تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818887678




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس جدید دادگاههای عمومی و انقلاب شهرستان قزوین معرفی شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین
رئیس جدید دادگاههای عمومی و انقلاب شهرستان قزوین معرفی شد
قزوین- خبرگزاری مهر: در مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری استان قزوین حجت الاسلام حسین کثیرلو به عنوان رئیس دادگاههای عمومی وانقلاب شهرستان قزوین معرفی شد.



به گزارش خبرنگار مهر، مراسم معارفه رئیس جدید دادگاههای عمومی و انقلاب شهرستان قزوین ظهر دوشنبه با حضور جمال انصاری رئیس کل دادگستری استان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی دادستان، قاسمی رئیس کل سابق دادگستری استان، داود محمدی و حجت الاسلام مرتضی حسینی نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، اعضاء کانون های وکلا و جمعی از قضات در محل سالن اجتماعات دادگستری قزوین برگزار شد.

جمال انصاری در این مراسم گفت: بیش از 50 درصد امور حقوقی و اکثر پرونده های حقوقی در مرکز استان است لذا مسئولیت در این حوزه بسیار مهم و تعیین کننده است. رئیس کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: کسانی که در این حوزه مسئولیت می گیرند باید در چارچوب سیاست های ابلاغی ریاست قوه قضائیه حرکت کنند و عدالت محوری را سرلوحه کار خود قرار دهند. انصاری یادآورشد: هر چند افق های مثبتی در حوزه قضایی استان دیده شده اما ناکافی است و برای ر سیدن به شرایط مطلوب نیازمند کار و تلاش بیشتر و تدبیر و برنامه ریزی هستیم. این مسئول گفت:تحرک،از خود گذشتگی، تلاش و تدبیر لازمه کار قضایی است لذا به مسئولان جدید توصیه می شود در کنار حفظ استقلال دستگاه قضا تعامل و همکاری ها راگسترش دهند. انصاری اظهارداشت: اعتقاد راسخ داریم دستگاه قضایی در کنار استقلال و حفظ اقتدار و توانمندی خود نیازمند تعامل و همکاری نزدیک با دستگاههای اجرایی است تا کارها بهتر انجام شود. این قاضی تصریح کرد: با ارتباط موثر با مسئولان دستگاههای اجرایی و بهره گیری از ظرفیت های موجود استان می توانیم به کارها شتاب بیشتری بخشیده و ساماندهی امور را بهتر انجام دهیم.

رئیس کل دادگستری استان قزوین بیان کرد: تدبیر، عدالت، تحکم و تعامل باید در اولویت و محور کارهای ریاست جدید دادگاههای عمومی و انقلاب قزوین قرار گیرد. مظفری: زمان رسیدگی به پرونده ها 30 درصد کاهش یافت احسان مظفری رئیس سابق دادگاههای عمومی و انقلاب شهرستان قزوین هم در این مراسم با ارائه گزارش کوتاهی از کارهای مهم انجام شده اظهارداشت: رویکرد دستگاه قضایی رعایت قانون و عدالت محوری و ارائه خدمات مناسب و قابل دسترس به عموم مراجعه کنندگان بود. مظفری بیان کرد: تلاش کردیم در فعالیتها هیچ تخطی از قانون صورت نگیرد و ضمن تعامل با سایر دستگاهها برای روان سازی امور مردم اقدام شد. این قاضی یادآورشد: تعامل و همکاری با بهزیستی در راه اندازی واحد مشاوره، پزشکی قانونی و سایر واحدهای دستگاه قضایی موجب تسهیل و تسریع در امور مردم شد. وی افزود: کاهش 46 درصدی پرونده های حقوقی و کاهش 30 درصدی زمان رسیدگی به پرونده ها با تلاش مجموعه همکاران قضایی محقق شد. مظفری یادآورشد: در دادگستری شهرستان بر روی کمیسیون رفع اطاله دادرسی تاکید داشتیم و با تصویب آن پس از مکاتبه با ادارات زمینه کاهش ورودی پرونده ها فراهم شد و در واحد ارشاد و معاضدت قضایی هم فعالیتهای خوبی صورت گرفت.

وی بیان کرد: فعالیت خوب واحد مشاوره بهزیستی به کاهش آمار طلاق منجر شده که اتفاق خوش آیندی است و واحد کنترل دادخواست هم با حل و فصل امور و دعاوی با صلح و سازش بستر عدالت محوری در کارها را فراهم کرده که رضایت مردم را به همراه داشته است. کثیرلو: تعامل و قانون گرایی سرلوحه کارهاست در این مراسم حجت الاسلام کثیرلو رئیس جدید دادگاههای عمومی و انقلاب شهرستان قزوین هم مهمترین رویکرد خود در دوران مسئولیت را قانون ذکر کرد و افزود: تعامل سه جانبه درون سازمانی زمینه تسهیل و روان سازی امور را فراهم خواهد کرد. وی افزود: تعامل دو سویه دادگستری با واحدهای داخلی و سایر نهادها و ارگانها می تواند به موفقیت در برنامه های پیش بینی شده کمک کند که این رویکرد با جدیت دنبال خواهد شد. در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات احسان مظفری رئیس سابق، حجت الاسلام حسین کثیرلو به عنوان رئیس جدید دادگاههای عمومی و انقلاب شهرستان قزوین منصوب شد.

احسان مظفری از قضات باسابقه و خوشنام استان است که به لحاظ شایستگی، توان تخصصی، حسن خلق و سلامت نفس با ارتقاء مسئولیت به عنوان مستشار دادگاههای تجدید نظر و معاون قضایی رئیس دادگستری استان تهران منصوب شد.


۱۳۹۳/۴/۹ - ۱۵:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 217]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن