تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند براى خانواده اى خير بخواهد آنان را در دين دانا مى كند، كوچك ترها بزرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798371924




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه دماوند بر تشکیل شورای قانون حجاب و عفاف تاکید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه دماوند بر تشکیل شورای قانون حجاب و عفاف تاکید کرد دماوند-ایرنا- امام جمعه دماوند با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا در محاسبات مسوولان کشور اختلاف ایجاد کند، گفت: یکی از این محاسبات، تضعیف جایگاه عفاف در جامعه است که تشکیل شورای قانون حجاب بهترین تشکل برای مقابله با اهداف دشمن محسوب می شود.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ˈمحمد علاءالدینیˈ در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر دماوند در مسجد جامع این شهر افزود: دشمن به دنبال ایجاد اختلال در محاسبات مسوولان کشور است تا شعار ˈما می توانیمˈ را فراموش کنیم و تسلیم خواسته های آنان شویم ولی باز هم نخواهند توانست.
این مقام مسوول با اشاره به فرا رسیدن روز عفاف و حجاب افزود: در حال حاضر 18 هزار شبکه ماهواره ایی قابل دریافت در فضا وجود دارد که از این میزان بیش از 150 شبکه فارسی زبان بر علیه کشور تولید و در اختیار فارسی زبانان که جمعیت محدودی نیز در جهان دارند قرار گرفته که به فرموده رهبر معظم انقلاب، باید پشت صحنه را بشناسیم و از اهداف شومشان آگاه باشیم.
امام جمعه دماوند به تقویت و تشکیل شورای قانون عفاف و حجاب تاکید کرد و از 25 نهادی که ضامن اجرای برنامه های عفت و پوشش در کشور هستند، خواست تا با ترویج جایگاه عفاف و حجاب، سرخی خون شهدا در سیاهی چادر بانوان حفظ شود.
خطیب جمعه شهر دماوند به مراسم ارزشمند گلریزان در شهرستان دماوند اشاره و بیان کرد: یکی از برنامه های ارزشمند در این ماه مبارک، برگزاری جشن حمایت از زندانیان و نیازمندان در بند است که امسال به کمک خیرین و مسوولان منطقه، یک میلیارد و 200 میلیون ریال کمک مالی اهداء شد.
امام جمعه دماوند با اشاره به اینکه در تمامی موضوعات باید حرکت جهادی و عزم ملی را سرلوحه کار قرار دهیم، از مسوولان امر همچون شهرداری و شورای اسلامی شهر دماوند به جهت ساماندهی و فراهم سازی فضای مناسب در بخش انتهایی مصلی نماز جمعه شهر دماوند و آغاز عملیات طرح ضلع غربی مسجد جامع شهر تقدیر و تشکر کرد.
وی در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و ادامه داد: امروز دشمن با دو راهبرد به مقابله با اهداف کشور و دستاوردهای آن به پیش آمده که یکی از این راهبردها تحریم و تهدید است.
حجت الاسلام علاءالدینی خاطرنشان کرد: دشمن گرچه با تحریم و تهدید به میدان آمده تا پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی را سست کند ولی باید بداند که فرزندان عاشورا از تهدید هراسی ندارند.
لازم به ذکر است در پایان نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهر دماوند، نمازگزاران با سردادن شعارهایی همچون ˈچادر حجاب برتر – خوشنودی پیامبرˈ، ˈحجاب حکم خداست - منکر آن بی حیا استˈ، ˈچادر که برسر ما است - حجاب برتر ما استˈ، ˈبرای زن حجاب زیور بود – ضامن آرامش کشور بودˈ و ˈحجاب ارزش و مصونی است - برای زن حجاب شخصیت استˈ بر حفظ جایگاه حجاب و عفاف تاکید کردند.
تهرام/7246/ 699

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن