تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندانتان را به سه چيز ادب كنيد: عشق به پيامبرتان، عشق به خاندان او، و قرآن خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804056484




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تغییر خودکار گذرواژه گوشی در طول شبانه روز! (اندروید)


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تغییر خودکار گذرواژه گوشی در طول شبانه روز! (اندروید)
مسلما شما نیز با استفاده از Pattern یا PIN و گذرواژه گوشی هوشمند خود را محافظت و اطلاعات داخل آن را صیانت میکنید. اما با ابزاری که به شکل خودکار گذرواژه گوشی شما را در طی شبانه روز مدام تغییر میدهد و تنها شما از الگوی این تغییرات با خبر هستید، صیانت و حفاظت از گوشی خود را تا چند برابر افزایش خواهید داد!
کد خبر: ۴۱۵۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۰ - 12 July 2014



تغییر خودکار گذرواژه گوشی در طول شبانه روز! (اندروید)
مسلما شما نیز با استفاده از Pattern یا PIN و گذرواژه گوشی هوشمند خود را محافظت و اطلاعات داخل آن را صیانت میکنید. اما با ابزاری که به شکل خودکار گذرواژه گوشی شما را در طی شبانه روز مدام تغییر میدهد و تنها شما از الگوی این تغییرات با خبر هستید، صیانت و حفاظت از گوشی خود را تا چند برابر افزایش خواهید داد!
به گزارش «تابناک» این روزها دیگر به نظر میرسد که اهمیت حفاظت و صیانت از گوشی هوشمند و اطلاعات داخل ان به یک امر مسلم برای بسیاری از کاربران تبدیل شده است. استفاده از نرم افزارهای امنیتی متفاوت و با مقاصد مختلف در کنار رمزنگاری فایلها و اطلاعات حساس میتواند هرچه بیشتر شما را از سرقت اطلاعات در گوشی هوشمند محافظت کند. اما مسلما سیستم امنیتی گوشی هوشمند شما از صفحه Lock Screen آن آغاز میشود. جایی که شما با یک گذرواژه، PIN یا Pattern صیانت از گوشی هوشمند را آغاز میکنید. به نظر میرسد که تنها استفاده از یک گذرواژه یا PIN برای حفاظت از اطلاعات شخصی کافی نباشد، در نتیجه شاید استفاده از الگویی خاص برای تغییر گذرواژه ها در طول زمان مشخص، مناسب تر و ایمن تر باشد. ابزار Smart Phone Lock ابزاری است که گوشی هوشمند شما را با یک کد PIN چهار رقمی محافظت میکند، اما حدس زدن این کد را برای غریبه ها بسیار دشوار میکند زیرا در طی زمان به شکل خودکار مرتبا این کد را تغییر میدهد:
تغییر خودکار گذرواژه گوشی در طول شبانه روز! (اندروید)

شاید در نگاه اول این امر کمی مسخره و غیر ممکن به نظر برسد. اگر این نرم افزار خود به شکل خودکار اقدام به تغییر کد PIN میکند، چگونه خود شما میتوانید این کد را بدانید و حدس بزنید؟ این ابزار دو نوع از کد های PIN را دارا است که میتوانید از آنها استفاده کنید: کد های تاریخ و کد های زمان. این کد ها بر اساس تاریخ و زمان فعلی تغییر میکنند. اگر کد تاریخ را انتخاب کنید، گذرواژه گوشی شما هر روز تغییر خواهد کرد و اگر کد زمان را انتخاب کنید، این گذرواژه هر دقیقه تغییر میکند! اما قبل از آنکه به ادامه ماجرا بپردازیم، باید این نکته را یادآور شویم که این ابزار رایگان، در دل خود تبلیغاتی را نیز نمایش میدهد و نصب آن به این معنی است که در صفحه Lock Screen خود و هنگام باز کردن قفل گوشی، یک تیزر تبلیغاتی را خواهی دید. اما بعد از نصب نرم افزار یک PIN چهار رقمی را به این App خواهید داد که برای ایجاد هرگونه تغییر در تنظیمات نرم افزار لازم است. نرم افزار همچنین از شما در خواست شماره تلفنی را میکند که در صورت فراموشی PIN آن را برای شما پیام خواهد کرد:
تغییر خودکار گذرواژه گوشی در طول شبانه روز! (اندروید)

این نرم افزار از دو متغیر برای ایجاد تغییرات در گذرواژه استفاده میکند. بعد از آنکه نوع کد PIN مورد نظر خود را انتخاب کردید (تاریخ یا زمان) میتوانید یک یا هر دو متغیر را برای ایجاد تغییر در آن استفاده کنید. متغیر اول Revers PIN است که مقدار اولیه PIN را برعکس یا معکوس میکند. برای مثال اگر نوع PIN را زمان انتخاب کرده باشید و در حال حاضر زمان برابر با 8:15 باشد، کد چهار رقمی گوشی شما برابر با 0815 خواهد بود. اگر چنانچه متغیر Revers را فعال کرده باشید، در نتیجه گذرواژه گوشی هوشمند شما برابر با 5180 خواهد بود. اما متغیر دوم متغیر Offset PIN است که از مقداری استفاده میکند که شما تعیین میکنید. این مقدار باید رقمی بین -60 و +60 باشد. این مقدار به زمان فعلی اضافه شده و نتیجه گذرواژه چهار رقمی گوشی هوشمند شما خواهد بود. نکته اینکه اگر هر دو متغیر را با هم فعال کنید، ابتدا باید مقدار گذرواژه را با اعمال Offset تعیین کرده و سپس آن را معکوس کنید. همین فرمول در خصوص کد PIN تاریخ نیز صادق است با این تفاوت که مقدار Offset سال تاریخ را کم یا زیاد میکند:
تغییر خودکار گذرواژه گوشی در طول شبانه روز! (اندروید)

با نصب این ابزار همانطور که گفته شد، صفحه Lock Screen شما نیز تغییر میکند و این تغییر البته بسیار ساده و دوست داشتنی است. تنها مورد آزار دهنده در خصوص آن وجود همان تیزر تبلیغاتی است که هیچ کاری با آن نمیتوان کرد! همچنین در تنظیمات نرم افزار میتوانید اقدام به مخفی کردن آن از Home Screen گوشی خود کنید:
تغییر خودکار گذرواژه گوشی در طول شبانه روز! (اندروید)

در نهایت اینکه این ابزار از روشی خلاقانه و بسیار جالب توجه برای افزایش ضریب امنیتی گوشی هوشمند شما استفاده میکند. الگویی برای PIN که تنها شما از تغییرات آن و منطق درونی آن مطلع هستید و این امر میتوانید به صیانت از اطلاعات شخصی شما تا حد زیادی کمک کند. برای دریافت این نرم افزار میتوانید از لینک مستقیم زیر استفاده کرده یا به آدرس آن در Google Play در اینجا مراجعه کنیددانلود App با لینک مستقیم





لینک را کپی کنید دانلود App با لینک مستقیم








این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن