تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر در عُمرت دو روز مهلت داده شدى ، يك روز آن را براى ادب خود قرار ده تا از آن بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804860151




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فتنه تروریستی داعش سرانجامی ذلت بار خواهد داشت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین حجت الاسلام عابدینی:
فتنه تروریستی داعش سرانجامی ذلت بار خواهد داشت
قزوین- خبرگزاری مهر: امام جمعه موقت قزوین گفت: فتنه تروریستی داعش یک جریان صهیونییستی و انگلیسی است که نقشه نیل تا فرات را دنبال می کند اما این جریان با هوشیاری مسلمانان و لطف الهی با ذلت و خواری دشمنان اسلام پایان خواهد یافت.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی برگزار شد با اشاره به فیوضات ماه مبارک رمضان اظهارداشت: رمضان ماه ضیافت الهی است که مسلمانان با اراده و عزمی استوار با تزکیه نفس و مبارزه با هواهای نفسانی با خودداری از خوردن و آشامیدن به فکر گرسنگان هستند و آن را تجربه می کنند.

وی افزود: روزه موجب سرزندگی و نشاط واقعی در انسان می شود و در کنار آرامش روحی و روانی موجب سلامت جسمی افراد روزه دار نیز می شود.

امام جمعه موقت قزوین تصریج کرد: جامعه به شادابی و نشاط واقعی نیازمند است و روزه داری این روحیه را در افراد ایجاد می کند و با شادابی حلال به اصلاح امور جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی و گناه نیز کمک می شود.

خطیب جمعه قزوین یادآورشد: وقتی کسی شایستگی روزه داری پیدا می کند لطف الهی است و انسان روزه دار هم در هنگام افطار که موفق شده آن روز را با عبادت و بندگی به پایان برساند و هم به علت غلبه بر هوای نفسانی خوشخالی مضاعفی دارد که این شادی معنوی و واقعی با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست.

حجت الاسلام عابدینی بیان کرد: روزه داری ما را از جهنم دور کرده و مسیر بهشت را برای همگان هموار می کند و با توجه به این که شیطان در این ایام دربند است از مسلمانان انتظار می رود ضمن بهره مندی از این فرصت ارزشمند برای خودسازی استفاده کنند.

وی افزود: روزه داران باید در کنار خودداری از خوردن و آشامیدن در رفتار، گفتار خود هم تجدید نظر کنند و همه اعضاء و جوارح روزه باشد تا به سعادت برسیم و الگویی از یک جامعه اخلاق مدار را به جهان معرفی کنیم.

داعش جریانی صهیونیستی است خطیب جمعه قزوین در خطبه دوم نماز با اشاره به اهداف شکل گیری جریان داعش اظهارداشت: داعشی ها را نباید فقط افرادی افراطی بدانیم بلکه جریان داعش حرکتی صهیونیستی و انگلیسی است و اسرائیل آن را ایجاد کرده تا به اهداف پلیدش برسد.

وی گفت: وقتی مساجد را به آتش می کشند و بدون محاکمه افراد بیگناه اعم از مسلمان و یا غیرمسلمان را وحشیانه قتل و عام می کنند نشان می دهد داعش ریشه ای الحادی و کفر منشانه دارد و با روحیات خشن خود می خواهند نقشه صهیونیست ها را پیاده کنند.

امام جمعه موقت قزوین اظهارداشت: نفاق و دروغگویی از دیگر ویژگی های داعشی هاست و این افراد شاید از دین حرف بزنند اما این مسائل سپری برای نیت های شوم و جنایات حیوانی آنهاست و کینه افراطی آنها نسبت به مسلمانان شیعه و سنی را نشان می دهد.

خطیب جمعه قزوین تصریح کرد: اگر نقشه داعش را با دقت مطالعه کنید متوجه می شوید که همان نقشه صهیونیست ها و جغرافیایی که مطرح کرده اند همان نقشه نیل نا فرات است و این جریان پس از شکست صهیونیست ها در سوریه و غزه و عراق ایجاد شده تا مقابل مسلمانان قرار گیرد.

امام جمعه موقت قزوین بیان کرد:سرنوشت داعش در قرآن آمده و این فتنه گران سرنوشت صهیونیست ها را پیدا خواهند کرد و با خواری و ذلت و شکست مفتضحانه کارشان خاتمه خواهد یافت و به یاری خدا به جان حامیان اروپایی و صهیونیستی و عربستان سعودی خواهند افتاد و بلای جان محرکان خواهند شد. جام جهانی موجب غفلت از جنایات صهیونیست های شده است خطیب جمعه قزوین بیان کرد: در حالیکه بمب های صهیونیست ها مردم و کودکان غزه را به خاک و خون کشیده فضا را به گونه ای کرده اند تا هیجان جام جهانی این جنایات را به فراموشی بسپارد.

وی افزود: این که برای یک مسابقه فوتبال هیجانات آنچنانی نشان می دهیم اما به کشتار مردم در غزه و کشورهای مسلمان بی تفاوت می شویم نگران کننده است و نباید اجازه دهیم مردم را به فوتبال سرگرم کرده و به جنایات خود ادامه دهند.

عابدینی تصریح کرد: همزمانی مسابقات جام جهانی با کشتار مسلمانان در غزه و حرکت داعش یک جریان از پیش تعیین شده است و ما باید با بصیرت در این زمینه عکس العمل نشان دهیم.

اعتدال یعنی جدیت با دشمنان خطیب جمعه قزین در ادامه به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع مسئولان نظام اظهارداشت: اعتدال باید همانگونه که رهبری فرمودند معنا شود و مورد سوء استفاده قرار نگیرد.

وی افزود: اعتدال یعنی اسلام، ارزشهای دینی نه آنکه برخی آن را پاستوریزه کرده و جور دیگر تفسیر کرده و ما را در برابر دشمن خلع سلاح کنند و افراد مومن و متعهد را کنار بگذارند.

عابدینی افزود: باید از اعتدال تفسیر درستی داشته باشم و بدانیم داشتن عزت، جدیت و اقتدار در برابر دشمنان و امر به معروف و نهی از منکر و بیداری و بصیرت و دشمن شناسی اعتدال واقعی است و اگر با میزان و ترازوی دین حرکت کنیم نیازی نیست به دشمنان لبخند بزنیم.

حجاب و عفاف در جامعه ترویج شود خطیب جممه قزوین همچنین به اهمیت حجاب و عفاف اشاره کرد و گفت: خوشبختانه اکثریت بانوان جامعه پایبند حجاب هستند اما لازم است با تذکر به برخی که ناآگاهانه به این موضوع بی اهمیت هستند فضای ارزشی در خصوص حجاب را که بهتری نمود آن چادر است را در جامعه ترویج کنیم.


۱۳۹۳/۴/۲۰ - ۱۴:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن