمضان پایگاه مرکزی اداره کل کمیته امداد و 500 پایگاه بسیج در سطح استان اصفهان در زمینه ثبت نام برای طرح های مذکور فعالیت خواهند کرد.

ثبت نام از حامیان ایتام در نمایشگاه قرآن و عترت

وی با اشاره به اینکه  در طول 15 روز گذشته در  محل برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت واقع در نمایشگاه بین المللی اصفهان ثبت نام از حامیان عرضه محصولات خودکفایی مددجویان، انجام شده است، گفت: در روزهای گذشته در گلستان شهدای اصفهان پایگاه های سیار ثبت نام طرح اکرام ایتام مستقر بوده است و از شب 19 تا 23 ماه مبارک رمضان نیز پایگاه های ثابت در مکانی در گلستان شهدا موسوم به لسان الارض و در کنار درب ورودی گلستان شهدا از محل مرقد مرحوم ارباب برای ثبت نام طرح محسنین و اکرام ایتام مستقر می شوند.

سوادکوهی با اشاره به طرح اکرام ایتام تاکید کرد: در این طرح افراد مختلف می توانند سرپرستی یک یتیم را با مبلغ پیشنهادی 30 هزار تومان برعهده بگیرند و البته مبالغ کمتر نیز مورد پذیرش است.

وی با بیان اینکه محدودیتی در تعداد افرادی که می توانند سرپرستی یتیم را برعهده بگیرند، وجود ندارد، اضافه کرد: هم اکنون بیش از 8 هزار یتیم تحت سرپرستی کمیته امداد قرار دارند که 42 هزار و 500 حامی از آنها حمایت و به طور میانگین هر یتیم 125 هزار تومان ماهیانه دریافت می کند.

طرح محسنین در راستای حمایت از نیازمندان غیر یتیم

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان طرح محسنین را در راستای حمایت از نیازمندان غیر یتیم دارای سرپرست با بیماری صعب‌العلاج و از کار افتاده دانست و ابراز داشت: در این طرح سه هزار حامی از حدود 3500 کودک مشمول این طرح حمایت می کنند و کمک هزینه واریزی هر حامی به خانواده "طرح محسنین"‏ 30 هزار تومان است اما امسال کمیته امداد استان اصفهان در نظر دارد با جذب حامیان به نفع خانواده‌های مشمول"طرح محسنین" سرانه دریافتی این خانواده‌های نیازمند را افزایش دهد.‏

وی درباره روش های پرداخت مبالغ حمایتی حامیان اظهار داشت: افراد حامی با مراجعه به بانک، خودپرداز بانک ملت و اینترنت و یا با تقاضای حضور مأمور وصول می توانند مبالغ طرح را پرداخت کنند.

سوادکوهی ابراز داشت: همچنین در هفته اکرام ایتام واطعام نیازمندان، بیش از 25 هزار خانوار تحت پوشش در قالب سبد کالا و غذای طبخ ‏شده اطعام می شوند.‏

وی در پاسخ به این سئوال که اگر یتیمی از تکفل کمیته امداد خارج شود چگونه به حامی اطلاع رسانی می شود، تصریح کرد: و به محض اینکه به دلایلی همچون ازدواج، خودکفایی، اشتغال یا گذر از سن تحت تکفل از این گردونه خارج شود، از طریق مرکز به حامی مورد نظر اطلاع رسانی می شود تا یتیمی دیگری را انتخاب کند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان ادامه داد: با توجه به اینکه ممکن است گاهی در این روند اختلال ایجاد شود سیستمی طراحی شده است تا به محض خارج شدن ایتام از تکفل کمیته امداد و حذف شناسه وی از سیستم، به صورت اتوماتیک و از طریق پیامک  این موضوع به حامی اطلاع رسانی شود که این سیستم به زودی راه اندازی می شود.


۱۳۹۳/۴/۲۳ - ۰۹:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن