تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799486651




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رژيم‌صهيونيستي به‌دنبال انتقام شكست‌هاي پيشين است / ناكارآمدي گنبد آهنين اثبات شده‌است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: رژيم‌صهيونيستي به‌دنبال انتقام شكست‌هاي پيشين است / ناكارآمدي گنبد آهنين اثبات شده‌است
این حملات نوعی انتقام از شکست‌هایی است که رژیم صهیونیستی متحمل شده‌ است و آنچه که صورت گرفته است، نشان از موقعیت ضعیف آنان در منطقه و بیان ناامیدی آن‌ها از پیشبرد یک سیاست موثر در کاهش خطراتی است که رژیم جعلی صهیونیستی در پی دارد.

رژيم‌صهيونيستي به‌دنبال انتقام شكست‌هاي پيشين است / ناكارآمدي گنبد آهنين اثبات شده‌است
جوان‌آنلاين: جعفر قنادباشي در گفت‌وگو با «جوان‌آنلاين» در خصوص حملات رژيم صهيونيستي به غزه اظهارداشت: رژيم صهيونيستي در صدد بود كه پس از وحدتي كه بين دو گروه فلسطيني صورت گرفته است، وارد عرصه شود و توان نظامي حماس را به نوعي كاهش دهد.    
 
وي با بيان اينكه رژيم صهيونيستي در حمله به غزه چندين هدف مختلف را دنبال مي كند، تصريح كرد: يكي كاهش توانايي دفاعي مقاومت يا از ميان بردن ماشين دفاعي است. مسئله ديگر در فضايي كه در حال حاضر بيداري اسلامي در كشورها كند شده و حركت هاي تروريستي گروهكهايي مانند داعش و جبهه النصره در ليبي، عراق و برخي ديگر كشورها، جهان اسلام را مشغول كرده اند، اين حملات مجددا از سر گرفته شد.
 
 
به گفته وي، از سوي ديگر استفاده از فضاي مسابقات جهاني فوتبال سبب شده تا رژيم صهيونيستي در پي سوء استفاده و كاهش ماشين جنگي مقاومت باشد؛ منتهي بهانه اي كه اين ها به دست آوردند، گم شدن سه نوجواني بود كه يا گم شدند يا مفقود كه رژيم صهيونيستي حملاتشان را آغاز كردند و اين ها ضرباتشان را عليه فلسطييني ها در چارچوب يك جنگ محدود آغاز كردند.
 
 
قنادباشي عنوان كرد: رژيم صهيونيستي علاقمند است به صورت ضربات آهسته، مداوم و پي در پي نه به شكل يك جنگ تمام عيار حملات خود را به غزه و مردم فلسطين آغاز كند بدون آنكه جنگ تمام عياري در بگيرد.

 
 
اين كارشناس مسائل بين الملل با اشاره به اينكه رژيم صهيونيستي علاقمند به چنين مسائلي بودند اما در اتفاقي كه افتاد، چند مورد را محاسبه نكرده بودند، افزود: يكي آنكه در ماه رمضان قراردارديم و ديگر اينكه در حال حاضر بازي هاي فوتبال جام جهاني نيز در حال پايان است و سوم اينكه تصور نمي كردند كه تحولات صورت گرفته از ابتدا، به ماه رمضان كشيده شود چرا كه ماه رمضان ماه بسيار خوبي براي دفاع مسلمانان فلسطين از مراكز ديني همچون مسجد الاقصي و غيره است.


 

رژيم‌صهيونيستي به‌دنبال انتقام شكست‌هاي پيشين است / ناكارآمدي گنبد آهنين اثبات شده‌است




وي ادامه داد: بنابراين رژيم منحوس صهيونيستي وارد عرصه مجازات دسته جمعي شد و يكي از بدترين كارهايي كه صورت مي دهد اين است كه بخاطر كشته شدن يك نفر يك ملت و يك كشور را مجازات مي كند و اين مسئله بسيار مهمي است كه در همه جوامع محكوم است و در حقيقت اين شيوه نيز شيوه اصلي داعش است كه وقتي به شهري مي رسند اگر فردي يك جرمي را مرتكب شده باشد همه را مواخذه مي كنند.
قنادباشي اظهار كرد: در حال حاضر رژيم صهيونيستي با آغاز اين اقدامات به بهانه مفقود شدن سه نوجوان و بدون داشتن هيچ سندي، شروع به حمله به غزه كرده است در حالي كه كودكاني كه مفقود شده بودند؛ در قسمت كرانه باختري در نزديكي بين المقدس پيدا شدند. يعني از نظر فاصله كيلومترها با غزه فاصله داشت ولي اينكه آنها شروع به حمله كردند و مردم غزه را مورد هجوم قرار دادند، درست چيزي بود كه نمي خواستند اتفاق افتد؛ آن هم جنگ تمام عياري كه چندين نتيجه مثبت در پي خواهد داشت.
 
 
اين كارشناس مسائل بين الملل بيان داشت: این حملات نوعی انتقام از شکست‌هایی است که رژیم صهیونیستی متحمل شده‌ است و آنچه که صورت گرفته است، نشان از موقعیت ضعیف آنان در منطقه و بیان ناامیدی آن‌ها از پیشبرد یک سیاست موثر در کاهش خطراتی است که رژیم جعلی صهیونیستی در پی دارد.
 
 
وي ادامه داد: در چنين شرايطي كه افكار عمومي جهان اسلام اعم از شيعه و سني به خود مشغول شده بود، را مجددا متوجه رژيم صهيونيستي كرد، دوم اينكه جنايات رژيم صهيونيستي كه شايد از اذهان رفته بود و به نوعي كمرنگ شده بود در اذهان عمومي، دوباره پررنگ شد و سوم آنكه سيستم دفاعي گنبد آهنين كه پيشرفته ترين سيستم دفاعي ضد موشكي است و امريكايي ها به رژيم صهيونيستي اهدا كردند و اخيرا هم اين سيستم را مجددا احيا كرده و تجهيزات آن را افزايش دادند، ناكارامدي آن را زير سوال برد و به نوعي اثبات ناكارامدي سيستم دفاعي رژيم صهيونيستي است.


رژيم‌صهيونيستي به‌دنبال انتقام شكست‌هاي پيشين است / ناكارآمدي گنبد آهنين اثبات شده‌است



 
 
قنادباشي افزود: از همه مهم تر ملتهب شدن فضاي مصر و ايجاد نگراني در بين نظاميان حاكم بر مصر است چرا كه آنها علاقمند هستند كه خود را ضد رژيم صهيونيستي و ضد اشغال فلسطين معرفي كنند اما در اين شرايط ناچار شدند مرزهاي رفح را ببندند كه يعني همان محاصره تنگ تر كردن فلسطينينان كه اين هم موجب ملتهب تر شدن فضاي مصر و احساسات مصري مي شود كه براي نظاميان مصري اصلا خوشايند نيست و ديگر كشورها نيز علاقمند به چنين كاري نيستند.
 
اين كارشناس مسائل بين الملل تصريح كرد: قطري ها و عربستاني ها نيز كه سعي كرده بودند خودشان را دوستان فلسطيني معرفي كنند، در اثر اين حملات اثبات شد كه آنها دوستان خوبي نيستند و آنچه كه دارد براي فلسطيني ها كار مي كند موشك هاي ايران است يعني شما ببينيد كه در در شهرها و شهرك هاي مختلف غزه و رفح بيلبوردهايي زده شده  است كه از موشك هاي ايراني تشكر كرده اند يعني خط بطلاني كشيدن بر كمك كشورهايي مانند قطر و عربستان و بي اعتباري آنها و اعتبار ايران در مسئله فلسطين كه اين ها اثرات ناخواسته حملات رژيم صهيونيستي به غزه است.        

منبع : جوان آنلاين



تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن