تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):همان گونه كه قوام جسم، تنها به جانِ زنده است، قوام ديندارى هم تنها به نيّت پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821222402




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو کارگاه شیرینی پزی درشهرستان البرز به علت تخلف بهداشتی به دادگاه معرفی شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دو کارگاه شیرینی پزی درشهرستان البرز به علت تخلف بهداشتی به دادگاه معرفی شدند قزوین-ایرنا- رییس مرکز بهداشت شهرستان البرز گفت: در بازدید کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان از 9 کارگاه شیرینی پزی شهر الوند که نمایندگانی از فرمانداری و بازرسی اصناف نیز حضور داشتند، دو کارگاه به دلیل رعایت نکردن بهداشت کار توسط متصدی به دادگاه معرفی شدند.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قزوین که روز یکشنبه به ایرنا نمابر شده است ˈسعید جعفریˈ افزود: پیش از این کارشناسان بهداشتی ضمن آموزش به این متصدیان، مهلتی را برای رفع نواقص داده بودند که با مشاهده بی توجهی آنان، اقدام قانونی لازم انجام شد.
وی اضافه کرد: آموزش های انجام شده شامل استفاده از تخم مرغ شناسه دار، رعایت بهداشت فردی، رعایت زنجیره سرما و دریافت کارت تندرستی بود.
جعفری همچنین از بازدید کارشناس بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان البرز از واحدهای فروش لبنیات خبر داد و افزود: در این بازدیدها که به منظور ساماندهی مواد غذایی عرضه شده در این مکان ها انجام شد، به متصدیان درباره عرضه نکردن محصولاتی مانند عسل، کشک و روغن زیتون که فاقد مشخصات ماده 11 قانون مواد خوردنی و آشامیدنی می باشند تذکر داده شد.
وی خاطرنشان کرد: طی این بازدیدها همچنین مشخصات ماده 11 برای آنان تشریح و محصولاتی مانند کشک و زیتون فله ای فاقد مشخصات ضبط شد.
رییس مرکز بهداشت شهرستان البرز افزود: محصولات عرضه شده در این واحدها باید در همان کارگاه و با رعایت شرایط بهداشتی تولید شده باشد و یا دارای مشخصات ماده 11 یعنی تاریخ تولید و انقضا، پروانه های ساخت و بهره برداری، نام محصول، آدرس کارخانه و فهرست مواد تشکیل دهنده باشد.
شهرستان البرز با مرکزیت الوند دارای 9 مرکز بهداشتی درمانی است.
7388/ 614

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




22/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن