تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر که بر خدا توکل کند دشواریها برایش آسان شده و اسباب برایش فراهم گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798478525




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرعامل شرکت آبفا فارس:جستجو برای پیدا کردن منابع جدید آب مقرون به صرفه نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرعامل شرکت آبفا فارس:جستجو برای پیدا کردن منابع جدید آب مقرون به صرفه نیست شیراز - ایرنا - مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس بیان داشت : تنها راه برون رفت از مشکلات فعلی درحوزه ی منابع آب و آبرسانی فعالیت های موثر فرهنگی است ، شکی نیست که دیگر جستجو و کنکاش برای پیدا کردن منابع جدید آب نه آسان و نه مقرون به صرفه می باشد .


به گزارش خبرنگار ایرنا ، مهندس محمد علی قلندری در جلسه ای با فرماندار شهرستان خرامه و جمعی از مسوولان محلی این شهرستان ، آخرین وضعیت آبرسانی ، مسائل و موانع موجود در بخش آبرسانی به شهروندان این شهرستان را مورد بررسی و تبادل نظر قرار داد و افزود: باید با رویکرد فرهنگی که همان مدیریت مصرف و ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب است به مقابله با بحران کم آبی بپردازیم که این نیز عزم ملی و مدیریت جهادی را می طلبد .
رییس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس به ترسیم سیمایی از منابع آب و روند آبرسانی به شهرهای استان و تاثیر خشکسالی های چند سال اخیر بر منابع آب در نقاط مختلف استان فارس پرداخت .
وی با اشاره به اینکه متاسفانه بارش نامتقارن نزولات آسمانی از بعد مکان و زمان در چند سال اخیر باعث گردیده است تا استان پهناور فارس امروز با بحران خشکسالی پنجه در پنجه داشته باشد اظهار داشت : دغدغه ای که امروز افکار متولیان تامین آب شرب مردم استان را به خود معطوف کرده مشکل کمبود آب و افت شدید سطح منابع آب زیرزمینی می باشد .
وی اضافه کرد : این پدیده ی ناخوشایند باعث گردیده تا در بسیاری از شهرها مشکلات آبرسانی از تنش آبی به بحران آب تغییر چهره بدهد .
مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس در ادامه با اشاره به این مطلب که طی سالهای گذشته بر حسب نیازهای موجود در حوزه ی آبرسانی به شهرستان خرامه ، اقدامات موثر و خوبی توسط شرکت آبفا فارس در این شهرستان انجام شده است اظهار داشت : در مدت یاد شده خدمات مطلوب و خوبی را به منظور ارتقا سطح کیفی و کمی آبرسانی به شهروندان شهرستان خرامه انجام داده ایم .
وی گفت : در همین راستا پروژه های جدیدی نیز در دستور کار شرکت آبفا استان می باشد که امیدوارم با همکاری مسوولان ذی ربط و اخذ اعتبارات مورد نیاز بتوانیم اقدامات موثر دیگری در جهت خدمات مطلوب تر آبرسانی به شهروندان این شهرستان انجام دهیم .
احسان خازن فرماندار شهرستان خرامه نیز طی سخنانی ضمن ابراز خرسندی از فراهم آمدن زمینه ی این دیدار به بیان مسائل و نیازهای آبرسانی شهرستان خرامه پرداخت و اظهار داشت : متاسفانه کم آبی در بیشتر شهرهای استان به یک دغدغه ی فراگیر تبدیل شده و شهرستان خرامه نیز از این حیث مستثنی نمی باشد.
وی مدیریت مصرف ، تقاضا و صرفه جویی در مصرف آب را از کاربردی ترین اصول مقابله با بحران خشکسالی و کم آبی دانست و یادآور شد : با مشارکت همگانی مردم و مسوولان می توانیم گامی اساسی در حفظ منابع موجود و استمرار خدمات مطلوب آبرسانی برداریم .
خازن یکی از مسائل مربوط به منابع آب شهر خرامه را تسریع در تجهیز ، برقرسانی و بهره برداری از چاههای کوه سیاه این شهر و اجرای خط انتقال مربوطه عنوان داشت و افزود : اجرای این طرح آبرسانی و اصلاح و توسعه ی شبکه در بخشهایی از شهر خرامه می تواند به میزان قابل توجهی مشکلات آبرسانی این شهر را مرتفع سازد .
شهرستان خرامه در 90کیلومتری شمال شرق شیراز قرار دارد. ک/2
677

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




22/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن