تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هیچکس تا زبانش را نگه ندارد از گناهان در امان نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820855232




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختصاص يک ميليارد دلار فايناس توسط دولت، براي بخش خصوصي سازي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ تير ۱۳۹۳ (۱۵:۴۰ب.ظ)
استاندار اصفهان خبر داد: اختصاص يک ميليارد دلار فايناس توسط دولت، براي بخش خصوصي سازي استاندار اصفهان با بيان اينکه دولت يک ميليارد دلار فايناس براي طرح‌هاي دولتي، بخش خصوصي و تعاوني اختصاص داده است، گفت: که در خواست مي‌شود کساني که مي‌خواهند از اين امتياز استفاده کنند طرح‌هاي خود را ارائه دهند.
به گزارش خبرگزاري موج، رسول زرگرپور ظهر امروز در حاشيه برگزاري جلسه شوراي برنامه‌ريزي و اشتغال استان اصفهان که در استانداري اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: دولت يک ميليارد دلار فايناس براي طرح‌هاي دولتي، بخش خصوصي و تعاوني اختصاص داده است، که درخواست مي‌شود تعاوني‌ها و بخش خصوصي نسبت به جذب تمام اين تسهيلات تا قبل از مهر ماه سال جاري اقدام کنند مي‌توان اين اعتبار را تا دو برابر افزايش داد.
وي به تخصيص 650 ميليارد تومان تسهيلات از سوي دولت براي صنايع استان نيز اشاره کرد و افزود: اين تسهيلات نصف تسهيلات سال گذشته است اما اين قول داده شده است، چنانچه اين اعتبار جذب شود مي‌توان براي افزايش آن در سال‌جاري اقدام کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن