تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):هر کس عبادت خالصش را برای خدا بالا بفرستد، خدا بهتریم مصلحت را برای او نازل می ک...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820972369




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون فرماندار قرچک: سیاست های اقتصاد مقاومتی نجاتگر اقتصاد جامعه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون فرماندار قرچک: سیاست های اقتصاد مقاومتی نجاتگر اقتصاد جامعه است ورامین- ایرنا – معاون سیاسی انتظامی فرمانداری قرچک گفت: سیاست های اقتصاد مقاومتی نجاتگر اقتصاد جامعه است و باید اصول آن از سوی تمامی مسوولان مورد توجه قرار گیرد.


سیدجواد رضوی روز شنبه در جلسه کارگروه امور اقتصادی قرچک که در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد گفت: شهرستان قرچک از زیرساخت ها و توانمندی های بسیار بالایی در زمینه های کشاورزی، صنعتی و دامداری برخوردار است که در صورت توجه و توسعه آنها ، می توان بسیاری از مشکلات اقتصادی جامعه را برطرف کرد.
وی بیان داشت: نزدیکی شهرستان قرچک به پایتخت و دسترسی آسان به راه های مواصلاتی اصلی و راه آهن این شهرستان را از زیرساختی مناسب جهت توسعه اقتصادی برخوردار کرده است.
معاون فرماندار قرچک افزود: کارگروه امور اقتصادی باید سیاست های اقتصاد مقاومتی را در شهرستان قرچک دنبال کرده و زمینه تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری را فراهم کند.
رضوی گفت : توسعه فعالیت های اقتصادی در زمینه های مختلف کشاورزی، دامی، باغی و صنعتی باید با هماهنگی دستگاههای مختلف اجرایی شود تا ضمن افزایش سطح تولید ، فرصت های شغلی پایداری نیز به وجود آید.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کمبود منابع آبی و لزوم صرفه جویی در مصرف آب گفت: جهاد کشاورزی باید از طریق تغییر الگوی کاشت محصولات کشاورزی و نیز استفاده از روش های نوین آبیاری، بهترین بهره را از آب موجود ببرد.
معاون فرماندار قرچک تصریح کرد: برنامه ریزی جهت استفاده بهینه از آب کشاورزی و افزایش راندمان مصرف آب باید در اولویت مسوولان قرار گرفته و موضوعات تخصصی آن به صورت جدی پیگیری شود.
تهرام/7254//1348

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن