تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندان خود را به كسب سه خصلت تربيت كنيد: دوستى پيامبرتان و دوستى خاندانش و قرائت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820861284




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رتبه کنکور استان بوشهر 12 پله صعود کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رتبه کنکور استان بوشهر 12 پله صعود کند خبرگزاری پانا : استانداربوشهر گفت: اکنون رتبه کنکور استان بوشهردر ردیف‌های آخر قرار دارد که امیدوارم با ایجاد کلاس‌های تقویت کنکور سال آینده شاهد ارتقا جایگاه استان در کنکور باشیم و 12 پله صعود کند.
۱۳۹۳ شنبه ۲۱ تير ساعت 08:18



به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از  اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، دکترمصطفی سالاری درآیین معرفی مسئول خانه ریاضیات بوشهر با بیان اینکه توجه به علوم پایه دانش‌آموزان امری ضروری است اظهار کرد: ریاضی، علوم تجربی و علوم پایه برای تقویت بنیه علمی دانش آموزان بسیار موثراست که درمسابقات، امتحانات و جشنواره‌های علمی آنان اثر گذار است.
 
وی  با بیان اینکه توجه به اهداف بلند مدت نباید مسئولان آموزشی را از اهداف کوتاه مدت بازدارد تصریح کرد: توجه به تقویت بینه علمی دانش‌آموزان برای ارتقا جایگاه استان بوشهردر کنکور سراسری امری لازم است که این مهم از امسال در استان راه‌اندازی شده است.
 
استاندار بوشهر با اشاره به اینکه جایگاه استان بوشهر در کنکورسراسری در ردیف 30 یا 31 قرار دارد تاکید کرد: امیدوارم با ایجاد کلاس‌های تقویت کنکور سال آینده شاهد ارتقا جایگاه استان در کنکور باشیم وبه جایگاه 8 سال پیش دست یابد و 12 پله صعود کند.

دکترسالاری با بیان اینکه نیروی انسانی متخصص و توانمند به عنوان سرمایه اصلی استان بوشهر محسوب می‌شود گفت: استان بوشهر در دانشگاههای معتبر کمترین سهم در کشور دارد که این تکان دهنده است و برای به حرکت درآوردن چرخ توسعه استان بوشهر باید از هم اکنون برنامه ریزی شود.
 
وی خانه ریاضیات را یکی از راههای تقویت علمی دانش‌آموزان دانست و گفت: برای تجهیزو توسعه این مکان علمی از همه راهها حمایت‌های خود را اعلام می‌کنم.
 
استانداربوشهر با بیان اینکه خانه ریاضیات باید ضمن تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان محل کشف استعدادهای نبوغ باشد تاکید کرد: خانه ریاضیات باید به امکانات و تجهیزات مدرن و پیشرفته علمی مجهز شود تا بتواند در شکوفایی استعدادها موثر رباشد.
 
دکترسالاری بر راه‌اندازی دیگر خانه‌های علوم دربوشهر تاکید وتصریح کرد: راه اندازی خانه ریاضی بوشهر که به عنوان علوم پایه است زمینه تقویت علمی دانش آموزان را فراهم کرده که لازم است خانه‌های فیزیک و شیمی بوشهر ایجاد شود و در یک مکان تمرکز یابد.
 
وی برپایی جشنواره‌ها و مسابقات علمی بین دانش‌آموزان را از جمله رسالت این خانه دانست و گفت: خانه ریاضی نباید تنها جنبه درس داشته باشد بلکه باید مرکزی برای شکوفایی استعدادها ، محل برگزاری جشنوارهای علمی و پژوهشی و مسابقات گوناگون آموزشی باشد.
 
در این نشست ضمن معرفی طاهر یزدانپناه به عنوان مسئول خانه ریاضیات بوشهر، حکم وی که به امضا استاندار بوشهر رسیده بود به وی داده شد.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن