تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819671267




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گلایه متقاضیان مسکن مهر کرمانشاه از وضعیت واحدهای تحویلی/ خانه ها هنوز تکمیل نیستند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کرمانشاه گزارش مهر/
گلایه متقاضیان مسکن مهر کرمانشاه از وضعیت واحدهای تحویلی/ خانه ها هنوز تکمیل نیستند
کرمانشاه - خبرگزاری مهر: برخی از متقاضیان مسکن مهر در شهر کرمانشاه به مشکلاتی از قبیل عدم گازرسانی به واحدهای مسکن مهر، درخواست سهم آورده بیشتر، تکمیل نبودن واحدهای تحویلی گلایه دارند و در انتظار پاسخ قانع کننده از سوی مسئولان مربوطه هستند.



به گزارش خبرنگار مهر، صبح شنبه جمعی از متقاضیان مسکن مهر در کرمانشاه با مراجعه به اداره کل راه و شهرسازی این استان، گلایه خود را به نحوه ساخت، زمان تحویل و... واحدهای خود اعلام کرده اند. متقاضیان مسکن مهر که عمده  آنها را ساکن و متقاضیان پروژه مسکن مهر کرمانشاه تشکیل می دادند، نسبت به پایین بودن کیفیت واحدهای ساخته شده، گلایه داشتند. حسن چوپانی از متقاضیان مسکن مهر در پروژه ایثار کرمانشاه در این باره به خبرنگار مهر گفت: متاسفانه زمانی که واحد خود را تحویل گرفتم، با بسیاری از مشکلات روبرو شدم. وی عنوان داشت: مسئولان راه و شهرسازی به ما اعلام کردند که واحدها به صورت تکمیل شده تحویل داده می شود، ولی ای کاش همین مسئولانی که این موضوع را بارها تکرار کرده اند، خودشان در زمان تحویل این واحدها با ما، حضور داشتند تا می دیدند که چه تحویل می گیریم. این ساکن مسکن مهر ایثار کرمانشاه با اشاره به اینکه دولت در تحویل این واحدها کم کاری های زیادی کرده است، گفت: بیشتر واحدهای پروژه ایثار کرمانشاه هیچ امکاناتی نداشتند. بسیاری از واحدهای مسکن مهر گاز ندارند از سویی دیگر برخی از متقاضیان مسکن مهر از نداشتن گاز و تلفن در واحد های خود اعتراض داشتند.

در حال حاضر به علت برخی از مشکلات بین اداره کل راه و شهرسازی و شرکت گاز استان کرمانشاه، بسیاری از واحدهای مسکن مهر تحویل داده شده به متقاضیان هنوز گازدار نیستند که ساکنان برای تامین سوخت خود دچار بسیاری از مشکلات شده اند. گلایه دیگر متقاضیان مسکن مهر در استان کرمانشاه به اجبار برای مبلغ جدید واریزی است. توقف پرونده تسهیلات وام مسکن غیرقانونی است این معترضان که عمده آنها را متقاضیان پروژه ایثار کرمانشاه تشکیل می دهند، از توقف پرونده های خود در بانک مسکن گلایه دارند. براساس این گزارش، از اواخر سال گذشته بانک مسکن عملا روند تکمیل پرونده تسهیلات وام مسکن خود را متوقف کرد و تاکنون هیچ از مسئولان این بانک و همچنین مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه جواب مشخص و قانع کننده ای به متقاضیان نداده اند. کریم ایوانی از متقاضیان مسکن مهر در استان کرمانشاه در این باره به خبرنگار مهر گفت: متاسفانه هنوز پرونده ما در بانک مسکن متوقف شده است و ادامه این روند را منوط به واریز سه میلیون و 150 هزار تومان اعلام کرده اند که هنوز ما نمی دانیم که این مبلغ تحت چه عنوانی باید واریز شود. وی اظهار داشت: بیشتر متقاضیان مسکن مهر ایثار فاز یک واحدهای خود را تحویل گرفته و در حال پرداخت اقساط خود هستند، ولی ما هنوز معطل مسئولان امر هستیم. فدایی: مشکل پرونده های وام مسکن مهر از حوزه راه و شهرسازی خارج شده است حسن فدایی، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه نیز در این باره به خبرنگار مهر گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه سعی و تلاش خود را برای تحویل واحدهای مسکن مهر در این استان داشته است. فدایی با اشاره به اینکه توقف پرونده های مسکن مهر در بانک مسکن، کارشکنی از سوی این اداره کل نیست، بیان داشت: بارها به مسئولان بانک مسکن در استان کرمانشاه اعلام کرده ایم برای دریافت ضمانت از متقاضیان مسکن مهر همانند دیگر پرونده های تشکیل شده عمل کنند که متاسفانه مسئولان بانک مسکن هنوز عملی در این راستا انجام نداده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه کارشناسان این اداره کل در حال رصد مشکلات واحدهای تحویل داده شده و یا در شرف تحویل در استان کرمانشاه هستند، گفت: از چند وقت پیش گروهی از کارشناسان و پرسنل این اداره کل به صورت حضوری به واحدهای مسکن مهر به ویژه پروژه ایثار مراجعه کرده اند. از دیگر موضوعات مورد اعتراض متقاضیان مسکن مهر ایثار کرمانشاه، مسئله گاز بود که فدایی در این باره گفت: نظام مهندسی شرکت گاز مبلغی از اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه طلب داشت که این مبلغ در چند هفته گذشته پرداخت شده است و گاز واحدهایی باقی مانده به زودی وصل می شود. مسئول روابط عمومی بانک مسکن استان کرمانشاه نیز با رد هرگونه کارشکنی از سوی این بانک بیان داشت: در حال حاضر پرونده های تسهیلات مسکن مهر تنها به خاطر صدور سند متوقف شده است که رفع این کار برعهده مسئولان امر در اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه است. تاجدینی با اشاره به اینکه بانک مسکن دوست ندارند که تسهیلات در نظر گرفته شده برای مسکن مهر متوقف شود، گفت: این بانک و اصول کاری ما به هیچ وجه نمی خواهد در روند کاری این پرونده ها خللی ایجاد شود. در حال حاضر هیچ یک از مسئولان امر پاسخ قانع کننده ای به گلایه های متقاضیان مسکن مهر در استان کرمانشاه ارائه نداده اند. در گزارش قبلی خبرگزاری مهر تحت عنوان سرگردانی متقاضیان مسکن مهر کرمانشاه بین بانک و راه و شهرسازی به برخی از پاسخ های مسئولین بانک مسکن و راه و شهرسازی پرداخته شده است اما همچنان اعتراض متقاضیان مسکن مهر در کرمانشاه به نحوه ارائه خدمات و دریافت سهم آورده ادامه دارد.  


۱۳۹۳/۴/۲۱ - ۱۴:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن