تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819437195




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فتنه تروریستی داعش با هدف ایجاد اختلاف بین مسلمانان ایجاد شده است/ در مصرف آب صرفه جویی کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین حجت الاسلام باریک بین:
فتنه تروریستی داعش با هدف ایجاد اختلاف بین مسلمانان ایجاد شده است/ در مصرف آب صرفه جویی کنیم
قزوین- خبرگزاری مهر: امام جمعه موقت قزوین گفت: فتنه تروریستی داعش با حمایت استکبار و اسرائیل و مزدوران آنها در منطقه شکل گرفته و بدنبال ایجاد تفرقه بین مسلمانان شیعه و سنی و بدبین کردن مردم جهان به اسلام است و تنها با اتحاد و هوشیاری می توان این توطئه را خنثی کرد.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد حسن باریک بین در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی برگزار شد اظهارداشت: در ماه مبارک رمضان که بهترین فرصت برای خودسازی و عبادت تلقی می شود باید همه اعضاء و جوارح ما روزه باشد تا عبادتمان مورد قبول معبود واقع شود.

وی افزود: در کنار خودداری از خوردن و آشامیدن باید با نیتی خالصانه و عبادت و پرهیزگاری سپری در برابر آتش جهنم ایجاد کرد و با پوشیدن نگاه از نامحرم و تفوی خود را در برابر آتش جهنم مصون کرد.

حجت الاسلام باریک بین یادآورشد: تقوی، ورع و پرهیزگاری در این ماه توصیه شده و هر چقدر این موارد رعایت شود از فیوضات آن بیشتر برخوردار شده و می توانیم سعادت خود را تضمین کنیم.

حضرت خدیجه الگوی عفاف و حجاب برای بانوان خطیب جمعه قزوین با تسلیت سالروز وفات حضرت خدیجه کبری(س) تصریح کرد: حضرت خدیجه در ردیف چهار بانوی بهشتی است که شایسته همسری پیامبر بود و با ویژگی های عفت، حجاب و طهارت نفس بهترین الگوی زنان میهن اسلامی و جهان است. توزیع عادلانه خدمات شهرداری در مناطق جنوبی شهر باریک بین با تشکر از خدمات شهرداران و دهیاران در خدمت به مردم بیان کرد: با تلاش شهرداران، دهیاری ها و بویژه کارگران شهرداری ها خدمات ارزشمندی به مردم ارائه می شود و اگر یک روز این خدمات تعطیل شود شهرها دیگر محل سکونت نخواهد شد لذا قدردان این خدمات هستیم.

وی افزود: از شهرداران و پیمانگاران انتظار می رود با پرداخت بموقع حقوق کارگران زمینه افزایش انگیزه خدمت را در میان زحمتکشان فراهم کنند تا کارها بهتر پیش برود.

امام جمعه موقت قزوین یادآورشد: توقع مردم این است که شهرداری خدمات خود را در همه مناطق شهری توزیع کند و بین شمال و جنوب تفاوتی قائل نشود زیرا ما هم مناطق فقیرنشین داریم و هم اعیان نشین و نباید فقط کارهای عمرانی و سازندگی در شمال شهر صورت گیرد.

حجت الاسلام باریک بین تصریح کرد: استاندار هم برای توزیع عادلانه امکانات و خدمات شهری تاکید جدی دارند و امیدواریم شاهد آبادانی جنوب شهر باشیم و در کنار دادن خدامات به مناطق جدید و تازه تاسیس به مناطق قدیمی هم رسیدگی شود.

وی در خصوص دادن مالیات هم نکاتی را یادآورشد و گفت: پرداخت بخشی از درآمد افراد برای اداره کشور به عنوان مالیات کاری قانونی و شرعی است اما باید کسانی که صادقانه و اگاهانه مالیات پرداخت می کنند مورد تکریم قرار گیرند و با کسانی که از مالیات فرار می کنند تفاوت کنند.

باریک بین اظهارداشت: همه باید با آرامش خاطر مالیات بپردازند و بدانند این هزینه ها در امور خودشان مصرف می شود اما از ماموران و ممیزان هم درخواست می شود ضمن برخورد مناسب با مودیان با کسانی که صادقانه عمل می کنند رفتاری اسلامی و قانونمند داشته باشند.

خطیب جمعه قزوین گفت: از مسئولان استان هم درخواست می کنیم سهم مازاد درآمد مالیاتی استان را که رقم قابل توجهی هم هست را در استان هزینه کنند و تلاش شود این میزان به استان بازگردانده شود.

فتنه داعش زائیده استکبار و صهیونیست هاست وی با اشاره به فتنه تروریست های داعش در عراق و سوریه بیان کرد: دشمنان یکی از راههای ضربه زدن به مسلمانان را در ایجاد تفرقه و تنش و جنگ و خونریزی بین شیعه و سنی می دانند لذا با توطئه های گوناگون در این مسیر حرکت می کنند که فتنه داعش توسط استکبار جهانی و صهیونیست ها امروز در صدد کشتار مسلمانان و ایجاد بدبینی نسبت به مسلمانان راه افتاده است.

باریک بین تصریح کرد: دشمنان می خواهند روی گسل های اختلافات جزئی بین مسلمانان سرمایه گذاری کنند و نگذارند مسلمانان آرامش داشته باشند و برای کشورشان تصمیم بگیرند لذا بستر کشتار مسلمانان را توسط عده ای افراطی فراهم کرده اند که این فتنه با هوشیاری مردم خنثی خواهد شد.

امام جمعه موقت قزوین افزود: دشمنان می خواهند از ظرفیت اعتقادات دینی اهل سنت با تبلیغ رسانه های خود در مسیر اهداف انحرافی استفاده کنند اما مردم عراق با درایت مراجع شیعه و سنی و هوشیاری خود و لبیک به دعوت علمای دینی به صحنه آمدند و با انتخاب درست خود این نقشه ها را خنثی کردند و کسانی را برگزیدند که آمریکا نمی پسندد.

وی گفت: استکبار هرگز فکر نمی کرد نظام مردم سالاری دینی در عراق و سوریه شکل بگیرد و دولتهای مورد نظر مردم آن کشورها دوباره انتخاب شوند لذا توطئه های خود را همچنان ادامه می دهند.

حرمت قلم را نگهدارید/ در مصرف آب صرفه جویی کنید خطیب جمعه قزوین در ادامه با بیان روز قلم گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی آزادی بیان و قلم بود که از صاحبان قلم انتظار می رود با رعایت حرمت ها و ارزشها با تدبیر قلم بزنند و از این آزادی پاسداری کنند.

وی در خصوص بحران آب در کشور و استان نیز بیان کرد: کمبود منابع آبی در استان جدی است لذا از همه مردم انتظار داریم در مصرف آب بشدت صرفه جویی کنند تا شاهد قطع آب و بروز مشکلات بیشتر نباشیم.


۱۳۹۳/۴/۱۳ - ۱۵:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن