تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا براى تو روزه گرفتيم و با روزى تو افطار مى كنيم پس آن را از ما بپذير، تشنگى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798301833




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حذف پیش شماره تلفن شهرستانهای فارس تا پایان مرداد ماه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار فارس خبر داد: حذف پیش شماره تلفن شهرستانهای فارس تا پایان مرداد ماه خبرگزاری پانا: دکتر احمدی گفت: با وجود تمامی تلاش ها، وضعیت تلفن های ثابت در فارس مطلوب نیست.
۱۳۹۳ دوشنبه ۲۳ تير ساعت 09:05



به گزارش خبرگزاری پانا، دكتر سید محمد احمدی در دیدار معاون امور مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت : با وجود تمامی تلاش های صورت گرفته ، متاسفانه وضعیت خدمات تلفن های ثابت در استان مطلوب نیست و امیدواریم با كمك وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و عزم جدی  مدیران ، نواقص موجود با سرعت قابل قبولی بر طرف شود.
استاندار فارس به توان تولیدی کارخانجات فارس در حوزه تجهیزات مخابراتی اشاره کرد و گفت: فارس در گذشته در طرح های آمایش سرزمین به عنوان قطب الکترونیک کشور در نظر گرفته شده و وجود کارخانجاتی همچون صنایع الکترونیک، آی تی آی، صنایع مخابراتی ایران، کابلیران و ... گواه این ادعا است ؛ اما به دلیل عدم استفاده از توان کارخانه ها، متاسفانه امروز شرایط نامساعدی را در آنها مشاهد می کنیم.
رییس شورای برنامه ریزی و توسعه استان فارس از حذف یش شماره های تلفن ثابت شهرستان ها  تا پایان مرداد ماه خبر داد.
 استاندار فارس همچنین از برنامه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای پوشش تلفن خانگی تمامی روستا های بالای 20 خانوار استان در سال جاری خبر داد و گفت : این وزارتخانه علاقه مند است تا تمامی روستا های بالای 20 خانوار در سطح استان فارس را به شبكه تلفن های خانگی اضافه كند كهتا كنون 3 روستا در برنامه قرار دارد و برای پوشش 40 روستای دیگر نیز وزارتخانه مذكور ابراز علاقه مندی كرده است.

دكتر احمدی ادامه داد : متاسفانه 325 روستا در استان فارس فاقد پوشش ارتباط تلفنی هستند كه باید با شناسایی موانع و مشكلات و اختصاص اعتبارات كافی پوشش حداكثری در این موضوع صورت پذیرد.
وی ضمن تقدیر از تلاش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در گسترش خدمات ارتباطی در فارس ، عنوان كرد : این وزارت خانه اعلام آمادگی كرده است تا روستا های دارای 5 تا 20 خانوار را نیز تحت پوشش ارتباط تلفنی قرار دهد.

*عدم بروز رسانی بزرگترین مشكل تلفن های ثابت در استان

رییس شورای برنامه ریزی و توسعه استان فارس ضمن ابراز نارضایتی از عدم بروز رسانی و توسعه خدمات مخابراتی از زمان خصوصی سازی مخابرات در استان فارس ، تصریح كرد : متاسفانه از 5 سال پیش كه مخابرات خصوصی سازی شده ، هیچ اقدامی در بروز رسانی خدمات تلفن ثابت در فارس صورت نگرفته است و این موضوع بزرگترین مشكل این نوع  تلفن ها در استان می باشد.
دكتر احمدی گفت : در حال حاضر 137 هزار متقاضی منتظر دریافت خط تلفن ثابت از سوی مخابرات در استان فارس هستند و از این تعداد 50 هزار متقاضی دریافت این نوع تلفن در شیراز می باشند.

* تصور نمی كردم در عصر ارتباطات وضعیت زیر ساخت های مخابراتی فارس این چنین باشد

استاندار فارس ضمن اشاره به تقاضای برخی ساكنان روستاها در سفرهای شهرستانی برای افزایش پهنای باند اینترنت ادغان كرد : متاسفانه در حال حاضر 170 هزار پورت در استان فارس وجود دارد كه قابلیت ارائه خدمات اینترنت ندارد و رفع این كمبود نیازمند عزم جدی مسئولان و سرمایه گذاری است.

وی تصریح كرد : با توجه به مساعدت و همكاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات امیدواریم برنامه های عملیاتی و كارآمدی برای بروز رسانی كل خطوط تلفن ثابت در شیراز و در صورت امكان شهرهای اطراف آن فراهم شود.
رییس شورای برنامه ریزی استان ضمن تاكید بر لزوم آفرینش جهشی بزرگ در بهبود وضعیت زیر ساخت های مخابراتی در فارس ، اظهار داشت : تصور نمی كردم در عصر انقلاب اطلاعات و ارتباطات وضعیت زیر ساخت های مخابراتی در استان این چنین نامناسب باشد.

*در توسعه زیر ساخت های مخابرات كشور از توان كارخانجات فارس استفاده شود

دكتر احمدی در بخش پایانی سخنان خود به توان تولیدی كارخانجات فارس در حوزه تجهیزات مخابراتی اشاره كرد و گفت : فارس در گذشته در طرح های آمایش سرزمین به عنوان قطب الكترونیك كشور در نظر گرفته شده است و وجود كارخانجاتی همچون صنایع الكترونیك، آی تی آی ، صنایع مخابراتی ایران، كابلیران و ... گواه این ادعا است ؛ اما به دلیل عدم استفاده از توان كارخانه ها ، متاسفانه امروز شرایط نامساعدی را در آنها مشاهد می كنیم.
استاندار فارس افزود : اگر قرار به توسعه و بروز رسانی شبكه مخابرات باشد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات می تواند از تولیدات كارخانجات استان فارس استفاده كند؛ كارخانجاتی كه از نظر فناوری و كیفیت محصول نه تنها در ایران بلكه در منطقه ممتاز هستند.
وی اضافه كرد : واردات بی رویه محصولات مشابه باعث شده است تا كارخانجات استان فارس خاك بخورد ؛ در حالیكه خرید محصولات این صنایع می تواند علاوه بر خروج آنها از بحران، اشتغال زایی گسترده ای را در حوزه الكترونیك و مخابرات به همراه داشته باشد.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن