تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819917511




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمام واحدهای مسکن مهر اندیشه تا پایان سال واگذار می‌شود/ واریز آورده متقاضیان به موقع است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
تمام واحدهای مسکن مهر اندیشه تا پایان سال واگذار می‌شود/ واریز آورده متقاضیان به موقع است

تمام واحدهای مسکن مهر اندیشه تا پایان سال واگذار می‌شود/ واریز آورده متقاضیان به موقع است
مدیرعامل شهر جدید اندیشه با بیان اینکه تمام ۲۳۷۶ مسکن مهر این شهر تا پایان سال واگذار می‌شود، گفت: متقاضیان مسکن مهر آورده‌های خود را به موقع پرداخت می‌کنند تا امتیاز آنها واگذار نشود.
به گزارش نامه نیوز به نقل از فارس، محمد آئینی در پاسخ به این سئوال که آیا واحدهای مسکن مهر 99 ساله شهر اندیشه تا پایان سال واگذار می‌شود، گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان سال جاری تمام 2376 واحد مسکن مهر 99 ساله در شهر اندیشه را واگذار کنیم.

وی افزود: تا حدودی بحث تامین آب و برق واحدهای مسکن مهر دچار مشکل است که امیدواریم با تلاش همکاران و توجه ویژه وزارت نیرو تأمین آب وبرق واحدهای مسکن مهر بدون مشکل سپری شود.

آئینی در پاسخ به این سئوال که چه میزان مسکن مهر در اندیشه در حالش ساخت بوده و تاکنون چه تعداد واگذار شده است، خاطرنشان کرد: از 3093 واحد مسکونی مهر 717 واحد مسکونی خود مالکی و 2376 واحد مسکونی 99 ساله است که تاکنون 654 واحد مسکونی مهر تحویل متقاضیان شده است.

مدیرعامل شهر اندیشه در پاسخ به این سئوال که در اوایل سال جاری عنوان کرده بودید اگر متقاضیان مسکن مهر آورده خود را به موقع واریز نکنند امتیاز آنها واگذاری می‌شود، تاکید کرد: قطعاً همینطور است اما خوشبختانه روند پرداخت آورده متقاضیان رو به بهبود است و بهتر شده است بنابراین شاید هم ترس از لغو امتیاز باعث شده تا متقاضیان مسکن مهر به موقع آورده خود را واریز کنند.

آئینی در خصوص دریافت مرحله سوم افزایش قیمت مسکن مهر تصریح کرد: براساس بخشنامه سوم افزایش قیمت مسکن مهر به تدریج این بخشنامه در حال اعمال شدن است و متناسب با پیشرفت کار از متقاضیان مبالغ دریافت می‌شود.

وی افزود: با شفاف شدن قیمت‌ها به مرور از متقاضیان مبالغ اضافه شده دریافت می‌شود و خوشبختانه متقاضیان نیز به موقع اقدام به واریز آورده خود می‌کنند.

آنینی در خصوص تصویب اساسنامه 14 شرکت عمران شهرهای جدید گفت: شرکت‌های عمران شهرهای جدید دولتی هستند و باید اساسنامه آنها به تائید مجلس برسند.

وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی نیز اساسنامه شرکت‌های عمران شهرهای جدید را به دولت تفویض کرده تا پس از بررسی و تائید از سوی شورای نگهبان به شرکت‌های عمران ابلاغ شود.

به گفته وی، در حقیقت در اساسنامه مزبور شرح وظایف و ماموریت‌های هیات مدیره و اهداف شرکتها مشخص می شود.

اساسنامه 14 شرکت عمران شهرهای جدید در هیئت وزیران تصویب و پس از تأیید شورای نگهبان توسط معاون اول رئیس جمهوری برای اجرا ابلاغ شده است.

بر اساس ماده 1 قانون ایجاد شهرهای جدید، شهر جدید به نقاط جمعیتی اطلاق می‌شود که در چارچوب طرح مصوب شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در خارج از محدوده قانونی و حریم استحفاظی شهرها (‌هرکدام که بزرگتر باشد) برای اسکان حداقل 30 هزار نفر‌به اضافه ساختمان‌ها و تاسیسات موردنیاز عمومی، خدماتی، اجتماعی و اقتصادی ساکنان آن پیش‌بینی می‌شود.





1393/4/21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن