تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندانتان را به سه چيز ادب كنيد: عشق به پيامبرتان، عشق به خاندان او، و قرآن خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802969794




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدف گروهک داعش ایجاد شکاف بین مسلمانان به رهبری نظام سلطه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سردارنقدی: هدف گروهک داعش ایجاد شکاف بین مسلمانان به رهبری نظام سلطه است شهرری - ایرنا - رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اقدامات اخیر گروهک داعش در عراق گفت: هدف گروهک داعش ایجاد شکاف بین مسلمانان به رهبری نظام سلطه است.


به گزارش ایرنا، سردارˈمحمد رضا نقدی ˈ وجمعی از اساتید بسیجی روزشنبه با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در حرم مطهر امام راحل (ره) تجدید میثاق کردند.
درحاشیه این مراسم رییس سازمان بسیج مستضعفین به تحلیل جنگ اخیر گروهک داعش در عراق پرداخت و گفت: تعدادی از فرماندهان حزب بعث به دلیل غفلت برخی از مسوولین این کشور و به سرکردگی آمریکا در منطقه به طور همزمان کل یگانهای خود را بدون جنگ تحویل داعش می دهند.
وی افزود: از این طریق بخش زیادی از شمال عراق تحویل گروهگ داعش و سرسپردگان بعث عراق شد و آمریکایی ها حتی به کردها پیام دادند که اینها مشکلی برای شما ایجاد نخواهند کرد.
سردار نقدی با بیان اینکه، در این برهه زمانی برخی از رهبران کرد و کسانی که احساس می شد از سوی مسوولین ایرانی با آنها تماس گرفته می شود به کشورهای غربی دعوت شده بودند، افزود: آنها قصد داشتند در این موقعیت حساس رهبران کرد نیز در دسترس نباشند و مشکلی ایجاد نکنند.
وی افزود: هدف مبارزه چریکی گروهک داعش در عراق تنها مبارزه با یک دولت نیست بلکه عملیات جاسوسی سرویس های آمریکایی است که هدف آنها شکاف بین مسلمانان است که از وحدت بین مسلمانان آسیب زیادی دیده اند.
رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه، گروهک آمریکایی داعش اصلا مسلمان نیستند، گفت: این گروهک کاری بدتر از آنکه با شیعیان می کنند را با اهل سنت کرده و حتی مفتی اهل سنت را در داخل مسجدی در سوریه کشتند.
سردار نقدی افزود: استکبار قصد دارد سلاح هایی که مسلمانان علیه آمریکا ورژیم صهیونیستی برداشته اند را از طریق داعش به سوی خود مسلمانان برگرداند.
رییس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: استکبار از اسلام احساس خطر جدی می کند چراکه در سوریه شکست خورده اند و خط آنها فرو پاشیده است.
وی افزود: استکبار احساس می کند جبهه ایران، پاکستان و افغانستان از طریق کشور عراق به نحوی در حال وصل شدن به فلسطین است و این یک خطر برای رژیم صهیونیستی محسوب می شود.
سردار نقدی در ادامه، دلیل حمله داعش به عراق را شکستن وحدت امت اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: آمریکا و رژیم صهیونیستی به دلیل اینکه خط سوریه را از دست دادند، قصد داشتند این خط را در عراق به نحوی بازسازی کند.
وی، اقدام داعش با حمایت استکبار در حمله به عراق را عملیاتی بسیار نابخردانه دانست و گفت: تجربه انقلاب اسلامی نشان داد هنگامی که با ملت ایران جنگ به راه انداختند بسیج میلیونی تشکیل شد و از این رو وقتی به لبنان، فلسطین، سوریه و عراق حمله کردند از دل این جنگ ها نیز نیروی حزب الله، نیروهای جهاد اسلامی و حماس بوجود آمد که امروزه با موشک تل آویو را تهدید می کنند.
سردار نقدی افزود: حمله دست نشانده های آمریکا و رژیم صهیونیستی به سوریه نیز باعث شد، ارتشی که خطر آنچنانی برای رژیم صهیونیستی محسوب نمی شد و توانایی های این ارتش برای این رژیم شناخته شده بود با تشکیل یک بسیج مردمی بیانجمد و یک خطر جدی تر از قبل در کنار مرز فلسطین برای رژیم صهیونیستی ایجاد شود.
وی با یبان اینکه، مردم عراق شیعه و سنی یک بیانیه واحد در برابر دشمن مزدور و گروهک داعش داده اند و حتی اهل سنت عراق هم ازاین گروهک تنفر خود را اعلام کرده اند، افزود: این گروهک در بین شیعیان هیچگونه نفوذی نخواهد داشت و تسلط این گروهک در مناطق اصلی و آباد عراق به خصوص در جنوب کشورعراق یک خواب و خیال است.
سردار نقدی با بیان اینکه، گروهک دست نشانده و تروریستی داعش در بین جمعیت 60 درصدی شیعیان و 17 درصدی کردهای عراق از هیچگونه نفوذی برخوردار نیست، افزود: حداقل 77 درصداز جمعیت این کشوراز این گروهک متنفر هستند و در جمعیت باقیمانده عراق نیز از نفوذ آبکی و نیم بند و غیر مردمی برخوردارند که تهدیدی محسوب نمی شود.
وی افزود: گروهک داعش عنوان کرده است که ما دولت اسلامی شام و عراق هستیم اما در واقع این گروهک مزدور دست آمریکا و به تعبیری عین شمر است و شامل بعثی ها و افسران سابق عراق هستند که شکست خورده اند و آمریکا امروز اینها را سازماندهی و عکس صدام بر روی ماشین هایشان است.
رییس سازمان بسیج مستضعفین همچنین در خصوص حمایت رژیم آل سعود از گروهک داعش نیز گفت: عربستان با بی غیرتی و با برخورداری از پول هنگفت نفتی همواره نقش تطمیع سربازان آمریکا به منظور سرپا نگه داشتن آمریکا و رژیم صهیونیستی را در منطقه بازی کرده است.
وی افزود: دنیای زور با استفاده ابزاری از گروهک داعش قصد داشت یک جنگ مذهبی را در عراق برپا کند و حتی با تهدید حمله به شهر کربلا، قصد تحریک ایران را نیز داشت و هدف آنها تنها برگرداندن سلاح های نشان گرفته مسلمانان علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی به سوی خود مسلمانان بود.
وی اظهار داشت: آمریکا و صهیونیست ها امروز به شدت احساس خطر می کنند و وحشت زده هستند چراکه حلقه محاصره آنها روز به روز تنگ تر می شود.
703/ 699 / 1539

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




31/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن