تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819215203




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

 رسانه های فرانسه/ تانک های اسرائیلی در راه غزه


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



 رسانه های فرانسه/ تانک های اسرائیلی در راه غزه
مطبوعات فرانسوی زبان، شنبه بیست و یکم تیرماه 1393، عناوین مختلفی را در صدر اخبار خود قرار دادند.



به این مطلب امتیاز دهید

  به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، مطبوعات فرانسوی زبان، شنبه بیست و یکم تیرماه 1393، عناوین مختلفی را در صدر اخبار خود قرار دادند.     روزنامه لو پوآن  فرانسه (Le Point): نظرسنجی ها هنوز محبوبیت اولاند را پایین تر از نخست وزیرش نشان می دهند. طرفداران حزب چپ گرای فرانسه، مانوئل والس را بیشتر از اولاند دوست دارند.  

  روزنامه لو فیگارو فرانسه (Le Point): اسرائیل آماده تشدید حملات خود به غزه است، در حملات روز شنبه ی رژیم صهیونیستی به نوار غزه، پانزده نفر کشته شدند. این شهدا تعداد کشته های فلسطینی را از روز سه شنبه به 121 رساند.    

    روزنامه لو پاریزین فرانسه (Le Parisien): اولین هفته تعطیلات تابستانی فرانسه، 570 کیلومتر راه بندان در اطراف پاریس را رقم زد.  

    روزنامه لو موند فرانسه (Le Monde): خرید مایحتاج ضروری ساکنان غزه نسیه ای شده است. غزه از خرید محصولات معمولی و ضروری ناتوان شده و عملیات نظامی رژیم صهیونیستی علیه غزه، ساختار بانکی را فلج کرده است.  

    روزنامه لیبراسیون فرانسه (Libération): اکنون که نوری مالکی از سوی همه طرف های سیاسی رها شده است، توافق مجلس عراق برای انتخاب نخست وزیر جدید، بعید به نظر می رسد.  

    وبگاه شبکه تی وی 5 موند فرانسه (TV5MONDE): به گزارش خبرگزاری فرانسه، تانک ها و کامیون های اسرائیلی به مرزهای غزه نزدیک می شوند. در حالی که بمباران فلسطین شدید تر شده است، رژیم صهیونیستی برای حمله زمینی آماده می شود.  

   




۲۲/۰۴/۱۳۹۳ - ۰۴:۰۷




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن