تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819869033




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رعایت حجاب و عفاف به یک باور دینی در جامعه تبدیل شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رعایت حجاب و عفاف به یک باور دینی در جامعه تبدیل شود یاسوج - ایرنا- مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: رعایت حجاب و عفاف باید از شیوه اجبار خارج شده و به یک باور دینی و عمومی در جامعه تبدیل شود.


حجت الاسلام سید علی فتح میرمحمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به نقش حجاب و عفاف در حفظ حریم خانواده ها، افزود: مساله حجاب و عفاف دستور دین مبین اسلام است و با اعتقاد و باور به آن جامعه ای سالم و امن ایجاد خواهد شد.
وی بیان کرد: حفظ کرامت زن، امنیت جامعه، نگهداری حریم خانواده ها و ارتقای جایگاه ویژه زنان از دستاوردهای مهم رعایت حجاب و عفاف است.
میرمحمدی اظهار کرد: رفتار عفیفانه زنان و رعایت حجاب و عفاف از سوی آنان برای حفظ حریم خانواده ها یک اصل انکارناپذیر است.
وی عنوان کرد: جوامعی که کمتر به مقوله رعایت حجاب و عفاف توجه کرده اند خانواده هایی متزلزل و جامعه ای ناسالم دارند.
میرمحمدی ابراز داشت: رواج پدیده شوم بدحجابی در کشور پس از مساله کشف حجاب در دوران رژیم پهلوی اوج گرفت و یکی از شاخص های قیام مردم ایران علیه این رژیم منحوس نیز کسب شرایط لازم برای حفظ حجاب و عفاف بوده است.
وی افزود: امروزه تهاجم فرهنگی غرب و بسیاری از ابزارهای رسانه ای دشمنان در خدمت ترویج فرهنگ بدحجابی است که برای مقابله اصولی با این معضل مهم باید بیش از پیش هوشیار بود.
7535/671

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




22/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن