تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819197684




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آتش فتنه گروهک تروریستی داعش عربستان را فرا خواهد گرفت/ آل‌سعود از خواب غفلت بیدار شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: آصفری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
آتش فتنه گروهک تروریستی داعش عربستان را فرا خواهد گرفت/ آل‌سعود از خواب غفلت بیدار شود
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: به دنبال حمایت کشور عربستان از گروه‌های تروریستی از جمله داعش و تکفیری‌ها فتنه آن دامن‌گیر این کشور خواهد شد.


"محمدحسن آصفری" نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به گسترش حرکت‌های گروه تروریستی داعش در نزدیکی مرزهای کشور عربستان سعودی، گفت: پشتوانه فکری، مادی و اعتقادی جریان داعش این کشور است و در این راستا  پادشاه عربستان  ماموریت ویژه‌ای را به وزیر سابق اطلاعات این کشور داده تا این جریان را حمایت و هدایت کند.
 
وی ادامه داد: به دنبال حمایت این کشور از گروه‌های تروریستی از جمله  داعش و تکفیری‌ها فتنه آن دامن‌گیر این کشور خواهد شد و دیر یا زود عربستان باید منتظر اتفاقاتی که به واسطه جریان داعش بوده، باشد.
 
آصفری با بیان اینکه جریان داعش خط و مرزی نداشته و فقط به دنبال جنگ‌طلبی و خونریزی در منطقه است، تصریح کرد: برای این گروه، شیعه و سنی اهمیتی نداشته و با ایجاد ترس، وحشت، ناامنی، قتل و غارت در اموال عمومی در منطقه  به دنبال ترسیم چهره شاخص در رسانه‌های جهان هستند.
 
آصفری، تاکید کرد: اگر عربستان از این گروه تروریستی حمایت کند و نیروهایش را برای این گروه اعزام کند، مطمئنا فردا آتش این فتنه مناطق عربستان را دربر خواهد گرفت، بنابراین دولت این کشور باید به هوش آمده و خود را از خواب غفلت بیدار کند.
 
این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: آتش فتنه گروه تروریستی داعش نه تنها کشور عربستان، بلکه کشور ترکیه و قطر و حامیان این گروه تروریستی را دربر خواهد گرفت.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 219]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن