تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك عالم برتر از هزار عابد و هزار زاهد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819059848




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گلریزان اصناف قم برای تهیه جهیزیه نوعروسان نیازمند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

گلریزان اصناف قم برای تهیه جهیزیه نوعروسان نیازمند قم - ایرنا - مراسم گلریزان اصناف قم به منظور تهیه جهیزیه برای نوعروسان نیازمند شنبه شب در مجتمع وتوس قم برگزار شد.


مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) قم در حاشیه برگزاری این مراسم که همزمان با شب میلاد پرخیر و برکت امام حسن مجتبی(ع) ترتیب یافته بود، به ایرنا گفت: در این مراسم از کلیه فعالان اقتصادی استان و اصناف برای مشارکت در تهیه جهیزیه برای نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) دعوت شده بود.
ˈعبدالله جلالیˈ افزود: در این مراسم معنوی قیمت پایه برای تامین هر جهیزیه مبلغ 50 میلیون ریال تعیین شده بود.
وی گفت: نزدیک به 100 خیر و نیکوکار در مراسم امشب حضور داشتند و پس از جمع آوری فرم های جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی میزان کمک های واصل شده اعلام خواهد شد.
وی یادآور شد: مراسم گلریزان امشب با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت، کمیته امداد امام (ره) ، هیات و کانون خادم الرضا (ع) و شهرداری قم برگزار شد.
یکی از اساتید حوزه علمیه قم نیز در این مراسم گفت: فرهنگ اکرام و احسان باید در جامعه ما نهادینه شود تا شاهد مشارکت عمومی برای حل مشکلات نیازمندان باشیم.
حجت الاسلام والمسلمین ˈحبیب الله فرحزادˈ افزود: انفاق کردن رسالتی است که از سوی همه انبیاء و ائمه معصومین در روایات بسیاری نسبت به آن توصیه شده است.
وی گفت: 500 آیه در قرآن کریم مرتبط با انفاق و احسان وجود دارد و این در حالی است که انفاق باعث افزوده شدن رزق و روزی می شود.ک/3
7408/ 550/

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




22/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن