تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812894848




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گرد وغبار دید افقی رادر شهرستان مرزی قصرشیرین به 500 متر کاهش داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

گرد وغبار دید افقی رادر شهرستان مرزی قصرشیرین به 500 متر کاهش داد قصرشیرین - ایرنا - رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی کرمانشاه گفت: ورود گردوغبار که از اواخر روز یکشنبه مناطق مرزی این استان را فرا گرفته برای دومین روز متوالی میزان دید افقی را در شهرستان مرزی قصرشیرین، به 500 متر کاهش داد.


ˈمحمد خسرویˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میزان دید افقی در قصرشیرین هم اکنون 9 هزار و 500 متر از میزان استاندارد یک هوای پاک و سالم که 10 هزار متر است، کمتر است، که این نشان از آلودگی شدید هوا در این منطقه است.
وی با بیان اینکه اواخر روز گذشته میزان گرد و غبار ناشی از پدیده ریزگردها، دید افقی در قصرشیرین را به 700 متر کاهش داد، گفت: پیش بینی می شود از بعد از ظهر امروز بتدریج شاهد خروج گرد و غبار از جو این شهرستان مرزی باشیم.
خسروی، با اشاره به اینکه گرد و غبار و ریزگردها، هوای برخی دیگر از شهرهای استان را نیز زیر تاثیر قرار داده، اظهار کرد: میزان دید افقی ناشی از گرد و غبار در سرپل ذهاب هم اینک یک هزار متر، و در گیلانغرب نیز 500 متر گزارش شده است.
گرد و غبار موجود در هوای مناطق مرزی غرب استان کرمانشاه نتیجه وزش باد شدید در بیابان های کشور عراق است که پس از مدتی وارد آسمان شهرهای مرزی کشورمان شده و آلودگی هوای این مناطق و دیگر شهرها را بدنبال دارد.
شبکه بهداشت و درمان شهرستان قصرشیرین با صدور اطلاعیه ای از شهروندان بویژه افراد مسن، کودکان و بیماران قلبی و تنفسی درخواست کرد، بدلیل آلودگی هوا و وجود ریزگردها در آسمان شهر، از ورود به فضای باز و آزاد خودداری کنند و در صورت لزوم از ماسک استفاده کنند.
قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه با بیش از 27 هزار نفر جمعیت افزون بر 186 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد و در سال های اخیر روزهای زیادی درگیر پدیده ریزگردها و گرد و غبار بوده است.ک/3
707/567/712/640

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




23/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن