تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هرچیز بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802969853




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگرانی وزیر بهداشت از میزان اختصاص بودجه سلامت در سال آینده


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نگرانی وزیر بهداشت از میزان اختصاص بودجه سلامت در سال آینده تهران - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با ابراز نگرانی نسبت به میزان اختصاص بودجه حوزه سلامت در سال آینده(1394)، افزود: گرچه رییس جمهور نسبت به حوزه سلامت دغدغه خاصی دارند، اما تصمیم گیری نهایی در میزان اختصاص اعتبارات بر عهده مجلس است و این مهم به تشخیص نمایندگان بستگی دارد.


به گزارش ایرنا از وزارت بهداشت، دکتر «سیدحسن هاشمی» در تشریح آخرین اقدامات انجام شده در طرح تحول سلامت و میزان رضایتمندی بیماران از این طرح، افزود: اکنون برای ارایه آمار و ارقام و میزان رضایتمندی بیماران کمی زود است؛ در این زمینه مرکز تحقیقات ملی سلامت را مامور کردیم تا این مهم را مورد ارزیابی قرار دهد، بنابراین بعد از جمع آوری این آمار تا دو ماه آینده نتایج آن مشخص شود.
وی ادامه داد: البته در نظرسنجی که از سوی یکی از رسانه ها به صورت محرمانه صورت گرفته و نتایج آن به دولت گزارش شده، بیش از 40 درصد از بیماران از اجرای این طرح رضایتمندی خود را اعلام کردند.
وزیر بهداشت گفت: گاهی گزارشات نمایندگان از اجرای طرح تحول نظام سلامت در بخش های مختلف کشور، میزان رضایتمندی یا عدم رضایتمندی اجرای این طرح را مشخص می کند، زیرا نمایندگان مجلس وسیع ترین ارتباط را با مردم دارند که در این میان با توجه به گزارش های نمایندگان، تا حدودی این طرح رضایتمندی را بین بیماران ایجاد کرده است.
هاشمی با یادآوری برخی ایرادات در طرح نظام سلامت افزود: طبیعی است که برخی نواقص در اجرای این طرح وجود دارد.
وی تصریح کرد، یکی از مهمترین مشکلات در اجرای این طرح آن است که سطح توقع عمومی بسیار افزایش یافته و از سویی دیگر شرایط خزانه هم مشخص است از این رو ما بخشی از اهدافی که تصور می کردیم تا این زمان بتوانیم انجام دهیم هنوز محقق نشده است.
وزیر بهداشت تاکید کرد: به تعبیری دیگر شاید به عنوان متولیان وزارت بهداشت که داخل سیستم هستیم کاستی های موجود این طرح را بیشتر احساس کنیم، اما به هر صورت می توان این نوید را داد که در تلاش هستیم تا ماه های آینده بتوان با سرعت بیشتری حرکت کرد.
هاشمی درباره برخی انتقادات نسبت به کمبود اعتبار در این طرح و پیش بینی وی از اختصاص اعتبارات در بودجه سال آینده به حوزه سلامت، افزود: تصمیم گیری نهایی در میزان اختصاص اعتبارات بر عهده مجلس است و این مهم به تشخیص نمایندگان بستگی دارد.
وی تاکید کرد: شرایط مردم حکم می کند که همه قوا به موضوع سلامت جامعه و کاستی های موجود و مشکلات حوزه سلامت، توجه ویژه ای داشته باشند و نباید اینگونه تصور کرد که مشکلات این بخش در طول یکسال رفع می شود، زیرا لازم است سال ها برای اجرای درست طرح تحول سلامت تلاش شود تا این طرح بتواند خود را به استانداردهای منطقه برساند.
وی تصریح کرد، اگر پراکنده کاری صورت نگیرد خواهیم توانست حداقل یکی از حوزه های بهداشت و درمان یعنی بخش سلامت و بیمه ها را اصلاح کنیم و اقدامات اثربخشی انجام دهیم.
هاشمی با بیان اینکه چنین نگرانی از بابت میزان اختصاص بودجه در سال آینده وجود دارد، تصریح کرد: این نگرانی نه تنها برای اختصاص اعتبارات در سال آینده است، بلکه برای تحقق بودجه در سال جاری نیز وجود دارد، زیرا ما در رسانه ها و تریبون های مختلف اعداد و ارقامی را اعلام کرده ایم که اگر تحقق نیابد می تواند موجب سرخوردگی در جامعه شود.
وزیر بهداشت درباره توجه ویژه رییس جمهور به حوزه سلامت تاکید کرد: از رییس جمهور این اطمینان را دارم که حوزه سلامت یکی از دغدغه های مهم وی است بنابراین تصور می کنم در بودجه سال 94 پیش بینی لازم خواهد شد، امید است مجلس هم از عملکرد وزارت بهداشت راضی باشد و در قالب بودجه سال آینده، این وزارتخانه را یاری کند.
اجتمام(1) ** 9185 ** 1071

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن