تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كمال ادب و مروت در هفت چيز است: عقل، بردبارى، صبر، ملايمت، سكوت، خوش‏اخلاقى و مدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820672710




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اشتغال‌زایی برای 1800 معلول / افزایش 5 درصدی معلولین درکشور


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سخنگویی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران
اشتغال‌زایی برای 1800 معلول / افزایش 5 درصدی معلولین درکشور
سازمان بهزیستی کشور در طرح توانبخشی مبتنی بر خانواده‌ 4700 معلول را شناسایی نمود که از این میان توانست برای 1800 نفر آنها اشتغال‌زایی انجام دهد.


 یحیی سخنگویی معاونت امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور  در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: در طرح توانبخشی مبتنی بر خانواده 4700 معلول تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار گرفته‌اند که برا ی1800 نفر آنان اشتغال‌زایی انجام داده ایم و تصمیم داریم این رقم را امسال به 9 هزار نفر ارتقا دهیم.

وی ادامه داد: 13 هزار معلول ضایعه نخاعی سال جاری شناسایی شدند که 9 هزار نفر از آنها را در سه ماهه اول سال تحت پوشش قرار داده‌ایم و درصددیم تا سه ماه  آینده این رقم را به 12 هزار نفر افزایش دهیم تا بتوانند از خدمات پرستاری سازمان استفاده نمایند.

سخنگویی با اشاره به اینکه تغییر شرایط زندگی نیاز به تغییر توانبخشی دارد تصریح کرد: اکنون آمار معلولین در میانگین جمعیتی 15 درصد ایست که به نسبت گذشته 5 درصد افزایش یافته است.

وی به تخصیص اعتبارات مالی برای تامین تجهیزات توانبخشی اشاره نمود و خاطرنشان کرد: بودجه بهزیستی در سال گذشته برای تامین تجهیزات 17 میلیارد تومان بود که در حال حاضر به 35 میلیارد تومان ارتقاء یافته است و برای نخستین بار در کشور نیمی از این بودجه میان مراکز استان ها توزیع شد تا تجهیزات با کیفیت خریداری کنند چراکه کمیت و کیفیت یکی از اولویت های تامین تجهیزات توانبخشی است.

انتهای پیام/ 








تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن