تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درگذشت عالم مصيبتى جبران ‏ناپذير و رخنه ‏اى بسته ناشدنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819416955




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار کرمان: اقتصاد فرهنگی و فرهنگ اقتصادی باید ترویج داده شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار کرمان: اقتصاد فرهنگی و فرهنگ اقتصادی باید ترویج داده شود کرمان - ایرنا - استاندار کرمان گفت: براساس موافقت نامه ای که با سازمان تبلیغات اسلامی کرمان منعقد شده، سعی داریم اقتصاد فرهنگی و فرهنگ اقتصادی را بر پایه اصول دینی و آموزه های دین مبین اسلام ترویج دهیم.


به گزارش ایرنا، علیرضا رزم حسینی شامگاه جمعه در نشست مشترک ستاد مثلث توسعه اقتصادی و شورای مشورتی توسعه شهرستان رفسنجان افزود: از هفته آینده در حوزه اقتصاد فرهنگی اولین کلاس کارآفرینی عملیاتی و اجرایی برای علاقمندان برگزار و در این کلاس، توسط افراد موفق رمز موفقیت آنها بازگو می شود.
وی با اشاره به امضای شش تفاهم نامه سرمایه گذاری در رفسنجان گفت: این طرح ها شامل تولید شیشه شفاف و تولید نیروگاه برق خورشیدی، تولید کپسول گیاهی و دمنوش، تولید مشتقات پسته، احداث جایگاه میعانات گازی، طرح گردشگری علی آباد راگه و طرح کشتارگاه صنعتی دام سبک و سنگین است.
وی بیان کرد: امیدواریم با پیگیری مدیران و بانک ها موانع اداری برداشته شود و سرمایه گذاران با خاطری آسوده بتوانند طرح خود را اجرا کنند.
استاندار کرمان گفت: قوانین باید به گونه ای باشد که بخش خصوصی بتواند تنفس کند و قوانین مزاحم از سر راه سرمایه گذاران حذف شود.
وی اضافه کرد: اگر امروز امام جمعه در کنار فرماندار و نماینده مردم با سرمایه گذاران تفاهم نامه امضا می کند نشان از جدیت کار در این شهرستان است و افراد کاربلد پای کار هستند و کسانی که در مسیر توسعه و سرمایه گذاری قرار گرفته اند، حمایت می شوند.
رزم حسینی با اشاره به اینکه طرح های سرمایه گذاری علاوه بر اشتغالزایی موجب رشد و توسعه منطقه می شوند گفت: اگر امروز چند سرمایه گذار به میدان آمده اند امید است الگویی برای جذب سرمایه های سایر سرمایه گذاران شود و دیگران نیز به صحنه آیند.
وی خطاب به سرمایه گذاران تصریح کرد: بدانید کاری که انجام می دهید جهاد اقتصادی است و خیر و برکت دنیا و آخرت را در زندگی خود و خانواده و جامعه جاری می سازید.
وی خاطرنشان کرد: اگرچه طی چند سال گذشته بیش از 85 هزار میلیارد تومان معوقه بانکی داریم اما اگر بانک ها نخواهند در تسریع روند اجرای طرح های سرمایه گذاران قدمی بردارند پیگیری می کنیم.
استاندار کرمان تاکید کرد: سال جاری در بخش دولتی در زمینه های مختلف صنعت و معدن، گردشگری و کشاورزی بیش از 42 هزار و 342 میلیارد تومان تفاهم نامه به امضا رسیده است به گونه ای که اگر این طرح ها به نتیجه برسد معادل 10 سال بودجه جذب شده و این عمل همان اقتصاد مقاومتی است.
وی گفت: سالانه شهرستان رفسنجان بیش از چهار هزار میلیارد تومان درآمد دارد که از این میزان یکهزار و 500 میلیارد تومان درآمد از محل پسته است و اگر 50 درصد این بودجه جذب و پول تولید شده از این شهرستان در رفسنجان هزینه شود منطقه ای شکوفا را شاهد خواهیم بود.ک/2
7444/8154

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن