تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى‏گيرد، در سينه‏اش بى‏قرارى مى‏كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819866523




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار: بیش از 15 درصد جمعیت بهشهر جویای کار هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار: بیش از 15 درصد جمعیت بهشهر جویای کار هستند ساری – ایرنا – فرماندار بهشهر با تاکید بر لزوم فراهم کردن فرصت های شغلی پایدار در منطقه ، گفت : هم اکنون بیش از 15 درصد جمعیت شهرستان برای پیدا کردن شغل در بنگاه های کاریابی ثبت نام کرده اند.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، ˈ محمدتقی نورزاد ˈ روز یکشنبه در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان آمار افراد نام نویسی شده در بنگاه های کاریابی را 23 هزار و 800 نفر اعلام کرد.
وی افزود : حدود 15 هزار نفر از این افراد مرد و بیش از 15 هزار نفر نیز دارای مدارک تحصیلی دیپلم ، زیر دیپلم و یا بی سواد هستند.
فرماندار بهشهر گفت : بهره گیری از ظرفیت های بلا استفاده شهرستان از جمله راهکارهای موثر در کم کردن بیکاری است که متاسفانه تاکنون به این توانمندی ها توجه زیادی نشده است.
وی افزود : از جمله این ظرفیت ها ، امکان پرورش ماهی در آب بندان های شهرستان است که تاکنون 214 واحد پرورش انواع ماهیان در بهشهر راه اندازی شد و توانست برای حدود 500نفر شغل پایدار و دائمی ایجاد کند.
نورزاد گفت : توجه به بخش کشاورزی و استفاده از زمین های بلااستفاده و در حال بایر شدن شهرستان بخصوص در مناطق کوهستانی از دیگر ظرفیت هایی است که تاکنون از آن ها استفاده کامل نشده است.
وی بر لزوم فراگیری مهارت های فنی و حرفه ای توسط جویندگان کار تاکید کرد و افزود : استفاده بهینه از ظرفیت ها و توانایی های آموزشی فنی و حرفه ای در قالب آموزش های دولتی و واگذاری مدیریت ، بستر مناسبی برای جذب جوانان مستعد و افزایش زمینه های اشتغال است.
فرماندار بهشهر گفت : لازمه کارآفرینی توانمندی انجام آن کار است و جوانان فارغ التحصیل دانشگاهی با وجود علم آموزی و بصیرت و دانایی به دلیل آموزش ندیدن به صورت کاربردی، فاقد مهارت لازم هستند و به همین دلیل آموزش فنی و حرفه ای می تواند زمینه اشتغال و ماندگاری آن را فراهم کند.
وی افزود: سمت و سوی برنامه ریزی آموزشی در نظام آموزشی مهارتی نیاز به مشخص شدن میزان توسعه منابع انسانی در بخش های صنعت، کشاورزی، خدمات و تجاری دارد تا نسبت شاغلان به جمعیت فعال افزایش و نرخ بیکاری کاهش یابد. ک/2
7331/1654

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




22/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن